Olin matkoilla (4kk reissussa) kun oma rakas koirani (SE elämäni koira) nukahti äitini syliin. Olin vielä laittanut sähköpostia päivää koiran kuoleman jälkeen että "toivottavasti menee "Dingolla" hyvin. Sehän oli vähän kipeän oloinen ennen kun lähdin reissuun, toivottavasti on parantunut. Voittehan ottaa minun tililtä rahaa ja viedä sen eläinlääkäriin jos ei ole parantunut?"
Eli jotenkin alitajuisesti tiesin että nyt ei kaikki oo kunnossa.
Sain sitten vastauksen että "ikävä kyllä "Dingo" blaablaablaa... Olen niin pahoillani"
Olin tuon jälkeen ihan murtunut. Makasin vain sängyssä 3 päivää ja itkin, itkin ihan kamalan paljon. Miesystävä haki take away-ruokaa, ei olisi käynyt mielessäkään lähteä liikkeelle. Vielä monta viikkoa sen jälkeen saatoin alkaa itkemään ihan "ilma syytä", tuli vain rakas pikkuinen mieleen. Voi luoja että on vieläkin ikävä omaa pientä
Ainut lohtu on että "Dingo" kuoli rauhallisesti, tuli äidin syliin nukkumaan ja sydän vain hidastui ja lopulta syke loppui kokonaan *voi luoja, nyt taas alan pillittää* Melkein olen onnellinen siitä että en ollut kokemassa tuota, oisin mennyt ihan sekasin ja paniikkiin.
Mutta kyllä, olisin ottanut sairaslomaa tuossa vaiheessa. Ja jos en ois saanu, niin omaa lomaa sitten, pomo on onneksi tosi eläinrakas, ja varmasti ymmärtäisi parin päivän suruajan.