R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Oi, näyttää alastomalta :ashamed: *ei ymmärrä näistä mitään*
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Oi, näyttää alastomalta :ashamed: *ei ymmärrä näistä mitään*
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Oi, näyttää alastomalta :ashamed: *ei ymmärrä näistä mitään*
![]()
![]()
Ku mennään ulos, se laittaa päälleen punaisen villapaidan. Se on ton turkki semmonen, että sitä pitäs harjata ahkerasti. no mä en oo ahkera, niin ajelen vähän lyhemmäksi välillä. En kyllä talvella noin lyhyeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Oi, näyttää alastomalta :ashamed: *ei ymmärrä näistä mitään*
![]()
![]()
Ku mennään ulos, se laittaa päälleen punaisen villapaidan. Se on ton turkki semmonen, että sitä pitäs harjata ahkerasti. no mä en oo ahkera, niin ajelen vähän lyhemmäksi välillä. En kyllä talvella noin lyhyeksi.
Meidän ohitse kävelee usein omistajansa kanssa kaksi pikkuista koiraa, joilla on talvella toppatakit päällään, minusta ne ovat ihan nolon näköisiä, katselevat maata, jos tulee joku iso ronski koira vastaan, ilman takkia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei se takista johdu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei mun koira vaatteista häiriinny, tai niitä nolostele.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei mun koira vaatteista häiriinny, tai niitä nolostele.
Ootko tarkkaillut? :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Olen olen. Ei se sisälllä niitä tietysti pidä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Kiva lannevaate.. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Kiva lannevaate.. B)
No sillä on menkat.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Kiva lannevaate.. B)
No sillä on menkat.![]()
Ennen vanhaan sanottiin, että juoksuaika, se kai sentään kuukausittain ole? *muistelee*
Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:klikkasin kuvia isommaksi ja kiitos päivän nauruistaja ihan hyvällä, oli vaan jotenkin humoristisen näköinen. Niinkuin mun laiha anoppi huonossa permanentissa ja yläosattomissa!