Koira nuolee vauvan jalkoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulipuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koirat nuolevat osoittaakseen kiintymystä ja hyväksyntää ja huolenpitoa. Ei niillä ole käsiä joilla silittää tai sanoja joilla sanoa että "pidän sinusta"

Koirat ovat laumaeläimiä jotka joko hyväksyvät tai eivät hyväksy ihmistä/eläintä lauman jäseneksi. Mitä koira mahtaa ajatella kun sitä kielletään kun yrittävät vain osoittaa että tykkää ja haluaa pitää huolta

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Toivottavasti eläimettömissä perheissä ei ole yleistä kammoksua kaikkea elämään kuuluvaa kuten bakteereja :xmas:

?? no ei ole.ihan tavallsiia ihmisiä ollaan.ainakin meidän perhe, vaikka ei annetakaan eläinten nuoleskella lapsiamme.

Kyllä meillä vanhin koira murahtaa nuorimmalle, jos tavattoman paljon korvia ja suupieliä nuolee. Joten kyllä minäkin omaa kiellän, jos nuolemaan yltyy. Kehun ja leikitän, rapsutan jne. mutta en anna naamaa nuolla.

Se muuten tuntuu ihanalta kun koira nuolee käsiä tai jalkoja tai korvaa. Eikä se ole mitään limaista. Se on koiran tapa osoittaa kiintymystä kuten jo tuossa tulikin. En mä nyt koirien anna naamaa tai suuta sen kummemmin nuolla mutta mitä väliä että jalkoja nuolee.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:
Alkuperäinen kirjoittaja ölk:
Alkuperäinen kirjoittaja -.-:
Tiesittekö että koiran sylki on paljon, paljon puhtaampaa kuin ihmisen. Koira nuolee omia, lajitovereiden ja ihmistenkin haavoja siksi että koiran syljellä on puhdistava vaikutus.

Juu koiran sylkihän on suorastaan desinfioivaa :) Laitatko tähän lähteesi myös. Itse en ole kuullut tuota kerrottavan muuten kuin kaupunkitarinana. Eläinlääkärini oli ainakin kanssasi kovasti eri mieltä.

http://www.tiede.fi/keskustelut/biologia-ja-ymparisto-f9/onko-koiralla-puhtaampi-suu-kuin-ihmisella-t3484.html

Luitkohan itse linkkisi? Toihan on keskusteluketju, jossa kaikki ovat muistaakseen kuulleet että...Missään ei näy faktaa siitä, että koiran suu olisi puhtaampi kuin ihmisen...Saatika että koiran syljellä olisi puhdistava vaikutua.

En ole mikään koirien ystävä. Pikemminkin päinvastoin.
Mutta kun aikoinaan oltiin parikuisen vauvamme kanssa tutuilla kylässä niiden koira nuoli vauvan päälaen niin minusta se oli vain suloista. Jotenkin tuli sellainen tunne, että koira teki sen ihan hellyydellä tai suojallekseen.

Kun koirani nuoli jalkojani illalla. Aiheutti se yöllistä pahoinvointia ja veren painee rajua laskua.
Paine oli 100/60 ja se sai aikaan voimakasta huimausta. Liikkumaan pystyi neliveto päällä.
Tämä nuoleminen on tapahtunut kolme kertaa. Kun nuoleminen tapahtui toisen kerran, aloin
ajatella, aiheuttaako koiran sylki edellä kuvatun seurauksen. Kolmannen kerran teimme ystävän
kanssa kokeen ja annoin koiran nuolla saunan jälkeen jalat. Seuraus oli samanlainen kuin edellä
kerrottu. Koiran sylki tunkeutuu varpaiden välissä olevan ohuen ihon läpi verenkiertoon ja aiheuttaa
edellä kuvatut oireet. Suosittelen ettette anna koiran nuolla itseänne. Itse olen lopettanut tuollaisen
toiminnan, koska olen vakuuttunut kokeeni jälkeen, että se aiheutta m inulle ko oireet.

[QUOTE="Jasu";26387772]Kun koirani nuoli jalkojani illalla. Aiheutti se yöllistä pahoinvointia ja veren painee rajua laskua.
Paine oli 100/60 ja se sai aikaan voimakasta huimausta. Liikkumaan pystyi neliveto päällä.
Tämä nuoleminen on tapahtunut kolme kertaa. Kun nuoleminen tapahtui toisen kerran, aloin
ajatella, aiheuttaako koiran sylki edellä kuvatun seurauksen. Kolmannen kerran teimme ystävän
kanssa kokeen ja annoin koiran nuolla saunan jälkeen jalat. Seuraus oli samanlainen kuin edellä
kerrottu. Koiran sylki tunkeutuu varpaiden välissä olevan ohuen ihon läpi verenkiertoon ja aiheuttaa
edellä kuvatut oireet. Suosittelen ettette anna koiran nuolla itseänne. Itse olen lopettanut tuollaisen
toiminnan, koska olen vakuuttunut kokeeni jälkeen, että se aiheutta m inulle ko oireet.[/QUOTE]
Lopeta paskan jauhamises ja mene muuolle tekee niitä ''tutkimuksias'' koskaan kuullutakaan tuollaista vai oletko muuten vaa daiju ? Muutenhan puoli maailmaa olisi pahoinnvoinnissa jos koira lipasee jalkoja vai onko heikko vastustuskyky ? Mene lääkäriin.

Yhteistyössä