***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 4****

Moi! Idea tälläiselle lähti vanhasta ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA**** -ryhmästä, joka oli hengissä tammikuun alusta toukokuun loppuun. Itse sain sinä aikana pudotettua painoa 11,8 kg, joista kesän aikana on kolmisen kiloa tullut takaisin. Siispä nyt olis korkea aika ryhdistäytyä, ja ottaa tällä päivämäärällä ensiaskeleet kohti hoikempaa helmikuuta 2010, ja siitä sitten jatkaa matkaa kohti hoikkaa loppuelämää.

Elikkäs tervetuloa mukaan kaikki liikakilojen kanssa kamppailevat. Avaan joka viikko uuden ketjun (maanantaisin ), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

Raitakissa
Pituus 170 cm
Aloituspaino 73.5 kg
Tavoitepaino 60 kg
Paino nyt 71.9 kg
Pudotettu -1.6 kg
Viikkopudotus 0.5 kg
Punnituspäivä maanantai

Minky
Pituus 167 cm
Aloituspaino 79 kg
Tavoitepaino 70 kg (aluksi)
Paino nyt 74,1 kg
Pudotettu - 4,9 kg
Viikkopudotus + 400 g
Punnituspäivä keskiviikko

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 61,2kg
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :59,9kg
Pudotettu :-1,3kg
Viikkopudotus : +500gr
Punnituspäivä :maanantai

LaLaa
Pituus 166cm
Aloituspaino 76,3kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 72,8kg
Pudotettu -3,5kg
Viikkopudotus -900g
Punnituspäivä maanantai

Vieno-Helinä
Pituus: 180cm
aloituspaino: 131.8kg
tavoitepaino: 122kg (helmikuun alussa)
paino nyt : 131,8kg
pudotettu: -
punnituspäivä: Maanantai

turtles
pituus 165 cm
aloituspaino 106 kg
tavoitepaino 75 kg (helmikuuksi varmaan liian kova tavoite?)
paino nyt 106 kg ja juuri aloitin
pudotettu 0kg
punnituspäivä maanantai

joojoo22
Pituus 170 cm
Aloituspaino 87,3 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 86,3 kg
Pudotettu 1 kg
Viikkopudotus +500g
Punnituspäivä maanantai

Toivottavasti saadaan motivoitunut ryhmä kasaan! Ja porukkaan voi toki liittyä mukaan koska tahansa.

:headwall: Voihan nenä:
Pituus 170 cm
Aloituspaino 87,3 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 86,3 kg
Pudotettu 1 kg
Viikkopudotus +500g
Punnituspäivä maanantai

Eli puoli kiloa viikossa plussaa! :ashamed: Viime viikolla tuli lenkeiltyä tosi vähän, kun lapset olivat kipeinä ja oma olo oli myös melko tukkoinen. Ja siihen päälle yhdet synttärit ja tuparit, ja tulos on sitten tässä. Ens viikolla painon täytyy olla alle 85 kg, tai täytyy ottaa taas kovat keinot käyttöön. Muuten hoikempi helmikuu jää vain haaveeksi. |O

Toivottovasti muilla on mennyt paremmin. Mukavaa viikkoa kaikille!
:)

pituus 165 cm
aloituspaino 106 kg
tavoitepaino 75 kg (helmikuuksi varmaan liian kova tavoite?)
paino nyt 106 kg ja juuri aloitin =)
pudotettu 0kg
punnituspäivä maanantai

Lisäkysymyksiä: tavataanko näissä merkeissä aina maanantaisin täällä palstalla? Kuinka tää systeemi toimii. Jokainen omalla dietillä vai onko jokin yhteinen?

Raitakissa, ymmärrän hyvin. Mun teki mieli tehdä samoin, mutta pakotin itseni vaa'alle.

Alkuperäinen kirjoittaja turtles:
Lisäkysymyksiä: tavataanko näissä merkeissä aina maanantaisin täällä palstalla? Kuinka tää systeemi toimii. Jokainen omalla dietillä vai onko jokin yhteinen?
Kiva kun turtles tulit mukaan! Avaan maanantaisin uuden viikkoketjun, johon päivitetään uudet tiedot. Viikon mittaan voi käydä höpisemässä ja kertomassa kuinka sujuu. Tai hakemassa lisätsemppiä. Jokainen pudottaa omalla tavallaan, ja kivahan olisi, jos jakaisi tietoa omasta metodistaan muiden kanssa.

Tammikuussa aloitti Henrietta Kohti hoikempaa heinäkuuta -"kampanjan", joka oli hengissä toukokuun loppuun. Ja siitä intoutuneena (pudotin sinä aikana 11,8 kg) päätin aloittaa uuden kierroksen, jotta sais samanlaisen innon taas päälle. :)

Vieläkö mahtuu joukkoon?
mulla oliskin kova urakka eessä...
Pituus: 180cm
aloituspaino: 131.8kg
tavoitepaino: 122kg( helmikuun alussa)
paino nyt : 131,8kg(aloitin just)
pudotettu: -
punnituspäivä: Maanantai

Jep, tekemistä on paljon ja kaipaankin tsemppiä paljon tän projektin kanssa.
Ruokavaliota oon muuttanu ja lenkkeilyä aloittelen.

