koin yhden ehkä maailman ällöttävimmistä kokemuksista juuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varmaan nauratte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varmaan nauratte

Vieras
kun olen niin naiivi. mutta meidän uroskoira on nyt 12 viikkoa ja se jyysti tuossa äsken jotain pehmolelua. Erehdyin nostamaan koiran siitä pois ja suorastaan järkytyin kun käteen osui pinkin punainen kolminkertaseksi paisunut penis! yök? ! en arvannut että jo tuon ikäsillä... miten mä enään voin pitää sitä meidän vauvana :/

[QUOTE="aapee";22804136]ei mutta se on meidän koiravauva. mulla on aina ennen ollut vain narttukoiria ja muutama vanha narttu meillä asustelee. tää oli ihan uutta mulle[/QUOTE]

Pojat on poikia.

[QUOTE="aapee";22804162]no jos multa kysytään niin mitä ilmeisemmin jyystävät juuri siinä mielessä että siitä jotain mielihyvää saa! niin mullekkin joku sanoi että se on pelkkää alistamista... JOOPAJOO.[/QUOTE]

No meidän narttu on nylkyttänyt vimmatusti ihan 8 viikkoisesta asti pehmoja, narttuja, uroksia (ja jos saisi niin jalkoja)...
Että miksei se voisi uroksella olla myös alistamista, siksikö kun sillä on siitin ja se käyttää sitä astuessaan samoilla liikkeillä?

No meidän narttu on nylkyttänyt vimmatusti ihan 8 viikkoisesta asti pehmoja, narttuja, uroksia (ja jos saisi niin jalkoja)...
Että miksei se voisi uroksella olla myös alistamista, siksikö kun sillä on siitin ja se käyttää sitä astuessaan samoilla liikkeillä?

No ainakin siinä on se vissi ero että uroksesta näkee sen kiihottumisen, se penis kun näyttää vähän eriltä kiihottuneessa tilassa
Haloo...
Olis varmaan pitänyt ottaa kuva palstamammoille kun ne ei ymmärrä mikä on stondis. Se tulee silloin kun uros seksuaalisesti kiihottuu...

Naarailla olen aina ajatellut sen liittyvän enimmäkseen alistamiseen mutta mistäs minä tiedän vaikka siitä tyydytystä saisivat. sitä kun ei nää..

Koira on eläin ;D Ja ihan hyvä että se tiputti sinut pilvilinnasta ettei se koko ikäänsä viaton puppeli ole :D Nojuu, ymmärrän kyllä järkytyksesi. Mutta juuri tuo nylkytys on yksi piirre koirissa mistä en tykkää :/

Koira on eläin ;D Ja ihan hyvä että se tiputti sinut pilvilinnasta ettei se koko ikäänsä viaton puppeli ole :D Nojuu, ymmärrän kyllä järkytyksesi. Mutta juuri tuo nylkytys on yksi piirre koirissa mistä en tykkää :/

ehkä niin, vähän liian aikasin mun mielestä :) mä en myös pidä siitä yhtään. joskus joku koira on yrittänyt mun jalkaa tai kättä nylkyttää ja se on jotenkin niin kuvottavaa ja saan siitä hepulin.

Mä otan vain narttuja, koska urokset ovat himonylkyttäjiä. Olipa kiva kun vanhempien koira hyppi meidän taaperon selkäänkin. Kääpiökoirat etenkin ovat järjestään yliseksuaalisia. Ja homoja.

[QUOTE="Raija";24246289]Koiran penis on valtavan iso suhteessa koiran kokoon. Ison tanskandogin penis on yli 20cm, eli oikea kyrpä sanan varsinaisessa merkityksessä.[/QUOTE]

mitä helvettiä?!! :laugh:

Meidän kani nylkytti mun jalkaani samalla murahdellen, kun olin jotain 14-vuotias. Ei ollut kivaa, kun jalka menetti viattomuutensa kanille, vaikka muuten olinkin neitsyt. :(

[QUOTE="aapee";22804136]ei mutta se on meidän koiravauva. mulla on aina ennen ollut vain narttukoiria ja muutama vanha narttu meillä asustelee. tää oli ihan uutta mulle[/QUOTE]

Koirat tekee hittosoikoon PENTUJA!! Ja aika vähällä olet elämässä selvinnyt jos tuo ällöttävintä mitä sulle tapahtunu.

Yhteistyössä