***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 8****



Tervehdys! Tässä olisi ketju kaikille meille, jotka haluamme olla hoikempia ja terveempiä ensi kesänä ja tehdä yhdessä hommia sen eteen tässä talven ja kevään aikana. Tyyli on vapaa ja toivottavasti saadaan yhdessä tuloksia aikaan. Tervetuloa mukaan kaikki halukkaat!

Avaan joka viikko uuden ketjun (perjantaisin), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

*****************************************************************

Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10)
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 93,5 kg
pudotettu: 3,1 kg
viikkopudotus: +0,2 kg
punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

MinttuPinja
Pituus 170
Aloituspaino 89
Tavoitepaino normi
Paino nyt 81,8
Pudotettu
Viikkopudotus -900
Punnituspäivä pe/la

*****************************************************************

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 58,7kg (61,2kg todellinen lähtöpaino)
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :58kg
Pudotettu :-700g
Viikkopudotus : +100g
Punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

sisero
Paino nyt: 94,3kg
Pituus: 168cm
Tavoite: 79kg

*****************************************************************

Tyyppien äippä
Pituus 165cm
Aloituspaino 96,6kg
Tavoitepaino 75kg (välitavoite)
Paino nyt 88,6kg
Pudotettu yhteensä 8kg
Viikkopudotus 1kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Emma99
Pituus 159 cm
Aloituspaino 88,5 kg
Tavoitepaino 75 kg
Paino nyt 86,2 kg
Pudotettu 2,3 kg
Viikkopudotus 0 g
Punnituspäivä Perjantai

*****************************************************************

serveri
Pituus 172cm
Aloituspaino 86.8kg
Tavoite alle 80kg (välitavoite)
Paino nyt 83.6kg
Pudotettu yht 3,2kg

*****************************************************************

jutt
Pituus: 168cm
Aloituspaino 88 kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt 79.1kg
Pudotettu yhteensä 8.9kg
Viikkopudotus -600g
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

joojoo22
Pituus: 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 83,5 kg
Pudotettu yhteensä 4,8 kg
Viikkopudotus 1,2 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************



 
Heippis. Nyt ihan ok viikko takana, eilen tosin vedin kaks isoa tortillaa niin hiilareita kerty aika julmetun paljon. Muutenki oon ne nyt nostanut tonne 50g tienoille, pitäis varmaan laskea taas muttaku ei jaksa :D

Mutta siis..
jutt
Pituus: 168cm
Aloituspaino 88 kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt 79.1kg
Pudotettu yhteensä 8.9kg
Viikkopudotus -600g
Punnituspäivä perjantai
 
Moi pitkästä aikaa, täällä on sairasteltu koko viikko, ja koneelle pääsy on ollut hankalaa. Tässä mun litania:

Pituus: 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 83,5 kg
Pudotettu yhteensä 4,8 kg
Viikkopudotus 1,2 kg (2 viikkoa)
Punnituspäivä perjantai

Eli onneksi on tippunut alaspäin, vaikka lasten sairastelut ovat sotkeneet kuviot. Palaan paremmalla ajalla kirjoittelemaan (nuorimmalla on 40 asteen kuume, ja hän viihtyy vain "kävelevässä" sylissä ).
Tsemppiä viikkoon!
 
Heippa! Mäkin voisin olla mukana jos vaan muistan tänne päivittää
Pituus 172cm
Aloituspaino 86.8kg
Tavoite alle 80kg (välitavoite)
Paino nyt 83.6kg
Pudotettu yht 3,2kg
Viikkopudotuksesta en osaa sanoa kun oli viime viikolla menkat ja ne kyllä hiukan sotkee tota punnitusta
 
Heippa!

