Koira ulkomailta? APUA.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luottako vai ei?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok, ehkä annan olla. Kiitos kuitenkin kaikille asiallisista vastauksista.

Joo, ehkä on parempi. Onni onnettomuudessa, että sullakin vaisto sanoi, että jotain hämärää hommassa saattaa olla.

Tiedän kokemuksesta, että kun se pentukuume iskee, niin sen mukana meinaa välillä lähteä järkikin. :D

Vaisto sanoi joo ja kovasti sanoikin..Mutta pennut oli tosiaan niiiiin söpöjä..Mutta saahan niitä kotisuomestakin :)

joo, sama juttu:

(winel009@live.com) ja Linda Family (linda.101f@gmail.com) ja (pet_deliveryinter1@europe.com) myivät minulle saman pennun 3 erista firmasta samana päivänä! sama western unionin kautta kysyivät rahaa erilaisille tilille. en maksanut mitään. katsoin, että kasvattu noin 2 kk pennut on netissa on jo 3 kuukautta erilaisissa maissa. ja sanovat, että kuvassa pennut on nyt vain 8 viikkoa! tosi ikävää, että Suomeessa koirat niin kallis, etsimme edullisempi, ja voisimme päästä huono juttuun. Lapseni on löytänyt pennut netista ja haluaisi tilata. Lapsi ei usko minulle, että se on hurjat. Hän luulee, että minä en halunut maksaa.

Kiitos te järkevät ihmiset, että informoitte/kyselette tälläisiä asioita netissä.. :DD Olin iste menossa todellakin lankaan.. :( Minulle kaupattiin aivan ihanaa havannankoiraa 180e kamerunista ja nainen väitti, että mies on pappi ja tytär haluaa apinan lemmikikseen.. :O
Niin ei voi pitää koiraa apinan kanssa.. :o Olin todellakin typerä, kun kirjoittelin ja kyselin häneltä koirasta, jota ei ole olemassa.. Koira oli vain niin suloinen, että tuli sellainen hinku, että haluun ton.. <3 onneksi satuin tulemaan tälle sivulle ja luin nämä kommentit.. Ja nyt vain säästämään suomessa kasvatettuihin havannankoiran pentuun.. <3

Yhteistyössä