Koiran antura rikki.Kuinka paranee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ei siis ole mitään halkeemaa vaan siitä sitä mustaa ihoa pois.Mikä paras keino saada parantumaan?Nuolee sitä aina välillä ja on tietty tassu kostea.Kuulen että on sitä jotenkin itse repinyt ensin.
Nyt siinä on ohut kerros sideharsoa ja tassussa basibact-puuteria.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei siis ole mitään halkeemaa vaan siitä sitä mustaa ihoa pois.Mikä paras keino saada parantumaan?Nuolee sitä aina välillä ja on tietty tassu kostea.Kuulen että on sitä jotenkin itse repinyt ensin.

VIE SE LÄÄKÄRIIN!

Jos nuolee koko ajan niin käy huomenna eläintarv.kaupasta kauluri. Pari kertaa päivässä suihkuttelu ja kunnon kuivaus. Jos verta ei tule niin tuskin mitään suojaa siihen tarvii.

Meillä oli tuollainen ongelma kerran, pari päivää laitoin tuota Basibactia, sitten kun tuntui että meni vähän paremmaksi, suihkuttelin vaan. Pidin kauluria ettei itse nuole. Ja ulosmennessä laitoin sukat. :p Silloin oli tosi kuraiset kamalat kelit

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

VIE SE LÄÄKÄRIIN!

No ei sitä lääkäriin tarvi viedä.Ei niin paha ole.

Eikä tule vertakaan.

Eikös tummelikin olisi hyvä?

Eipä se hoitoa tarvi ellei itse järsi anturaansa rikki. Silloin vikaa lienee korvien välissä tai tassun rakenteessa. Koiran suun bakteeristo ehkäisee tehokkaasti tulehdukset vaurioituneelta alueelta.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Meillä oli tuollainen ongelma kerran, pari päivää laitoin tuota Basibactia, sitten kun tuntui että meni vähän paremmaksi, suihkuttelin vaan. Pidin kauluria ettei itse nuole. Ja ulosmennessä laitoin sukat. :p Silloin oli tosi kuraiset kamalat kelit

Meillä oli kanssa joskus talviaikaan sideharso tassussa ja kurahanska siinä päällä.
Basibaktia kanssa käyttänyt.

Yhteistyössä