Kohtu viikkoja isompi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Heti pitää tulla kysymään, että voiko se toisilla vain kasvaa nopeammin kuin mitä viikot on?

MUOKS!
Kolmas (edellinen km rv 14) raskaus kyseessä ja viikkoja menkoista laskettuna tänään 10+3 mutta kävin alkuraskauden ultrassa kipujen takia 6+ ja siellä todettiin, että sikiö on 4 päivää nuorempi (mitä epäilinkin koska ovuloin todela myöhään) .

NYt viikkoja 10+3 (menkoista laskettuna) ja lääkäri teki tänään sisätutkimuksen ja sanoi että kohtu on viikkoja ISOMPI? "oletko varma ettet ole pidemmällä" ... öööö... olen!!!

Onks ihan normi juttu että toisilla vaan kasvaa ns. sikiötä nopeammin?

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
En osaa (taaskaan) sanoa mitään, mutta hauska "nähdä" suakin täällä =) Oon just palannut lomilta, joten on taas aikaa palstailuun :whistle:

oooooh! :) Mahtavaa! Olemme palanneet kumpikin normaaliin rytmiin :heart: Tervetuloa lomalta!!

Voi se. Mulla tosta nelosesta alkuraskauden lääkärillä rv:t jotakuinkin 12+ ja kohtu vastasi viikkoja 13-14 ja silti oli ihan normaalia. Ja rakenneultrassa ei ollutkaan heittoa enää kuin yksi päivä.

Mulla on esikoisen jälkeen kasvanu joka kerta kohtu viikkoja enempi. Esikoisen kanssa loppujen lopuks kohdunpohjan korkeus 42,5cm ja 3,5kg vaavi :) siinä välissä 7 raskautta.

Yhteistyössä