Hellou!
Tässä mun tulos:
Pituus 166cm
Aloituspaino 76,3kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 72,8kg
Pudotettu -3,5kg
Viikkopudotus -900g
Punnituspäivä maanantai

Kolme viikkoa ois nyt takana tätä painonpudotusta ja 3,5kg lähtenyt. Ihan tyytyväinen olen tulokseen ja nyt on jotenkin inspiraatiokin noussut kun huomaa että paino tippuu. Pahin makeanhimokin on hävinny ja siinä sivussa sitten mässäilykin vähentynyt. Tosin viikonloppuna tuli hieman herkuteltua ja syötyä kaikenlaista hyvää. Oltiin nimittäin viikonloppu mökillä ja siellä tulee aina syötyä herkkuja... Mutta mä tarvin noita herkkupäiviä edelleenkin sillä muuten tästä mun laihduttamisesta ei tule mitään. Olen antanut itselleni luvan syödä hieman epäterveellisemmin viikonloppuisin ja sit taas viikolla kiristän otetta.

Vedenjuontikin alkaa olee jo helpompaa. Jääkaapissa on 1,5 litran vesikannu ja se on PAKKO juoda joka päivä, mut mieluummin vähän enemmän.

Tervetuloa uusille tulokkaille :wave: ! Kiva, että saadaan lisää porukkaan meidän remmiin!

Tervetuloa mukaan Vieno-Helinä! :wave:

Sullapa onkin LaLaa lähtenyt hienosti homma käyntiin. Niinhän se on, kun saa homman toimimaan ja kiloja karistettua, niin motivaatio kasvaa ja mässyttelyhalut vähenee. Eli sitä odotellessa... ;)

Löin muuten tänään ystäväni kanssa 100 eurosta vetoa, että tiputan 10 kg jouluksi, ja vasta sen jälkeen tajusin, että jouluun on alle 3 kk aikaa. Ystäväni lupasi saman, eli jos kumpikaan ei hommaan pysty, niin tilanne on tasan. Nyt sitten katsotaan miten hyvin raha toimii motivaattorina. =)

Tervetuloa uusille!!

Niinkuin arvelinkin se viime viikon pudotus oli liikaa ja tällä viikolla osa sitten tuli takaisin. Muuten selvisin viikosta ilman sen kummempia herkutteluita. Perjantaina poppareita ja lauantaina kahvipöydässä muutama suklaakeksi. Mutta kaikenkaikkiaan makeanhimo on vähentynyt huomattavasti. Ja se on hyvä juttu se. Viime viikolla en päässyt jumppaan töiden takia, mutta huomenna on aamuvuoro kummallakin joten huomenna jättipallojumppaan intoa täynnä :)

Tämän viikon syömisinä mahdollisimman vähän hiilareita. Nytkin kattilassa porisee parsakaalit ja porkkanat, muiden syödessä riisiä. Kokeilen taas tällä viikolla ottaa hiukan tiukempaa otetta tuohon pasta/leipä linjalle. Viime viikolla tein lämpimiä voileipiä ja niitä menikin sitten parina päivänä... Mutta nyt ehdoton ei viljatuotteille, ensi viikolla näkee paljonko se painoon vaikuttaa :)

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 61,2kg
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :59,9kg
Pudotettu :-1,3kg
Viikkopudotus : +500gr
Punnituspäivä :maanantai

pääseekö mukaan? Mulla kesä meni oikeestaan herkutellessa ja se on jatkunut tähän päivään asti..Nyt haluan taas alottaa elämään terveellisemmin, syömään kevyemmin ja liikkumaan säännöllisesti. En oo käynyt puntarilla vähään aikaan, käyn huomenaamuna ja ilmotan painon sitten. Veikkaisin, että on jotain 58kg, kun tavoitepainoni ja oma hyvänolonpainoni ois siinä 52-53kg. Eli sellanen 5-6kg pudotus ois edessä. Ja tällä syömisella se ei ainakaan toteudu, joten nyt on pakko ryhdistäytyä!

Jospa saisin täältä sitä tsemppiä ja innostusta, kun on paikka, johon pitää raportoida. Itsekseen yrittämällä homma vaan näyttää jatkuvan samanlaisena ja paino vaan nousee.

Kai munkin täytyy julkaista lukemat tänne..

Pituus 170 cm
Aloituspaino 73.5 kg
Tavoitepaino 60 kg
Paino nyt 71.9 kg
Pudotettu -1.6 kg
Viikkopudotus 0.5 kg
Punnituspäivä maanantai

Tosiaan viime viikon loppuosa meni aivan harakoille kun olin reissussa. Nyt sitten palailen taas ruotuun. No, tuli sentään vähän miinusta.

No niin, viikko on mennyt aika penkin alle. En ymmärrä, mikä itsekurin puute vaivaa. :headwall: Niinpä "rankaisin" itseäni ja ostin elämäni ensimmäisen Nutrilett Quick Start -paketin, kun halvalla sai. :D Eli huomenna alkaa 5 päivän kuuri, katsotaan jospa siitä saan motivaatiota touhuun.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja toivottavasti teillä on mennyt vähän paremmin, kuin mulla. :)

Yhteistyössä