Mä en nyt muuta tota mun rotlaa, koska mun tiedot ei oo muuttunu mihinkään :/
Täytyis varmaan alkaa tohon karppaus hommaan, koska sulla on ihan huikee saavutus jutt
Mä kun lasken noita p-vartijoiden pisteitä, niin ei tapahdu mitään! Ei mitään! Tuntuu, että on kokoajan nälässä silti, elimistö varmaan säästöliekillä :kieh:
 
Tyyppien äippä
Pituus 165cm
Aloituspaino 96,6kg
Tavoitepaino 75kg (välitavoite)
Paino nyt 88,6kg
Pudotettu yhteensä 8kg
Viikkopudotus 1kg
Punnituspäivä perjantai

Olin ihan varma että ny tulee kiloja takas,mutta ei sit tullu! =) Välil o kyl sellanen olo että onkohan toi vaaka rikki!Mä kun oon tällä viikol herkutellu jonkun verran enkä liikkunu kauheest ylimääräst!Mut tota mieltä vaaka ny sit oli! :whistle:

Hienosti on toisetki pudottanu painoo!!Tsemppi vaan kovasti kaikil!!
 
Hei! Täällä kans yks, joka haluaa mukaan :)
Paino nyt: 94,3kg
Pituus: 168cm
Tavoite: 79kg

En pistä liian pientä painoa tavotteeksi. Kuhan alle sen 80kg:n niin oon tyytyväinen :) Ainakin aluksi... Ajattelin vähentää syömisiä, eli painonvartija-tyyliä. Vois pitää ruokapäiväkirjaakin. Yritin tässä vasta karppi-tyyliin, mutta tuli kamala migreeni, maha ripulilla ja oksettava olo, niin lopetin :/ Saattaa olla sekin kun yhtä-äkkiä alotin ja kokonaan sokeri pois, niin tämmönen sokerihiiri tais kärsiä aika pahoista vierotusoireista :(
 
Oi nyt vasta älysin että teillä jo kahdeksas viikko menossa! :whistle: Lukemisen ymmärtämisen vaikeus mulla... Hienoja pudotuksia teillä :) Mua pelottaa etten saa painoa ollenkaan tippumaan :ashamed: Oon joskus painanu tämän pituisena 58kg, mutta nyt jo useamman vuoden yli 88... Masentaa vähän, mutta jospa se tästä. Mulla on nyt lapsi reilu 1v ja mahdollisesti yritetään toista... Tosin sitä painoa olis tiputettava se n. 15kg, että raskautuminen ois turvallisempaa...
 
Nonni, nyt on lapsi nukahtanut ja pääsin koneelle. Tosi kiva saada uutta väkeä joukkoon, tervetuloa serveri ja sisero! Eikä se mitään haittaa, vaikka me ollaankin jo kauemmin tahittu kilojen kanssa, mukaan voi tulla koska vaan!

Jutt, ihan uskomaton suoritus. Eipä voi muuta kuin onnitella (ja ihmetellä :D). Eikä Tyyppien äitikään jää huonommaksi, onnea sullekin. Ihailtavaa itsekuria, josta täytyis ottaa oppia. Oma motivaatio on (vieläkin) hukassa. Kuten ennenkin, päivät menevät ok, mutta iltaisin syön mitä sattuu. Mutta (vieläkään) ei periksi anneta ja kunhan talvi vähän hellittää, niin uskoisin motivaationkin palaavan. Ainakin niin on käynyt aikaisemmin.
 
Huikeita suorituksia! Varmasti hyvä tsemppi tulee päälle noista usean sadan gramman/kilon pudotuksista.

Täällä vaihteeksi plussaa.. Olen nyt ollut muutaman viikon kokonaan ilman pastaa, leipää,perunaa yms. ja olo on ollut uskomattoman keveä. Eilen sitten menin ja leivoin muffinsseja miehen synttärien kunniaksi ja kun kerran vuodessa jotain leipoo niin tietäähän sen että maistettava on. No, söin kaksi ja maha paisui palloksi. Nyt kun saisi itseään niskasta (ja löytäisi aikaa...) kiinni niin kävisin tutkituttamassa sen keliakia-epäilyni...

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 58,7kg (61,2kg todellinen lähtöpaino)
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :58kg
Pudotettu :-700g
Viikkopudotus : +100g
Punnituspäivä: perjantai

Hyvät viikonloput kaikille ja uusille tervetuloa!
 
Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10)
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 93,5 kg
pudotettu: 3,1 kg
viikkopudotus: +0,2 kg
punnituspäivä: perjantai

Mä arvasin että plussaa ropisee.. Ei onneksi hirveesti mutta liikaa kuitenkin.
Mies on tosiaan reissuhommissa ja mä en ole päässyt tällä viikolla vasta kun yhden kerran liikkumaan. Tänään saan lapset hoitoon ja pääsen jumppaan mutta siinä sitten tän viikon urheilut. Ja ensi viikko näyttää samanlaiselta, pieniä toiveita on että kolmesti pääsisin salille/jumpalle mutta ei vielä elätellä liikoja..
Sitten olen kyllä tällä viikolla syönytkin ei-terveellistä ruokaa aivan liikaa, ja napostellut.. Jotenkin sitä on mukamas tarvinnut herkuttelua kun olen myös aika väsynyt kun takkuan nuorimmaisen yönukkumisten kanssa jne. Niin, ihan kuin se tuolla herkuttelulla paranisi..

Teillä muilla on kivasti tulosta tullut, ja kyllä se jotenkin vaan taas tsemppaa itseäkin eteenpäin ! Tulee vähän sellainen taistelufiilis, että kyllä mäkin vielä näytän !! No, sitä odotellessa..

ticky
 
Täällä ei saada oikein otetta itsestä :( Kuitenkin jonkin verran motivoi tämä ryhmään liittyminen. Aamulla söin yhden Lidlin pakastepizzan ja kahvia + vähän muroja. Nyt oottaa "lehmä-toffeet" tuolla hyllyssä. Tai ne mitä eiliseltä jäi.... Jos loppupäivän skarppais :) Mulla vaan tulee aivan järjetön nälkä aivan yhtäkkiä ja sitten on vedettävä naamaan mitä ikinä vaan löytyy :ashamed: Aamullakin oon herätessä aivan kamalan nälkänen, tuntuu että ihan oksettaa kun on niin nälkä... Mitenhän tän kierteen sais poikkeen..?
 
Voi kiitos Emma ja joojoo :flower: Oon kyllä itsekin tyytyväinen tähän kokonaistulokseen. Ihanaa että kerranki tuntuu onnistuvan. Oon ruvennut nyt tota kiloklubia käyttämään ja huomasin että rasvojen laatua on mun parannettava. Hiilarit on nyt noin 50g/päivä. Tarkotus oli pitää alempana mutta nyt mennään näin ku tuntuu ihan hyvältä.

Ja hienoaja tuloksia on muillakin! Onnea ja jaksamisia kaikille, kyllä me kaikki vielä tavoitteisiin päästään! :)
 
sisero, mulla on vähän sama meininki ja syöpöttelykierre täytyis saada katkaistua. Laihdutan koko ajan, mutta siti repasahduksia tapahtuu melkein päivittäin. Mun syöminen painottuu iltaan. Eli päivän ruokailut menee hyvin, mutta illalla iskee hälläväliämeininki, ja syön mitä kaapista löytyy. Viime vuonna onnistuin pudottamaan melkein 20 kiloa, joten tiedän miten se tehdään, mutta samanlaista motivaatiota ei oo vielä löytynyt. Laitan toivoni kevääseen ja siihen, kun pääsee taas kunnolla ulkoilemaan. Ja keväällä mieli muutenkin piristyy ja sekin antaa potkua laihdutukseen. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja joojoo22:
sisero, mulla on vähän sama meininki ja syöpöttelykierre täytyis saada katkaistua. Laihdutan koko ajan, mutta siti repasahduksia tapahtuu melkein päivittäin. Mun syöminen painottuu iltaan. Eli päivän ruokailut menee hyvin, mutta illalla iskee hälläväliämeininki, ja syön mitä kaapista löytyy. Viime vuonna onnistuin pudottamaan melkein 20 kiloa, joten tiedän miten se tehdään, mutta samanlaista motivaatiota ei oo vielä löytynyt. Laitan toivoni kevääseen ja siihen, kun pääsee taas kunnolla ulkoilemaan. Ja keväällä mieli muutenkin piristyy ja sekin antaa potkua laihdutukseen. :)
Mulla myös iltasyömisen kanssa eniten ongelmaa. Monesti saan aamun ja päivän menemään ihan ok ja suht terveellisellä linjalla (paitsi viimeksi), mutta illalla tuntuu kaikki holtti katoavan. Mistä tää johtuu? Ihan semmonen olo niinku ois riivattu ku pakko saada jotain hyvää rasvasta ja sokerista :(

Ite oon kans ollu tossa kiloklubissa, mutta ei jaksanu merkkailla kaikkia syömisiä ja oli jotenki hankala käyttää. Kai siihenki ois oppinu ku ois vaan jatkanu, mutta mulla ei riittäny aika ja hermot. Oon vähän liian kärsimätön ja sekin kai on laihtumisen esteenä...

