Koira...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Stasi keksi haluta koiran. Ison koiran. Suden näköisen koiran. :o Koira-kammoinen astmaatikko...

Nyt odottelemme s-postiin kuvia ehdokkaista :D Sekamelskahurtta minulla on ajatuksena, nuori aikuinen, alaskanmalamuutin kokoinen ja näköinen. Stasi toivoo pentua, alaskanmalamuuttia tai husky-risteytystä, jolla olisi eriväriset silmät.

Astmaatikolle koira? No varmaan, ehkä, jos ulkona asustelee. Ja pentu tietysti! Älä nyt sotke toisen visiota. Koirakammoinen ymmärtää että tottuu pentuun helpommin ja pääsee kammostaan. Mä en koskaan oppisi luottamaan aikuiseen koiraan ja siitä suhteesta ei toimivaa tulisi.

Kuvat s-postissa eivät aiheuta oireita. ;)

Ja Stasi kokee pentukoiran arvaamattomaksi. Meillä oli 3 kk lainakoira, isohko saksanpaimenkoira pihassa ja Stasi tottui siihen hyvin. Minulla ei ole nyt mahdollisuutta pennun siisteys- ja peruskoulutukseen paneutua, siksi nuori kotia kaipaava aikuinen elikko olisi minun kannaltani oiva vaihtoehto. Vaan mietitään, mietitään... toivottavasti järki voittaa.

Kotona on kolme kissaa, joista ei tule oireita ja uskaltaisin väittää, että koiraankin siedättyy. Pihakoiraa en suostuisi ottamaan. Olen itsekin allergikko, mutta omat elikot eivät häiritse parin viikon jälkeen.

:D

Äijä soitti juuri ja kerroin hänelle,e ttä Stasi tahtoo koiran. Meni mokoma hiljaiseksi. :laugh: :laugh:

Kerroin myös, että koira on se-ja-sen-niminen, pari vuotta vanha, leikattu puoliksi malamuutti-seropi ja osaa vetää rekeä ja että se voi nukkua Stasin huoneessa :saint:

"Siitä lähtee karvaa ja mää aivastelen" totesi äijä.
"Joo, niin sustakin ja mä aivastelen kanssa. Ja Stasikin varmaan aluks." :saint:

"sellanen syäki ihan kauheen paljon..."

Katsotaan, koska ehtii oikeasti pohtia asiaa. :)

Yhteistyössä