Koiran kampaus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Oi, näyttää alastomalta :ashamed: *ei ymmärrä näistä mitään*

:laugh: :laugh: :laugh: Ku mennään ulos, se laittaa päälleen punaisen villapaidan. Se on ton turkki semmonen, että sitä pitäs harjata ahkerasti. no mä en oo ahkera, niin ajelen vähän lyhemmäksi välillä. En kyllä talvella noin lyhyeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

:laugh: :laugh: :laugh: Ku mennään ulos, se laittaa päälleen punaisen villapaidan. Se on ton turkki semmonen, että sitä pitäs harjata ahkerasti. no mä en oo ahkera, niin ajelen vähän lyhemmäksi välillä. En kyllä talvella noin lyhyeksi.

Meidän ohitse kävelee usein omistajansa kanssa kaksi pikkuista koiraa, joilla on talvella toppatakit päällään, minusta ne ovat ihan nolon näköisiä, katselevat maata, jos tulee joku iso ronski koira vastaan, ilman takkia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Meidän ohitse kävelee usein omistajansa kanssa kaksi pikkuista koiraa, joilla on talvella toppatakit päällään, minusta ne ovat ihan nolon näköisiä, katselevat maata, jos tulee joku iso ronski koira vastaan, ilman takkia :D

Ei se takista johdu :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:
klikkasin kuvia isommaksi ja kiitos päivän nauruista :D ja ihan hyvällä, oli vaan jotenkin humoristisen näköinen. Niinkuin mun laiha anoppi huonossa permanentissa ja yläosattomissa!

Hihi. Se on kyllä minustakin aika laiha. annan sille kyllä ruokaa paljon, muttei se syö paljoa. tai söisi se lihapullia ja muuta ihmisruokaa, mutta sanovat, ettei se ole hyvä juttu.

voi ressukkaa,oli jotenki nolon näkönen :heart:
laita kuva se villapaita päällä :D musta ne koirien vaatteet on ihania mutta meidän koira ei suostu sellasia pukemaan :laugh: oon kyl yrittäny sitkeesti :kieh:

mikä ton koiran nimi on? =)

Yhteistyössä