eli mulla on ollut suunnitelmissa pitemmän aikaa ottaa koira,nyt ku asutaan rivitalossa ja meillä todella iso piha jne. niin vois ottaa, ensinnäkin ongelma on se että meillä on pupu josta en luovu mistään hinnasta on sellanen mun vauva :heart: joten sen koiran täytyy tulla toimeen tuon pupun kanssa,tiedän et usein tuleekin,mutta onko jotain tiettyjä rotua mikä ei todnäkösesti voi tulla toimeen? meillä pupu on paljon vapaana,tai tuo häkin luukku on auki ja se hyppää itse pois ja menee sitten takas.
Ja sitten tietty sellanen rotu mikä on lapsirakas ja luotettava mutta ei mikään puudeli kuitenkaan
sellastakin kyllä olen miettinyt,mutta jotenkin iso koira olis kivempi,sen pitää myös olla sellanen että osaa puolustaa kotiaan jne. En tiedä oikeastaan mitää noista koiraroduista,kertokaa mulle mikä rotu olisi hyvä lastenkin kannalta ja yleensäkin seurallinen ja tottelvainen ja laittakaa kuvia olisin tosi kiitollinen!!
Ja sitten tietty sellanen rotu mikä on lapsirakas ja luotettava mutta ei mikään puudeli kuitenkaan