kohtu kipua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli oon nyt muutamien päivien ajan (kiertoni alku päivät menossa ja heti kun vuoto alkoi hiipumaan alkoi oireet) tuntenut kipua kohdussa, tupakointi sattuu, tai siis siitä johtuva hengenveto sisään? seksi sattui kohtuun ja muniksiin ja muutenkin on koko ajan tietoinen omasta kohdustaan, tunnetta parhaiten ehkä kuvaa arkuus ja sellainen olo kuin se olisi täynnä jotain nestettä? mistähän tässä on kyse, kertokaas nyt kaikki omat vähän tähän suuntaanki olevat oireet ja diagnooait :D kiitos!

[QUOTE="vieras ap";25541682]itse tätä kanssa miettinyt, mutta mikä tulehdus oireilee näin? kohtutulehdus? mistä se voi tulla?[/QUOTE]

en tiedä, käy gynekologilla jos vaiva jatkuu.

Mulla just samanmoisia oireita.
Tai alkuks oli vain pieniä epämääräisiä kipuja, sitten viime viikolla rv15 sain keskenemnon jonka tulehdus aiheutti. Oireet nyt voimistuneet, kohtu kipu ja kipu yhdynnässä, paineen tunne ym vaikka antibiootti menossa.. tulehdusarvot ei vaan laske.
Mulla siis oli tulehdus ainankin, en ois huomannut sitä ilman keskenemnoa ainakaan viä. Tulehudarvot oli mulla sen verran korkeet et lääkäri sano et tulehus ollu ainankin 2-4vk :S

[QUOTE="hei";25541729]Mulla just samanmoisia oireita.
Tai alkuks oli vain pieniä epämääräisiä kipuja, sitten viime viikolla rv15 sain keskenemnon jonka tulehdus aiheutti. Oireet nyt voimistuneet, kohtu kipu ja kipu yhdynnässä, paineen tunne ym vaikka antibiootti menossa.. tulehdusarvot ei vaan laske.
Mulla siis oli tulehdus ainankin, en ois huomannut sitä ilman keskenemnoa ainakaan viä. Tulehudarvot oli mulla sen verran korkeet et lääkäri sano et tulehus ollu ainankin 2-4vk :S[/QUOTE]

Olen todella pahoillani keskenmenosta :(

Yhteistyössä