V
vuhvuh
Vieras
Nyt neuvot kehiin, mitä ruokaa koiralle? Yleensä olis jauhelihaa koiralle, mutta ollaan oltu poissa kotoota niin ei ole sitä jauhelihaa. Helppikääs! Koira on 5 kk ikäinen pentu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvähän se sinun on sanoa kun sulle isi ja äiti vielä tuo sen kaiken pöytään, ainakin puheistasi päätellen...
Heh.. ai tää olikin sun aloitusolishan pitänyt arvata! Mä olen lähtenyt kotoa jo 17v ja ei ole tarvinnut koskaan apuja pyydellä mistään suunnasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;23968663:Koska pääset hakemaan nappuloita?
Ton ikänen koira voi aivan hyvin paastotakin jo sen 24h.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;23968663:Koska pääset hakemaan nappuloita?
Ton ikänen koira voi aivan hyvin paastotakin jo sen 24h.
Voi vai? Mä olen ajatellut että se on hirmu tärkeetä antaa koiralle säännöllisesti ruokaa, varsinkin pennulle. Ihan mulle tuli paha mieli kun tajusin että illalla annoin koiralle viimeset nappulat. Ajattelin ruokkia koiraa aikuisenakin kaksi kertaa päivässä, tai no, sen näkee varmasti parhaiten silloin miten käy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;23970374:Aikuiselle tekee ihan hyvää yks paastopäivä viikossa ihan koosta riippumatta, eikä ton ikänen pentu siitä kärsi jos yhden päivän on syömättä.
Se että koiralle antaa mitä kaapista löytyy saattaa heittää sen koiran mahan vaikkapa kuralle. Koiralle tärkeämpää on että ruoka on pääsääntösesti samaa sisällöllisesti, kuin se et sitä tulee kellon tarkasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häh?;23970414:Mahtaa sulla olla millanen koira? Mä en vois kuvitellakaan, että jättäisin ruuatta kerran viikossa noita luppakorvia tai tuota hörökorvaakaan. Johan ne olisivat ihan hädissään kun ei ruokaa ala kuulumaan. Mahat niillä kurnii jo kun vähänkin ruoka myöhästyy ja vanhin saattaa aamuyöstä oksentaa limaa. Eläinlääkäritkin suosittelevat kahdesti päivässä aikuisen koiran ruokintaa ko syystä.
Alkuperäinen kirjoittaja häh?;23970414:Mahtaa sulla olla millanen koira? Mä en vois kuvitellakaan, että jättäisin ruuatta kerran viikossa noita luppakorvia tai tuota hörökorvaakaan. Johan ne olisivat ihan hädissään kun ei ruokaa ala kuulumaan. Mahat niillä kurnii jo kun vähänkin ruoka myöhästyy ja vanhin saattaa aamuyöstä oksentaa limaa. Eläinlääkäritkin suosittelevat kahdesti päivässä aikuisen koiran ruokintaa ko syystä.