Koin eilen jotain sanoinkuvaamattoman kamalaa ja ällöttävää, nyt vasta pystyn edes kirjoittamaan siitä...

• Viestiketjun aloittaja kamalaa
  • Ensimmäinen viesti
a.p.
[QUOTE="heh";26297142]Minkä näköinen se toukka oli, otitko talteen? Olis kiva nähdä kuva. Suloinen toukka nenässä ja nyt sillä ei ole enää kotia :([/QUOTE]

No kieltämättä ei siinä tilanteessa tullut mieleen ottaa paljon kuvia. Oli se mukana kyllä siellä lääkärissä, sen verran järki saneli et on otettava mukaan, tai lääkäri pitää mua hulluna, kun en uskonut tuollaisen olevan mahdollistakaan.

"vieras"
Minäkään en olisi tätä halunnut lukea :(

Tuli varmaan loppuelämän traumat. Hemmetti. Joka kerta kun mulla tulee tästä lähtien nuha tai menee nenä tukkooonnnn.... Yäks!

Okei, just tossa äsken haukuin yhden tosi huonon provon, mutta jos tämä on porvoosta, niin nyt on pakko antaa krediittiiä. Tää on provojen aatelia, "Impressive", niin kuin eräskin mustanpuhuva isukki kerran sanoi. Nostan hattua!

Mutta koska tämä oliSI provoksi ihan kuningas, niin mäkään en voi olla varma, onko vai eikö? Siis jos ei ole, niin YÄK! Ja vielä kerran YÄÄÄK!

Viimeksi muokattu:
"heh"
Harmi ettei toukka ole tallessa :( Olisi ollut kiva selvittää mikä laji sieltä oli tulossa. Hirvikärpänen vai tavallinen kärpänen, mäkäräinen vai mikä.

Mieluummin toukka nenässä kuin ihon alla :X

a.p.
Okei, just tossa äsken haukuin yhden tosi huonon provon, mutta jos tämä on porvoosta, niin nyt on pakko antaa krediittiiä. Tää on provojen aatelia, "Impressive", niin kuin eräskin mustanpuhuva isukki kerran sanoin. Nostan hattua!

Mutta koska tämä oliSI provoksi ihan kuningas, niin mäkään en voi olla varma, onko vai eikö? Siis jos ei ole, niin YÄK! Ja vielä kerran YÄÄÄK!
No kuule, oliskin kiva kun saisin hekotella täällä itsekseni kun huijasin, mutta en saa. Istun tässä koneella, aivan järkyttävä kuvotus päällä, mun on vaan niin paha olla. Ja tiedän, että tämmöstä on vaikee ehkä kuvitella tapahtuvaks, mutta näin vaan tapahtuu. Muillekin kun mulle. Ja toivon todella että tää ei olis mulle tapahtunut. :(

"sipsi"
Voi kamala, yök!

Tiedän ihmisen, jolle aikanaan pyöräillessä lensi kärpänen korvaan, ja aikansa kuulemma siellä surisikin. Omatoimisesti kärpästä ei ulos saatu. Hän meni sitten lääkäriin, ja kertoi vaivakseen kärpänen korvassa. Lääkäri katsoi hoitajaa hyvin merkitsevästi, epäili ilmiselvästi, että korvien välissä se surisee. Katsoi sitten korvaa, ja tuumasi todella ällistyneellä äänellä, että "hyvä ihme, täällähän on KÄRPÄNEN..."

"sairaanhoitaja"
Nyt sanoisin että jäitä hattuun. Itse alalla olevana en pidä asiaa aivan ylivoimaisena, käytämmehän "steriilejä toukkia" haavahoidossa ihan yleisesti. Ymmärrän etä ajatus on sinusta tosi ällöttävä, mutta onneksi toukka on nyt saatu pois. Elämäsi ei pysähdy tähän, jos pysähtyy, hae ammattiapua. Toivon että voit joskus muistella asiaa ilman suurta tunnekuohua, olemmehan edelleen osa luontoa, vaikka olemme sen unohtaneet.
Kaikkea hyvää, nauti kesästä ilman pelkoja..

