No kuule, oliskin kiva kun saisin hekotella täällä itsekseni kun huijasin, mutta en saa. Istun tässä koneella, aivan järkyttävä kuvotus päällä, mun on vaan niin paha olla. Ja tiedän, että tämmöstä on vaikee ehkä kuvitella tapahtuvaks, mutta näin vaan tapahtuu. Muillekin kun mulle. Ja toivon todella että tää ei olis mulle tapahtunut.Okei, just tossa äsken haukuin yhden tosi huonon provon, mutta jos tämä on porvoosta, niin nyt on pakko antaa krediittiiä. Tää on provojen aatelia, "Impressive", niin kuin eräskin mustanpuhuva isukki kerran sanoin. Nostan hattua!
Mutta koska tämä oliSI provoksi ihan kuningas, niin mäkään en voi olla varma, onko vai eikö? Siis jos ei ole, niin YÄK! Ja vielä kerran YÄÄÄK!
Selvä. Siis uskon. Ite olen aika teflonia yökötyksille, mut jostain syystä tämä kyllä etoo ja syvältä. Ehdottomasti pahin kohta oli toi, että toukka oli syöny limakalvoa. Tää voittaa ehkä ne netissä pyörivät paiseenpuristeluvideotkin. Ällöä.No kuule, oliskin kiva kun saisin hekotella täällä itsekseni kun huijasin, mutta en saa. Istun tässä koneella, aivan järkyttävä kuvotus päällä, mun on vaan niin paha olla. Ja tiedän, että tämmöstä on vaikee ehkä kuvitella tapahtuvaks, mutta näin vaan tapahtuu. Muillekin kun mulle. Ja toivon todella että tää ei olis mulle tapahtunut.
Siis ne hoitotoukat ovat hallitusti ihmisessä...Siis joo, ajan kanssa varmasti helpottaa, mutta tiedän tämän jättävän tietynlaisen vainoharhan, jos nenää kutittaa, on tukkonen olo tms. Mutta kyllä tää kamala olo varmasti jossain vaiheessa helpottaakin, nyt vain en oikein asian kanssa pysty vielä elämään. Mietin tänään noita toukkia hoitomuotonakin, olen sitä pitänyt aina todella kammottavana, itse en kykenisi sellaiseen. Ja kuitenkin sitten niin eri asiakin, tämä oli tällainen luonnontoukka, ne ovat jotenkin hallitusti taas ihmisessä.
Saisko linkkiä?Selvä. Siis uskon. Ite olen aika teflonia yökötyksille, mut jostain syystä tämä kyllä etoo ja syvältä. Ehdottomasti pahin kohta oli toi, että toukka oli syöny limakalvoa. Tää voittaa ehkä ne netissä pyörivät paiseenpuristeluvideotkin. Ällöä.
Hei, nyt ei puhuta mistään pikku finneistä nenänpäässä, vaan semmosista kananmunan kokosista PAISEISTA, joista tulee... Joo, en ala kuvailemaan, mitä niistä ulos tulee. Enkä todellakaan muista linkkejä, mut jos oikeesti haluat kuvotuksella leikkiä, niin hae juutuubista "huge abscess" tai "Cyst". Noista ällötyksistä oli joku ketju täällä joskus, ja sillä jouduin näkemään jotain, mitä ilmankin olisin juur ja juur voinu elää...Alkuperäinen kirjoittaja Rakastan puristella näppyjä;26297554:Saisko linkkiä?