T
-toinen miettijä-
Vieras
Sen verran asiaa kommentoin, että oletko ap varma siitä, että kaikki jotka ovat ilmottautuneet halukkaiksi ottamaan pennun, ottavat sen myös silloin kun sen ottamisen aika on? Itse kasvattajana olen huomannut sen, että kyselijöitä ja varailijoita on toodella paljon, mutta kun sen aika tulee, että se pentu pitäisi tosiaan ottaa tai maksaa varausmaksu (en ota varausmaksua todellakaan ennenkuin olen nähnyt ihmiset ja pennut ovat todella syntyneet), niin sitten perutaankin kun on sitä tai tätä... tai toiset eivät edes anna mitään syytä. Monia ei ns. muotirotujakin löytyy ja alle tonnin hintaan... mutta tuo on mun mielestä hyvä pointti, että oletko ap valmis kantamaan vastuun pennuista sitten jos jotain vikaa ilmenee syntymän jälkeen tai esim. kun pennut ovat puolivuotiaita? esim. legg perthess ilmenee vasta n. puolen vuoden iässä ja rotukoiran kasvattajalla on korvausvastuu jos tuollaisia ilmenee.
Enkä mitenkään halua provosoida ap:tä vaan haluan tuoda esiin myös niitä kasvattajan vastuupuolia
niin ja sekarotuisethan saa myös rekattua sitten kennelliittoon
Enkä mitenkään halua provosoida ap:tä vaan haluan tuoda esiin myös niitä kasvattajan vastuupuolia
niin ja sekarotuisethan saa myös rekattua sitten kennelliittoon