Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26503711:mä luulin otsikon peruteella että siirryt muille palstoille kokonaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26503704:Däämn, eipä tullut mieleen.:| Ihan itse hakivat ja löysivät asunnon, huonekalut/astiat ja muut ovat itse myös hankkineet.Haittaakse?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26503719:Ja luulet, että ilmoittelisin täällä sellaisesta kovallakin hälinällä? Not.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26503773:aattelin että otit opikses kun et viimeks asioita ilmottanu. nyt semmonen kulkee nimellä " tekee jätkät"
![]()
Ei, kun päätön tarkoittaa sitä, ettet kertonut palstalla Suuria Uutisia Suureen Ääneen. Se = "tehdä jätkät".Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26503787:Mut silloinhan mä käväsin vaan kaupassa Päätön hyvä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26503826:Ei, kun päätön tarkoittaa sitä, ettet kertonut palstalla Suuria Uutisia Suureen Ääneen. Se = "tehdä jätkät".
Minäkin otsikosta luulin, että nyt sä jätät meidät! :O