Koira immeiset hoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halvin kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu koiran rodusta ja yhtiöstä. Koirat luokiteltu riskirotuihin ja hinnoteltu sen mukaan monessa yhtiössä. Kannattaa kilpailuttaa, itse saimme fenniasta halvimman tarjouksen ja otimme sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Koiruli:
Riippuu koiran rodusta ja yhtiöstä. Koirat luokiteltu riskirotuihin ja hinnoteltu sen mukaan monessa yhtiössä. Kannattaa kilpailuttaa, itse saimme fenniasta halvimman tarjouksen ja otimme sieltä.

Minkä rotuinen?ja paljon maksaa vakuutus k.orodulle?

Meillä on labbiksella tapiolassa n. 200 euroa/vuosi (ell-, vastuu- ja henkivakuutus). Mukavaa tapiolassa on se, että sopimuslääkäriin maksetaan vain omavastuu, joka meillä on 34e/sairaus+25% loppusummasta. Vakuutus maksoi ensimmäisenä vuonna itsensä moneen kertaan takaisin kun kroonisen sairauden lisäksi oli useampi korvatulehdus ja tutkimuskäynti.
Vakuutuksen hintoja vertaillessa kannattaa selvittää myös se, mitä vakuutus korvaa, mikä on kattosumma ja omavastuu. Halvin ei välttämättä ole tässäkään asiassa paras.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Koiruli:

Minkä rotuinen?ja paljon maksaa vakuutus k.orodulle?

Rotikka on. Irtisanoimme vakuutuksen kun koiruus täytti seitsemän, en tiedä tän hetkisiä hintoja. Koira nyt kymmentä huitelee. Kannattaa soittaa ja kysyä tarjousta.

Yhteistyössä