Kohtuullinen bensaraha kaverille..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja monskudi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

monskudi

Uusi jäsen
04.02.2014
10
0
1
Helsinki
Enpä nyt yhtäkkiä keksi mistä muualtakaan tätä kysellä niin laitetaan tänne. Niin no tietty voisi suoraan asianosaiselta kysellä mutten kehtaa heitellä ihan mitä sattuu summia ja kun itsellä ei oo autoa tai ajokorttiakaan niin olen ihan pihalla tämmösistä jutuista...

Niin elikkä se itse kysymys. Jos oisitte matkustamassa suurinpiirtein semmoset 700 kilometriä henkilöautolla kaverin kyydissä, paljonko antaisitte hänelle siitä bensarahaa? Paljon tommonen matka edes suurinpiirtein normaalilla, ei vanhalla tai kauheen uudellakaan, henkilöautolla kustantais? Siis polttoaineesta puhun nyt. Olis kai kohtuullista suurinpiirtein puolet kustantaa mun mielestä, mutta tosiaan eihän mulla autoista ja dieseleistä/bensoista oo oikein käsitystä nii vähän helppiä tai jotain suuntaa antavia summia tarvisin että paljonko hänelle tarjoaisin. Ei ole mitään pyytänyt muttei sitä nyt ihan ilmatteeksi viitti tommosta matkaa kaverin kustantamana mennä :)

50€ bensoihin ja matkalla ruoka kuskille mun piikkiin.

muoks. Tosiaan päättömällä hyvä pointti. Oletuksena^ että muutenkin sama matka. Tietty jos erikseen kuskaisi mua, niin sitten kaikki kustannukset mun pussista tietysti.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä