Koira kusee omille etutassuilleen AINA pissatessaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei voi käsittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei voi käsittää

Vieras
Mä en ole ikinä kuullut moisesta muilta mutta meidän 4v koira kusee aina jalkaa nostaessaan omille etutassuilleen!
Mistä ihmeestä tää johtuu ja voiko tälle tehdä mitään?!
Aina joutuu pesee toisen kintut kun tulee sisään ja hävettää kun valkoset tassut on keltasesta kusesta likomärät kun tullaan lenkiltä!

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
meillä kans tollanen tapaus... :/ koira pissaa sekä kyykyssä että koipea nostaessaan jaloilleen...

Kiitos! mä oon luullu olevani yksin tän asian kanssa.. säkään et ole keksinyt mitään millä korjata toisen tapaa..?
Mulle yks koirankouluttaja sanoi mun käyttävän koiraani liian harvoin lenkillä ja se pissaa paineella sen takia eli pissa sen takia roiskuisi etutassuille saakka.. mutta kun koira pissaa aina tassuilleen vaikka pääsisi ulos ihan yhtenään, vaikka se viettäsi koko päivän tossa meidän tontilla niin jokainen kusitippa mikä siitä irtoo, -päätyy tassuille =/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
meillä kans tollanen tapaus... :/ koira pissaa sekä kyykyssä että koipea nostaessaan jaloilleen...

Kiitos! mä oon luullu olevani yksin tän asian kanssa.. säkään et ole keksinyt mitään millä korjata toisen tapaa..?
Mulle yks koirankouluttaja sanoi mun käyttävän koiraani liian harvoin lenkillä ja se pissaa paineella sen takia eli pissa sen takia roiskuisi etutassuille saakka.. mutta kun koira pissaa aina tassuilleen vaikka pääsisi ulos ihan yhtenään, vaikka se viettäsi koko päivän tossa meidän tontilla niin jokainen kusitippa mikä siitä irtoo, -päätyy tassuille =/

en oo keksiny :/ meillä ei oo mitään vaikutusta sillä onko pissaamisesta aikaa vähän tai kauan,aina jaloille tulee enemmin tai vähemmin pissaa :/

Meitin koira kusee etutassuilleen myös ja joskus jopa mahan alusta on märkänä. Koira pissaa eniten etutassuille kun se pissaa kiireessä. Eli kun koira menee pissalle jää itse seisomaan hieman koiran taakse (älä etupuolelle), jolloin sille ei tule hihnassa kiire pissata. Poikakoirat on mitä on, ei voi mitään. Meillä on eteisessä rulla talouspaperia, jolla pyyhin koiran jalat aina sisälle tullessa, sitten harvakseltaan noi kerran viikossa pesen ne.

10kk sakemanni uros ja aina etutassu märkänä pisusta. Ei mitään merkitystä tuleeko loraus vai kunnon satsi. Painetta on yllin kyllin. Kuinka sais sen opetettua mutkalle riittävästi toimituksen ajaksi niin ei tarvitsis joka kerta pestä sisään tullessa etutassuja? Tuskin hyvä asia koiran nahalle. Uroskoiran pisu on aika väkevän hajuista, .. varsinkin kun näyttäisi testoa riittävän koko kylälle.