Koiran tuhkaus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miltski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miltski

Aktiivinen jäsen
16.04.2006
3 413
0
36
Oletteko tuhkanneet koiranne eläinlääkärin kautta? Meillä luultavasti koiran lopetus edessä, ja meidän eläinlääkäri lähettää tuhkattavaksi Raumalle, mutta nuo hinnat kiinnostaisi... Eläinlääkärin sivuilla ei hintoja ollut.

Koira on noin 18 kiloinen, varmaan painon mukaan laskuttavat. Hautaisimme itse, mutta nyt vielä routa maassa... :(

Se on aika hintavaa jos haluaa rekun takaisin uurnassa. Muistaakseni meillä oli kympin eläinlääkärin laskun päälle jos halusi vain hävittää lemmikin joukkotuhkauksessa mutta yksilötuhkaus + uurna olikin sitten jo ihan eri sfääreissä, melkein olisi ollut parisataa euroo.

Jaksamista sulle miltski vaikeassa tilanteessa. Ite oon tuhkannu kaksi koiraa, hintoja en muista... Jos haluat haudata ite on olemassa myös sellainen vaihtoehto että viet piikille ja jos sulla on arkku pakastin niin laitat sinne parikisi viikoksi... sitte maa on varmasti sen verran sulaa että pääsee hautaamaan. Ite en ole näin tehnyt mutta tiedän että jotkut ovat näin toimineet. Aika karua mut niinhän kuolema on!

Hei, itse jouduin eilen (10.4) tekemään vaikean päätöksen, eli ell lopetti koirani, jonka kanssa olin kulkenut melkein 12 vuotta yhdessä. Halusin koirani tuhkattavan sekä uurnan kotiin. Tuhkaus varsinais-suomen alueella maksoi 178 euroa. Tuhkaus piti maksaa heti, siitä ei ollut mahdollista saada laskua.

Googleta mäntsälän lemmikkilehto yks. tuhkaamo näet vähän suuntaa kustannuksista ja todellakin jotkut ell ottavat säilöön pakkaseen josta voit hakea myöhemmin haudattavaksi ( älä katso). Tai yhteistuhkaukseen lähetys mahdollista ell kautta.

Yhteistyössä