"heh"
[QUOTE="akka";26297259]No hyi olkoot,otan osaa.Toivottavasti ei ehtinyt munia nenäonteloon ja tekemään uusia toukkia.Voin kyllä kuvitella kauhusi =([/QUOTE]

Meinaatko että se toukka olisi muninut lisää? :D

a.p.
[QUOTE="sairaanhoitaja";26297293]Nyt sanoisin että jäitä hattuun. Itse alalla olevana en pidä asiaa aivan ylivoimaisena, käytämmehän "steriilejä toukkia" haavahoidossa ihan yleisesti. Ymmärrän etä ajatus on sinusta tosi ällöttävä, mutta onneksi toukka on nyt saatu pois. Elämäsi ei pysähdy tähän, jos pysähtyy, hae ammattiapua. Toivon että voit joskus muistella asiaa ilman suurta tunnekuohua, olemmehan edelleen osa luontoa, vaikka olemme sen unohtaneet.
Kaikkea hyvää, nauti kesästä ilman pelkoja..[/QUOTE]

Siis joo, ajan kanssa varmasti helpottaa, mutta tiedän tämän jättävän tietynlaisen vainoharhan, jos nenää kutittaa, on tukkonen olo tms. Mutta kyllä tää kamala olo varmasti jossain vaiheessa helpottaakin, nyt vain en oikein asian kanssa pysty vielä elämään. :( Mietin tänään noita toukkia hoitomuotonakin, olen sitä pitänyt aina todella kammottavana, itse en kykenisi sellaiseen. Ja kuitenkin sitten niin eri asiakin, tämä oli tällainen luonnontoukka, ne ovat jotenkin hallitusti taas ihmisessä.

No kuule, oliskin kiva kun saisin hekotella täällä itsekseni kun huijasin, mutta en saa. Istun tässä koneella, aivan järkyttävä kuvotus päällä, mun on vaan niin paha olla. Ja tiedän, että tämmöstä on vaikee ehkä kuvitella tapahtuvaks, mutta näin vaan tapahtuu. Muillekin kun mulle. Ja toivon todella että tää ei olis mulle tapahtunut. :(
Selvä. Siis uskon. Ite olen aika teflonia yökötyksille, mut jostain syystä tämä kyllä etoo ja syvältä. Ehdottomasti pahin kohta oli toi, että toukka oli syöny limakalvoa. Tää voittaa ehkä ne netissä pyörivät paiseenpuristeluvideotkin. Ällöä.

a.p.
Siis joo, ajan kanssa varmasti helpottaa, mutta tiedän tämän jättävän tietynlaisen vainoharhan, jos nenää kutittaa, on tukkonen olo tms. Mutta kyllä tää kamala olo varmasti jossain vaiheessa helpottaakin, nyt vain en oikein asian kanssa pysty vielä elämään. :( Mietin tänään noita toukkia hoitomuotonakin, olen sitä pitänyt aina todella kammottavana, itse en kykenisi sellaiseen. Ja kuitenkin sitten niin eri asiakin, tämä oli tällainen luonnontoukka, ne ovat jotenkin hallitusti taas ihmisessä.
Siis ne hoitotoukat ovat hallitusti ihmisessä...

"vieras"
Mun kaverin korvasta on poistettu joku juoksujalkanen tms. muista tarkasti nyt mikä elukka. Meinasin laatata kun kerto sitä tarinaa... mut tää kyllä saa jo mahan kiertämään ihan eri lailla :-X
kiva lähtee nukkumaan ja miettiä mitä noilla hämiksillä on mielessä...

"sipsi"
Minäkin oeln joskus vetänyt jonkun rotsakkeen henkeeni alamäkupyöräilyssä, ja sitten kakonut/ niistänyt sen ulos. Joten ap, ymmärrän yökötyksesi, mutta onneksi toukka tuli pois kuitenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastan puristella näppyjä;26297554:
Saisko linkkiä? :)
Hei, nyt ei puhuta mistään pikku finneistä nenänpäässä, vaan semmosista kananmunan kokosista PAISEISTA, joista tulee... Joo, en ala kuvailemaan, mitä niistä ulos tulee. Enkä todellakaan muista linkkejä, mut jos oikeesti haluat kuvotuksella leikkiä, niin hae juutuubista "huge abscess" tai "Cyst". Noista ällötyksistä oli joku ketju täällä joskus, ja sillä jouduin näkemään jotain, mitä ilmankin olisin juur ja juur voinu elää...

Yhteistyössä