Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:owczarek podhalanski
Voi, minäkin haluan! :heart: Mulla on niistä vain hyviä kokemuksia! Symppiksiä pakkauksia! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:meillä nyt enkkubulli, ensi vuonna tulee jonkin muun rotuinen kaveriksi.
Iso valkoinen laumanvartijakoira, tosi ihana oman perheen kesken.Alkuperäinen kirjoittaja pippuri75:Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:owczarek podhalanski
Pakko mennä googlaamaan tää, ei sano mulle yhtään mitään!
Oi kun ihana!!Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Iso valkoinen laumanvartijakoira, tosi ihana oman perheen kesken.Alkuperäinen kirjoittaja pippuri75:Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:owczarek podhalanski
Pakko mennä googlaamaan tää, ei sano mulle yhtään mitään!
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Tai, no... jos ei saa tarpeex tekemistä, ni kaivaa kyllä kaikki kukkapenkit ja nurmikot ympäri ja rakastaa pyöriä ihanissa hajuissa (kuten hevonpa.ka)Alkuperäinen kirjoittaja pippuri75:Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:owczarek podhalanski
Iso valkoinen laumanvartijakoira, tosi ihana oman perheen kesken.
Mulla on kyllä paljon huonojakin kokemuksia, seitsemästä bullistani ei yksikään ole ollut ongelmaton...Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Voi, minäkin haluan! :heart: Mulla on niistä vain hyviä kokemuksia! Symppiksiä pakkauksia! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:meillä nyt enkkubulli, ensi vuonna tulee jonkin muun rotuinen kaveriksi.
Minä oon sitten saanu vaan sokerit pohjalta! Totta kai se varmasti vaatii johdonmukaisen koulutuksen.Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Mulla on kyllä paljon huonojakin kokemuksia, seitsemästä bullistani ei yksikään ole ollut ongelmaton...Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Voi, minäkin haluan! :heart: Mulla on niistä vain hyviä kokemuksia! Symppiksiä pakkauksia! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:meillä nyt enkkubulli, ensi vuonna tulee jonkin muun rotuinen kaveriksi.