Koira merkkaa aina vessanmaton!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Uros 3v. on nyt jostain syystä alkanut merkkaamaan meidän vessanmattoa. Nyljen kohta koko koiran, juuri sain puhtaan maton lattialle ja taas se oli käyty kulmasta merkkaamassa! Olen yrittänyt teroittaa lapsille ja miehille että vessanovi pitää sulkea, mutta eivät ne muista kuin ehkä joka toinen kerta...

Milläs mä saan tuosta matosta sen pissanhajun pois? Olen pyörittänyt sitä koneessa, 40 asteessa ihan tavallisella pyykinpesuaineella. Vinkkejä? Lattian olen pessyt viikottain mäntysuovan tapaisella pesuaineella, mutta ilmeisesti se haju on piukassa jossain.... kokeiltu on myös pissi-pois aine, mutta sillä ei oo ollut tehoa.

En ilman mattoa haluaisi olla, laattalattia on kylmähkö, lisäksi tuo matto hieman paremmin estää pikkuisten liukastumisen suihkusta tullessa ja siihen saa myös pyyhittyä märät jalat.

Tietty pakko se kai on sitten pois heittää ja ostaa uusi, jos ei tähän mitään keinoa löydy.

Eläinkaupasta saa ainetta jolla pissanhaju lähtee kunnolla pois, ei välttämättä lähde normipesuaineilla. Onko teillä poikia? Pojat tuppaavat kusemaan niin että lentää joka paikkaan, jolloin matossakin voi olla mukavasti jotain kusipisaroita jotka koira sitten haistaa ja käy merkkaamassa.

Yhteistyössä