***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 15****



Moi! Idea tälläiselle lähti vanhasta ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA**** -ryhmästä, joka oli hengissä tammikuun alusta toukokuun loppuun. Itse sain sinä aikana pudotettua painoa 11,8 kg, joista kesän aikana on kolmisen kiloa tullut takaisin. Siispä nyt olis korkea aika ryhdistäytyä, ja ottaa tällä päivämäärällä ensiaskeleet kohti hoikempaa helmikuuta 2010, ja siitä sitten jatkaa matkaa kohti hoikkaa loppuelämää.

Elikkäs tervetuloa mukaan kaikki liikakilojen kanssa kamppailevat. Avaan joka viikko uuden ketjun (maanantaisin ), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

*****************************************************************

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 61,2kg
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :59,5kg
Pudotettu :-1,7
Viikkopudotus : +1kg!!!!
Punnituspäivä :maanantai

*****************************************************************

Täti Sininen
Pituus: 163 cm
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitepaino: 57 kg
Paino nyt: 63 kg
Pudotettu: 0 kg
Viikkopudotus: 0 kg
Punnituspäivä: lauantai

*****************************************************************

Emma99
Pituus 159 cm
Aloituspaino 89,2 kg
Tavoitepaino 77 kg
Paino nyt 87,7 kg
Pudotettu 1,5 kg
Viikkopudotus 1,3 kg
Punnituspäivä torstai

*****************************************************************
 
Nimi: Emma99
Pituus 159 cm
Aloituspaino 89,2 kg
Tavoitepaino 77 kg
Paino nyt 87,7 kg
Pudotettu 1,5 kg
Viikkopudotus 1,3 kg
Punnituspäivä torstai

Pikkasen olen saanut painoa hilattua alas, mutta sitten oli taas viikonloppuna pikkujoulua ym. Tänään painoin taas enemmän kuin torstaina, joka oli punnituspäivä.
Täytyy nyt tehdä niin, että katsoo, ettei se paino joulun aikana ainakaan kauheasti nousis ja sitten joulun jälkeen aloittaa ihan tosissaan!!! :
 
Laitetaanko joka viikko nämä uudet tiedot tähän uuteen ketjuun? Siis kyseisen viikon uuteen ketjuun? Tässä mun tiedot, jotka ei kyllä ole eilisestä muuttuneet... :p

Nimi: Täti Sininen
Pituus: 163 cm
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitepaino: 57 kg
Paino nyt: 63 kg
Pudotettu: 0 kg
Viikkopudotus: 0 kg
Punnituspäivä: lauantai

 
Alkuperäinen kirjoittaja Täti Sininen:
Laitetaanko joka viikko nämä uudet tiedot tähän uuteen ketjuun? Siis kyseisen viikon uuteen ketjuun? Tässä mun tiedot, jotka ei kyllä ole eilisestä muuttuneet... :p
Juu, joka maanantai avaan uuden ketjun, johon sitten päivitetään tiedot. Eli tarkoitus olis puntaroida (niin halutessaan) joka viikko ja ilmoittaa saavutuksiaan muiden ihmeteltäväksi. :)
 
Juups, tässä lyhyesti viikon tulos.

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 61,2kg
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :59,5kg
Pudotettu :-1,7
Viikkopudotus : +1kg!!!!
Punnituspäivä :maanantai

Kaiken olen tehnyt niinkuin aiemminkin, jonkun verran varmasti vaikuttaa menkat, mutta että kilo, huh... Se on jo liikaa... Yritän kaivautua ylös täältä masennuksestani ja lupaan maanantaille parempia lukemia :|

Niin ja kiva saada lisää porukaa, tervetuloa siis =)
 

Yhteistyössä