Kohti uusia polkuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="akka";26503635]Kyllä se pärjää,onhan se sun poika <3[/QUOTE]

Joo :D mut pelottaa kuitenkin! Mutta onneksi löysi juuri tuon tytön! :D :heart: *(tai siis tyttö löysi esikoisen:xmas: )

[QUOTE="äiti";26503685]Oletko ostanut heille oman kämpän vai maksatko takuuvuokran ja huonekalut?[/QUOTE]

Däämn, eipä tullut mieleen.:| Ihan itse hakivat ja löysivät asunnon, huonekalut/astiat ja muut ovat itse myös hankkineet.Haittaakse?:rolleyes:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26503704:
Däämn, eipä tullut mieleen.:| Ihan itse hakivat ja löysivät asunnon, huonekalut/astiat ja muut ovat itse myös hankkineet.Haittaakse?:rolleyes:

Ajattelin jos olisit halunnut heitä jotenkin rahallisesti tukea.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26503719:
Ja luulet, että ilmoittelisin täällä sellaisesta kovallakin hälinällä? Not. :D

aattelin että otit opikses kun et viimeks asioita ilmottanu. nyt semmonen kulkee nimellä " tekee jätkät"

:laugh:

• Tykkää
Reactions: Jätkä
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26503826:
Ei, kun päätön tarkoittaa sitä, ettet kertonut palstalla Suuria Uutisia Suureen Ääneen. Se = "tehdä jätkät". :D

Minäkin otsikosta luulin, että nyt sä jätät meidät! :O

Jaa joo! :D En mä wanha jassa enää mitään uutta olohuonetta alkaa etsimään, olkoonkin se pettymys monelle.:rolleyes:

Otan osaa! Mulla kohta edessä sama juttu. Tosin menee vielä ainakin vuosi ennenku poika on peruskoulusta päässy ja muuttaa omilleen kun menee amikseen eri paikkakunnalle kauas pois...Takaisin kotiin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä