koira hyökkäsi lapseni kimppuun

vieras
HYVÄ! Mä olin tänään lenkillä vauva rattaissa ja oli pakko kääntyä takas, kun yks tyyppi tossa lähistöllä pitää rakkiaan vapaana :( Olkoon miten kiltti koira vaan, niin luulis ihmisten tajuavan, että jotkut oikeesti pelkää koiria tai ei tykkää koirista!

Haleja tytölle!
 
koira oli kiinne. olimme omalla etupihalla ja naapuri tuli hurtansa kanssa meidän pihalle!!! naapuri ei edes itse luota koiraansa. tämä selvisi ,kun jututin ,kun sairaalasta tulimme. koira ei edes varottanut vaan otti likkaa kädestä kiinne ja tempasi kaaressa...
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja tasmaanian tuholainen:
koira oli kiinne. olimme omalla etupihalla ja naapuri tuli hurtansa kanssa meidän pihalle!!! naapuri ei edes itse luota koiraansa. tämä selvisi ,kun jututin ,kun sairaalasta tulimme. koira ei edes varottanut vaan otti likkaa kädestä kiinne ja tempasi kaaressa...
onneksi saitte koiran irti ja ei käynyt pahemmin :)

lopettaa tuollainen täytyy... itse en päästä koiria edes hihnassa pienenpien lasteni lähelle!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
se pitäs lopettaa?
jos koira on varautunut kaikkea kohtaan niin miksi sen pitäisi elää?? koira inhoaa muita koiria ja ihmisiä!!! miksi tämän on toistuttava uudelleen ja ehkäpä vielä pahemmin . ehkä ensi kerralla ei puhuta 5 tikistä vaan jostakin vielä pahemmasta.... jos omistajatkaan ei koiraansa pysty hallitsemaan ja koira on todella varautunut!!!
 
Arvet muistona
Mulle kans käynyt vastaavaa, koira kiinni ja pyörän kanssa tulin kulman takaata. Omistaja sanoi tapahtuneen jälkeen vain, että koira ei oikein tykkää pyöräilijöistä (Mitä hittoa sen kanssa sit ollaan pyörätiellä)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tasmaanian tuholainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
se pitäs lopettaa?
jos koira on varautunut kaikkea kohtaan niin miksi sen pitäisi elää?? koira inhoaa muita koiria ja ihmisiä!!! miksi tämän on toistuttava uudelleen ja ehkäpä vielä pahemmin . ehkä ensi kerralla ei puhuta 5 tikistä vaan jostakin vielä pahemmasta.... jos omistajatkaan ei koiraansa pysty hallitsemaan ja koira on todella varautunut!!!
koiran vika kun omistaja ei kykene huolehtimaan
 
narikka83
jos omistaja sanoo itte ettei luota koiraansa on vika siinä kaks jalkasessa hihnan päässä. voi toki olla koirassa vikaa myös. tai koulutuksessa, onneksi tuon pahempaa vahinkoa ei sattunu. toivottavasti tyttös ei ikusta pelkoa koiriin saanu. pietän peukkuja että koiran omistaja tietää vastuunsa ja lopettaa koiran, vaikka nyt yhteisen turvallisuuen vuoksi.
 
Blaaah
No ei koiria nyt noin vain vaadita lopettamaan.. Eri asia jos koira tappaa jonkun. Se on kuitenkin jonkun rakas perheenjäsen, vaikka nyt tekikin ikävän tempun tyttärellesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Ei kuulosta normaalille saksanpaimenkoiran käytökselle. Jossain on vikaa ja pahasti. Itsekin vaatisin koiran lopettamista, jos asia meni noin, niin kuin sen kerroit.
näin se meni!!! mä en uskalla edes päästää tyttöjä leikkimään talonyhtiön pihalle ,kun heidän takapiha on siinä edessä ja koira on useasti kiinne siellä . siitäkin sanoin ja omistaja ,että ei se pääse irti!! koirahan vetää nahkaremmin hetkessä poikki jos haluaa!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Blaaah:
No ei koiria nyt noin vain vaadita lopettamaan.. Eri asia jos koira tappaa jonkun. Se on kuitenkin jonkun rakas perheenjäsen, vaikka nyt tekikin ikävän tempun tyttärellesi.
No jos jonkun perkeleen rakki tulis mun pihalle ja puris mun lasta niin sillä ois hyvin äkkiä myrkytetyt lihat mahassa, jollei poliisi sitä suostuisi lopettamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Blaaah:
No ei koiria nyt noin vain vaadita lopettamaan.. Eri asia jos koira tappaa jonkun. Se on kuitenkin jonkun rakas perheenjäsen, vaikka nyt tekikin ikävän tempun tyttärellesi.
No jos jonkun perkeleen rakki tulis mun pihalle ja puris mun lasta niin sillä ois hyvin äkkiä myrkytetyt lihat mahassa, jollei poliisi sitä suostuisi lopettamaan.
jeps. luulis omistaja vähän ajattelevan ,kun on omakin muksu,että mitä seuraavaksi? entäs jos se käy sen päälle???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Blaaah:
No ei koiria nyt noin vain vaadita lopettamaan.. Eri asia jos koira tappaa jonkun. Se on kuitenkin jonkun rakas perheenjäsen, vaikka nyt tekikin ikävän tempun tyttärellesi.
No huh huh taas. Tiesitkö, että koirissa voi olla - ja onkin - myös luonnevikaisia. Pitäisikö tosiaan purra joku lapsi kuoliaaksi ennenku jotain voi tehdä :eek:
 

Yhteistyössä