koira ripuloi kirkasta verta!! enkä pääse käyttään sitä eläinlääkärissä! apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "paniikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"paniikki"

Vieras
vatsa meni sekaisin lauantaina ja lauantaina aamulla on myös viimeksi syönyt. paastotettiin eilinen ja äsken keitin riisiä ja ajattelin sen keitinveden tarjota ensimmäisenä.

mä oon ihan paniikissa täällä, auttakaa......

eläinlääkäriin päästäs kahden maissa kun mies tulee kotiin... apua...

koira muuten ihan ok, ulkona pirteenä tepsuttaa menemään ja ihan oma itsensä...

No vie eläinlääkäriin heti kahdelta. Voi olla monia syitä tuohon. Parvokin voi tuoda veriripulin. Voi olla joku juuttunut suolistoon yms.. Syitä on siis paljon, vain lääkäri voi selvittää syyn eli eläinlääkärille vain. Soita ja varaa aika ainakin!

koitin mä jo ell soittaa, mut oli varattua kahteen otteeseen.. soittaa yleensä takasin kun ehtii!

tää on poikkeus et just tänään en pääse, mun autonavaimet unohtu miehen takintaskuun!

Älä paastota, nykyohjeiden mukaan ennemmin mietoa syötävää usein. Anna vaikka raejuustoa lusikallinen parin tunnin välein jos syö.
Pidä tästä lähtien kotona hiilitabletteja ja vaikka Attapektiä tai Inupekt Fortea.
Mun koiralla kun oli suolistotulehdus niin siltä lensi verinen ripuli kaarella, en saanut mistään eläinlääkäriä, ainoa minkä sain kiinni oli käsivarsi lehmän perseessä, eikä hän joutanut ottamaan vastaan.
Apteekista hain muistaakseni Canikuria. Anna lihalientä ja mietoa syötävää äläkä panikoi. Soita eläinlääkärille ja kysyt neuvoa.

Älä paastota, nykyohjeiden mukaan ennemmin mietoa syötävää usein. Anna vaikka raejuustoa lusikallinen parin tunnin välein jos syö.
Pidä tästä lähtien kotona hiilitabletteja ja vaikka Attapektiä tai Inupekt Fortea.
Mun koiralla kun oli suolistotulehdus niin siltä lensi verinen ripuli kaarella, en saanut mistään eläinlääkäriä, ainoa minkä sain kiinni oli käsivarsi lehmän perseessä, eikä hän joutanut ottamaan vastaan.
Apteekista hain muistaakseni Canikuria. Anna lihalientä ja mietoa syötävää äläkä panikoi. Soita eläinlääkärille ja kysyt neuvoa.

Raejuustossa on usein laktoosia ja koirat ei sitä kestä. Eli laktoosittomia versioita tai koiran suolistoon alkaa kerääntyyn vielä kaasuja kaikenkukuksi..

Meidän koiranpentu ulosti kirkasta verta ja päivystävä ell epäili puhelimessa että olisi vierasesine. antoi ohjeeksi syöttää kauravelliä ja purkkiparsaa, se parsa ei sula vaan kietoutuu vierasesineen ympäri ja auttaa sitä tulemaan ulos... ja niin sieltä vain tuli parsan mukana pikkukiviä, tikkuja yms mielenkiintoista. Verenvuoto sitten kuitenkin uusiutui viikon kuluttua ja käytiin eläinlääkärillä joka antoi lääkettä suolistotulehdukseen. Sen jälkeen ei masu ole enää vaivannut.

Yhteistyössä