koiran pesu

No tuota... Hajusta en niin tiedä mutta koiran iho ei välttämättä kestä kaikkia ihmisshampoon sisältämiä aineita, esim. parfymointiaineet. Meillä on kyllä pesty ihmisshampoollakin mutta runsaasti veteen laimennettuna.
 
Meillä on ruvennut haisemaan enemmän koiran turkki jos olemme sen vain huuhdelleet, mutta nykyään aina, kun pesen koiramme käytän shamppoota ja kuten edellinenkin mainitsi niin kannattaa liottaa shampoo veteen, on sitten helpompi huuhdella se turkista pois kuin laimentamaton. Ainäkin näin pitkäkarvaisen koiran omistajana olen sen huomannut.
Yleensä suosin koirien omia shampoita, mutta on kyllä käynnyt niinkin että olen joutunut käyttämään omianikin koiran pesuun
 
Ja ihmisten shampoista mielellään hajustamattomia ja väriaineettomia tuotteita. Vaikka koiran shampoot olisivat parempia, niin nuo ovat kuitenkin parempia kuin esim. hajustetut tuotteet. Monien koirien iho, kuten aiemmin jo olikin kirjoitettu ei kestä ihmisille tarkoitettuja tuotteita.
 
JenPen
Riippuu paljon koirasta onko sillä tapana ulkona hieroa itteensä p*kaan ja kaikkeen haisevaan. Mun koira ei oo koskaan tehny sitä. Olen pessyt ihmisten sampoolla, sellaisella herkän ihon aineella mutta silti laimennettuna. Tuoksuuhan se paremmalta kuin koirasampoo yleensä.
 
Kannattaisi kyllä pestä koiran turkki ihan vaan koiran shampoolla, ettei vaan tule mitään iho-ongelmia ym. Eikä koiran turkkia muutenkaan kannata kovinkaan usein pestä ihan shampoolla, jos ei ole kovinkaan likainen turkki. Pelkkä vedellä huuhtelu riittänee. Näin ainakin meillä.
 

Yhteistyössä