koiran omistajat

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
Koiran omistaja
Koiran paikka ei ole nukkua tai laiskotella ihmisten "tasolla". Meillä on myös vauva, ja koiran koulutus ja hänen paikkansa näyttäminen on turvallisuussyistä äärimmäisen tärkeä.
 
Meillä aluksi ei päästetty sänkyyn, mutta sohvalle sai tulla. Sitten kerran vain heräsin, että koira hyppäsi sänkyyn ja tuli jalkojen "koukkuun" nukkumaan ja en raaskinut sitä siitä siirtääkkään... nyt tulee aina viereen, jos vain annan luvan. Jos ilmoitan, että et muuten tänään tule, niin sitten jää muualle nukkumaan. Sanokoon ken virheeksi, mut minua se ei ole haitannut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei sohvalle, nojatuoliin, ei sänkyyn, ei keittiöön kun syödään, ei makkariin eikä yläkertaan muutenkaan. Koiran paikka on lattialla, ainakin meillä. Paitsi kun minä en ole kotona niin olen kuullut huhuja että ryssä makaa rouvan vieressä sohvalla...
 
Ninja
Ei päästetä. Sohvalle ensin ajattelin että voisi päästä mutta mietin asiaa pidemmällä tähtäimellä enkä jaksa siivota niitä karvoja montaa kertaa päivässä pois sohvalta niin että ihmiset vois istua siinä ilman että vaatteet on täynnä karvoja.
Joten ei pääse edes sohvalle.

Sänkyyn en päästäisi mistään hinnasta.
 
cc
Ei missään nimessä. Suurimman osan ajasta ulkona joten hiekan ja kaiken sonnan määrä olis kauhee. Karvoista ei viitsi edes puhua,,,ja henk.koht ällöttää kylässäkin jos sielä makaa koira sohvalla ja siinä pitäs ite istua,,,jokainen saa tehä tietty mitä tahtoo, mua vaan ällöttää
 

Yhteistyössä