Alkuperäinen kirjoittaja hui kauhistus:
Ninnukka: Miten meni polikäynti? Tuliko sexyt stayupit mukaan?
HIH Joo sukat tuli messiin. Täytyy sitten opetella ne laittamaan oikeaoppisesti jalkaan. Kauanko pidit niitä ? Nukutuksessa operoidaan ja epiduraali tulee pariksi päiväksi selkään. Se vähän jänskättää kun neljännen kerran laitetaan jotain tuonne nikamien väliin. Mutta kipuja ei sitten pitäisi olla ; ) Munasarjat ilm. säästetään niin ei tarvitse korvaavaa hormoniahoitoa aloittaa. Mikä merkitys sillä sitten lienee tuolle limakalvokuivuudelle ??? Onko tietoa ?
Moi Nunnukka! Ne sukathan pitää laittaa sit toimenpidepäivän aamuna kotona suihkun jälkeen jalkaan. Eivät ota niitä leikkurissa pois, laskevat vain polviin ne. Mulla oli ne jalassa ekaan suihkukertaan saakka, eli leikkausta seuraavan päivän pidin kokonaan ja sit seuraavana aamuna en enää suihkun jälkeen niitä laittanut.
Mulla oli kolmas kerta kun tökättiin "nikamien väliin", pari sektiota jo anamneesissa.
Sulla kans avoleikkaus vai? Mulla meni ihan saman kaavan mukaan, nukutus+epiduraali ja kipuja ei tosiaan ole. Mulle kans jätettiin munasarjat.
Toi on vähän kakspiippuista ton kuivuuden kanssa. Tunnen aika paljon kohduttomia ja jotkut väittää, että paikat kuivui vaikka munasarjat jäi. Tosin....yksi yhtäläisyys munasarjalaisilla kohduttomilla (mun tuntemilla) tuntuu olevan: heillä kohdun poisto tehty alakautta. En tiedä onko jotain merkitystä vai ihan silkkaa sattumaa.
Millainen sun tänään tapaamasi anestesialekuri oli? Mulla silloin nuori ja komea hemmo. Heräämössä sit ensimmäisenä ajattelin kun sain silmät auki " ahaa, tuolla näkyy olevan toi söpö sälli", kun ko. lekuri hääri jonkun toisen potilaan ympärillä.

)
Juup avoleikkaus sillä suurin myooma on lapsen nyrkin kokoinen niin siinä kohtaa eivät edes empineet kumpi leikkaus.
Oliko sulla kipuja kotosalla vai pärjäätkö ilman lääkettä ?
Narkkari oli kyl sellanen terhakka keski-ikäinen daami. Tuntui hyvin vauhdikkaalta mutta en jäänyt kuitenkaan epäilemään hänen ammatillisuuttaan. =O Mukava nainen siis. Selosti tarkasti mitä tuleman pitää ja kysyi josko oli jotain epäselvää mutta kyllä minä luottamuksella hänen hoivaansa heittäydyn. Leikkaavaa lääkäriä en tavannut sillä oli tällä viikolla lomalla mutta joku Lauri hän on ; ))
No nyt vielä viikko töissä ja sitten lomailua. Sairaalassa olen kuulemma n. 3- 4 päivää.....vähän riippuu miten alkaa toipumaan. Mutta oletan että loppu viikosta kotiin.