***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 9****



Tervehdys! Tässä olisi ketju kaikille meille, jotka haluamme olla hoikempia ja terveempiä ensi kesänä ja tehdä yhdessä hommia sen eteen tässä talven ja kevään aikana. Tyyli on vapaa ja toivottavasti saadaan yhdessä tuloksia aikaan. Tervetuloa mukaan kaikki halukkaat!

Avaan joka viikko uuden ketjun (perjantaisin), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

*****************************************************************

joojoo22
Pituus: 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 83,4 kg
Pudotettu yhteensä 4,9 kg
Viikkopudotus 0,1 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10)
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 93,5 kg
pudotettu: 3,1 kg
viikkopudotus: 0,0 kg
punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

Tarumaa
Pituus 160 cm
Aloituspaino 73,5kg
Tavoitepaino 65,5kg
Paino nyt 71,0kg
Pudotettu - 2,5 kg
Viikkopudotus -0,3 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

sisero
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 94,3kg
Tavoite: 79kg
Paino nyt: 93,9kg
Viikkopudotus:-0,4kg

*****************************************************************

serveri
Pituus 172
Aloituspaino 86,8
Tavoite alle 80 (välitavoite)
Paino nyt 82
Pudotettu 4,8
Viikkopudotus 800grammaa
Punnitus pe

*****************************************************************

Emma99
Pituus 159 cm
Aloituspaino 88,5 kg
Tavoitepaino 75kg(välitavoite)
Paino nyt 85,8 kg
Pudotettu 2,7 kg
Viikkopudotus 0,4 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

jutt
Pituus 168cm
Aloituspaino 88kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt 76.8kg
Pudotettu 11.2kg
Viikkopudotus 2.3kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************
 
Huomenta! Odotin tän aamuista punnitusta jännityksellä, koska oli sellanen perstuntuma että nyt ei oo kyllä paljoa lähteny. Mutta väärässä olin! Totaalisen väärässä! Viikossa pudonnut 2.3kg! Aivan uskomaton fiilis, nyt voin hyvillä mielin lähteä viikonlopun reissuun jossa luultavasti osa kiloista tarttuu takasin mukaan :D

Eli siis:

jutt
Pituus 168cm
Aloituspaino 88kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt 76.8kg
Pudotettu 11.2kg
Viikkopudotus 2.3kg
Punnituspäivä perjantai
 
Emma99
Pituus 159 cm
Aloituspaino 88,5 kg
Tavoitepaino 75kg(välitavoite)
Paino nyt 85,8 kg
Pudotettu 2,7 kg
Viikkopudotus 0,4 kg
Punnituspäivä perjantai

Heipparallaa. Ihmeissäni olen, että paino oli pudonnut nyt lasten hiihtoloman aikana, mutta tästä taas uudella tsempillä maaliskuun aikaiseen painonpudotukseen. Tuntuu, että nyt on kyllä kriittiset hetket siihen, että luovuttaako vai jatkaako...Mutta eikun jatkuu
:)
Mä en kyllä pysty ymmärtämään sun painonpudotuksia jutt Ihan järjellä ajattelen, et voi olla mahdollista, paitsi jos ei söis mitään... :eek: Jos jaksat/ehdit, niin voisitko pistää esimerkin siitä, mitä syöt esim. yhden päivän aikana "nimim.kateellinen" =)
 
Pituus 172
Aloituspaino 86,8
Tavoite alle 80 (välitavoite)
Paino nyt 82
Pudotettu 4,8
Viikkopudotus 800grammaa
Punnitus pe

Mä oon TOSI onnellinen tosta miinus 800, kuvittelin ettei ois mitään tippunu. No, huomenna miehen kans ensin Rossoon syömään ja sitten hiukan juomaan..sunnuntaina siis luvassa krapulaherkutteluja, no joskus kai tätäkin tarvii tapahtua!
 

Pituus: 168cm
Aloituspaino: 94,3kg
Tavoite: 79kg
Paino nyt: 93,9kg
Viikkopudotus:-0,4kg

Oon ihan tyytyväinen vaikka painoa ei kauheasti tullutkaan alas. Nimittäin täällä on herkuteltukin ihan kivasti välillä
:whistle: Tänään kävin n. 8km lenkin. Ihan huomaamatta meni matka, kun oli niin kiva ilma ja muutenki pirtee olo :)
Laita jutt tänne pinoonki niitä päivän syömisiä - kiinnostaa minuakin :) Ens viikolla vois pitää tiukempaa linjaa, niin jos sais kiloja enemmän alas! Pääasia kuitenki ettei noussu paino :)
 
Nimi Tarumaa
Pituus 160 cm
Aloituspaino 73,5kg
Tavoitepaino 65,5kg
Paino nyt 71,0kg
Pudotettu - 2,5 kg
Viikkopudotus -0,3 kg
Punnituspäivä perjantai

Ei kovin hyvältä tämä painonpudotus näytä. :( No, jospa ensi viikolla putoaisi edes hieman enemmän. Täytynee tehdä vain enemmän lumitöitä, niin saa hien helposti pintaan :)
 
Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10)
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 93,5 kg
pudotettu: 3,1 kg
viikkopudotus: 0,0 kg
punnituspäivä: perjantai

Samoissa mennään..
Enpä sittenkään päässyt tällä viikolla kuntoilemaan, toinen muksu oli sairas.
Onneksi mies tulee tänään kotiin parin viikon työreissulta niin ens viikolla sitten urheilut taas täydellä teholla ohjelmaan! Niin no, onhan tässä penkkiurheiltu ihan kiitettävästi, mutta se kun ei oikein ole noita kiloja tiputtanut.. :)



Jutt, aivan mahtavaa sun pudotuksesi !! Olen kyllä tosi kateellinen, ja olisi kyllä ollut kiva kuulla vähän enemmän ja tarkemmin sun painonpudotussysteemejäsi ja ruokailujasi yms.

Mutta tsemppiä meille kaikille !!!
 
Tervehdys ja mukavaa maaliskuuta kaikille! Lomalta ollaan kotiuduttu ja vaikka ajattelin skippaavani punnituksen, niin silti uskaltaudun vaa'alle. Kaikesta syöpöttelystä ja juopottelusta huolimatta oli 100 grammaa lähtenyt! Oli kyllä tosi iloinen yllätys. Tässä tämä mun litania:

Pituus: 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 83,4 kg
Pudotettu yhteensä 4,9 kg
Viikkopudotus 0,1 kg
Punnituspäivä perjantai (nyt siis poikkeuksellisesti maanantai)

Kivasti on muitakin lähtenyt. Ja jutt, mieluusti minäkin kuulisin miten moisia tuloksia saadaan aikaan. Tosi upeaa!
 
kiitoksia kaikille kannustuksesta! :flower: Nyt on kyllä mulla tapahtunu totaalinen R-E-P-S-A-H-D-U-S. :attn: Viikonlopun humputusreissu (sis. alkoholia+herkuttelua) ja tänään miehen synttärit (sis.lisää herkuttelua). Kaikki herkuttelut oon tähän mennessä jättäny pois, oli ne sitte kuinka oikeutettuja tahansa, mutta nyt kun oon ite tarjottavat tehny on pakko maistaa että tietää onko onnistuneita. :whistle: Mutta jos (lue kun) ens punnitukseen paino nousee niin muistuttakaa mua etten masennu ja lyö hanskoja tiskiin. :)

Voin kyllä ylpeänä sanoa että oon ollu tosi tiukkis ruokavalion suhteen koko alkuvuoden. Kaikki herkut on tosiaan ollu pannissa ja hiilarit oon pyrkiny pitämään alle 50g/päivä. Tammikuun alle 30g mutta totesin että siinä on pikkasen liikaa hommaa mulle. Proteiinit ja rasvat oon pyrkiny saamaan noin 100g/päivä. Ja nyt kun kiloklubiin liityin oon saanu rasvojen laadunki parantumaan.

Kolmisen kertaa oon tavannu päivässä syödä. Aamulla munakasta+salaattia tai rahka-raejuusto-marja sörsseliä. Yksi lämmin ateria joka sisältää reilusti(!) wok-vihanneksia ja/tai salaattia, kanaa, kalaa tai lihaa ja jotain kastiketta. Salin jälkeen sitten illalla vielä joko rahka-raejuusto-marja sössöä tai salaattia, pähkinöitä tai muuta pientä.

Liikuntaa yritän päästä harrastamaan 4-5 kertaa viikossa. Salilla käyn erilaisissa ohjatuissa jumpissa, spinningiä, bodypumppia, steppiä ym. 2000-2500kcal palaa niillä viikossa. Toisin tällä viikolla on salittelutkin jäänyt vähemmälle. :/

Nyt kun normaalia viikkoa aloin miettiä rupes entistä enemmän kauhistuttamaan seuraava punnitus kun tajusin kuinka täydellinen vastakohta mun perjantaisen jälkeinen ruokailu on ollu entiseen verrattuna. Noh toivotaan että tää tästä tasottuu ja tsemppiä kaikille! :heart:
 
Mulla tuli semmonen idea mieleen, että voitais laittaa ylös myös esim. vyötärönympärykset joka viikko. Sehän saattas kannustaa jos on senttejä kadonnu vaikka kilot pysyy samassa... Pitää oma mittanauha kaivaa esille ja alottaa vaikka ens perjantaista merkkaamaan ylös =)

Tuolla karppi-hommalla saa kyllä kiloja ihan kivasti alas. Itse en vaan pysty siihen ja kuitenkin jos ajattelee tätäkin elämäntapamuutoksena, niin en halua kieltää itseltäni lopullisesti mitään. Vaikka oon vähentäny pastan, perunan ja riisin määriä ruualla, mutta pois en halua jättää. Liha on niin kallistakin :|

Mulla ei kyllä paino taida tällä viikolla tippua. Menkat alkamassa ja nestettä kertyny joka paikkaan |O
 

Yhteistyössä