Eilen teippasin jääkaapin oveen kuvan unelmavartalosta. Joku laihutuspillerimainos se oli ja siinä oikeen hyvännäkönen kroppa- semmonen jonka itelle haluis. Jostaki oon lukenu että se saattas auttaa laihtumaan... Mielikuvilla hoikemmaksi :)

Mutta sen veran oon tehny parannusta, että meillä syödään riisit ym täysjyvänä ja kasviksia ja salaattia oon lisänny aika roimasti koko perheen ruokavalioon :) Ja eilenki kokkasin kaalilaatikkoa :) Aika terveellistä, ainakin minusta :)

Oon miettiny sitäkin, josko ostais jotkut aivan ihanat farkut (esim kokoo 42) kaappiin valmiiksi odottamaan, ettåä sais sen voimalla kiloja alas...

Onko teillä mitään tommosia motivaatio-juttuja?

Itseä vähän auttaa myös se, että mulla oli viimeraskaudessa diabetes ja myrkytys ja haluan minimoida niiden riskin mahdollisessa uudessa tulevassa raskaudessa ja pudottaa painoa.
 
Mä kannustan itteeni välitavotteilla. Eli kun nyt pääsen alle 80 kilon niin oon luvannu värjäyttää kivasti hiukset (normaalisti en värjäytä kampaamossa ku ehkä kerran vuodessa) ja ostaa sellasen ihanan farkkumekon, hinnasta viis. Sitten keksin seuraavan etapin esim 77kiloo ja taas kunnon palkinto. Toki sekin kannustaa että tiedossa on lomamatka kaksin miehen kans, siellä olis kiva kun ei ihan kauheeta vararengasta olis vyötäröllä, mies kun kuitenkin on aika urheilullinen kropastaan.
Mun painonpudotus on ja saakin olla hidasta, yritän oikeeta elämäntapamuutosta. Rasvat oon vaihtanu kevyempiin/terveellisempiin, herkuttelua jättäny viikonlopuille, leipä vaihtunu kokonaan ruisleiväksi jne. Liikuntaa kans oon koittanu lisätä mutta kun en oikein jumpille pääse ja ilmat on ollu kovin kymiä lenkkeilyyn/sauvakävelyyn.
 
Tervehdys! Oon lähdössä huomenna risteilylle ja matkavaatteita sovittaesssa tuli taas olo, että voi ***kele :headwall: :headwall: :headwall:. Ja laivalla tulee taatusti juotua/syötyä. Risteilyn jälkeen, heti seuraavana päivänä, on kaverin koko viikonlopun kestävä synttäreiden juhlita mökillä, ja sielläkin on syömistä/juomista taas tiedossa. :headwall: :headwall: :headwall:

Herkuton helmikuu on mennyt persiilleen, kuten koko alkuvuosi (vaikka painoa onkin tippunut jonkin verran) ja kesän tavoitteeseen en todellakaan tällä menolla pääse. Tuntuu niin hölmöltä pitää yllä tämmöistä pinoa ja lappaa kaksin käsin pas***a suuhunsa ja sen jälkeen vaan maata röhnöttää sohvalla, eikä tuloksia synny toivottuun suuntaan. Mutta vieläkään en anna periksi ja kunhan tämän viikon riennoista on selvitty, niin otan itsestäni niska-takamusotteella ja laitan homman käyntiin - siis kunnolla.

Eli, perjantaina oon reissussa, ja avaan ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 9**** -ketjun jo huomenna, ja toivotan samalla porukalle tsemppiä!
 

Yhteistyössä