H
Hhmmhtimm
Vieras
Otsikko kertoo jo melko paljon.. Mulla on aina ollu koiria, myös lapsuudenkodissa. Nyt oon opiskelemassa ja tekis mieli jotain lemmikkiä, mutta koiran kanssa, olisi hankalampaa kun jos koiran ottaisin, ottaisin sellasen minkä kanssa kävisin harrastamassa agilitya yms. Mutta sellaiseen ei ole aikaa, ja olen lemmikkinä alkanut miettiä kissaa vaihtoehdoksi. Ikinä ei ole ollut kissaa, mutta olen tykännyt kissoista aina kun niitä on jossain päässyt tapaamaan. Kaksikaan kissaa ei ole poissuljettu vaihtoehto koska niistä olisi seuraa toisilleen.
Perustietoa olen jo hakenut, mutta miten on, kannattaako sitä ottaa ihan rotukissa vai perus maatiainen? Kissan ulkonäöllä ei ole väliä, mutta luonne olis kiva olla suht seurallinen, sellainen että vois joskus sylitelläkin. Tämä on tietty varmaan tapauskohtaista mutta onko olemassa vaikka jotain tiettyä sellasta kissarotua.
Perustietoa olen jo hakenut, mutta miten on, kannattaako sitä ottaa ihan rotukissa vai perus maatiainen? Kissan ulkonäöllä ei ole väliä, mutta luonne olis kiva olla suht seurallinen, sellainen että vois joskus sylitelläkin. Tämä on tietty varmaan tapauskohtaista mutta onko olemassa vaikka jotain tiettyä sellasta kissarotua.