Koiran omistajille gallup!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peuhu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peuhu

Vieras
Keräättekö kakat pussin ja viette pois?

Meillä päin on kyllä fiksujakin jotka kerää mutta kevät tuo esiin nuo penkkojen kakka kasat ja lapset tietysti tykkää juuri siellä nuohota :( . Myös meidän piha jalkakäytävän puoleinen kaistale on ihan kakassa, eiköhän koiran omistajat tiedä että ne jättee kuuluu sitten talon omistajan korjata siitä jos koiran omistaja ei vaivaudu?

En kerää pussiin. Jos jostain syystä joku koiruutemme paskoo pihalle, niin kerään ne lapiolla pois ja heitän metsään jossa on ristimäni "paskanurkka".
Se on mukavaa kun on omat maat, omat luvat ja vain omien koirien paskat, niin ei tarvi murehtia mistään kikkareista. :saint:

Edit* Sen verran lisäystä että kun olen kaupungilla koirien/koiran kanssa tai treeneissä, niin aina autosta löytyy paskapussi ja kaupunkilenkeillä tietenkin noukin ne ylös. Onneksi koissuilla on seurapiirisuoli, joten tooosi harvoin olen joutunut putsaamaan niiden jätöksiä.

Meillä koira käy mettässä asioillaan.. ja jos sattuu pihalle tekemään jostain pakonomaisesta syystä ni kheitän ne mettään lapiolla.
Kaupunkiin koiraa ei edesvoi viedä.Siis tota meiän koiraa

Mulla on koiran ulkoilutusreissulla aina pussi mukana. Tapana on kerätä paskat talojen lähistöiltä ja jalkakäytäviltä. Koira menee kylläkin yleensä ojaan tai metsään tarpeilleen, sieltä en käy keräämässä. Joillakin koiran omistajilla on ikävä tapa antaa koiran paskoa ja pissiä ihan minne vaan. Meidänkin postilaatikon lähistö on kusesta keltaisena...kiitti naapurin uroskoiran :( Ja jalkakäytävän reunamilla on koiran pökäleitä paljon...ei kiva!

Alkuperäinen kirjoittaja cairnterrieri:
Mulla on koiran ulkoilutusreissulla aina pussi mukana. Tapana on kerätä paskat talojen lähistöiltä ja jalkakäytäviltä. Koira menee kylläkin yleensä ojaan tai metsään tarpeilleen, sieltä en käy keräämässä. Joillakin koiran omistajilla on ikävä tapa antaa koiran paskoa ja pissiä ihan minne vaan. Meidänkin postilaatikon lähistö on kusesta keltaisena...kiitti naapurin uroskoiran :( Ja jalkakäytävän reunamilla on koiran pökäleitä paljon...ei kiva!

Joo meillä kans saa talvisin tulla kusi kujaa myöten omaan pihaan.

En kerää. Mut koiramme kakkiiki ojan ja tien varsille ja mettään, hoitamattomille alueille. Otan lyhyelle hihnalle, kun ollaan jossain nurmikolla menossa, jos näyttää, että on kakalle alkamassa. Joskus on sattunu vahinko, ku on lapset ollu ja koira on hyvin äkkiä alkanu kakalle. Jos ei oo ollu pussia mukana, niin sitte on ollu pakko jättää siihen.

Kertaakaan en ole kerännyt.Kumpikin koira menee tienreunasta väh. metrin penkkaan päin kakalle. Sinne mun mielestä kakat voi hyvin jättää, kun siellä ei kukaan 'järkevä' ihminen edes kävele. Toinen koira menee kyllä lähes joka kerta hihnan pituuden verran pusikkoon, eli 2,5m ja tietty jos flexi on matkassa, niin 5m. :) Jalkakäytävälle nuo ei pasko edes. Itse 'oppineet' menemään pusikkoon, hyvä näin.

Yhteistyössä