****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 6****

Mahtavan näköistä tuo pallojumppa. :) Niin kevyen ja helpon näköisesti mies siinä jumppailee ;)
Mulla on myös tuollainen pallo kotona, olen sitä jonkun verran käyttänyt jumpatessa, mutta siinä on yksi huono puoli: Se on pyöreä :LOL: Eikä meinaa pysyä paikallaan, vaan karkaa helposti alta. Vaatii tosihyvää tasapainoilua tuollainen pallojumppa. Joten mun siis täytyy vaan harjoitella lisää.
 
En ole pariin viikkoon täällä käynytkään koska olen sairastellut, itseasiassa olen vieläkin kipeenä :( On tullut syötyä ja juotua ihan mitä sattuu ja miten paljon tahansa onkin maistunut..joten yllätys oli tänään aamulla suuri kun puntari näytti 68kg! Eli kilo on lähtenyt melkeen parissa viikossa vaikka en todellakaan ole pystynyt liikkumaan mitenkään ja olen syönyt herkkujakin vaikka miten paljon, miten voi olla mahdollista?!
Ajattelin vaihtaa punnitus päiväksi tän torstain...

aloittanut 16.1
pituus: 158
aloituspaino: 70kg
tavoitepaino:60kg
painonyt:68kg
pudotus yhteensä: -2kg
punnituspäivä: torstai

Me lähdetään koko perhe ensi viikoksi lomailemaan joten seuraavan kerran pääsen ilmoittelemaan taas vasta kahden vkon päästä. Tsemppiä kaikille!!
 
Niin, voishan sitä vähän aktiivisemminkin kirjoitella kuin punnituspäivänä. Mulla tulee melko vähän oltua koneella, niin ei tuu niin kirjoteltua tännekään. Mutta laihis on kuitenkin päällä koko ajan ja motivaatiotakin on ihan mukavasti. Maaliskuun alkupuolella ollaan lähössä muutaman päivän kylpylälomalle ja siihen asti aion olla tiukkana ja karistaa niin paljon kuin vaan lähtee. Siellä lomalla voi sitten vähän löysätä ja herkutellakin.

Sellasen jutun oon huomannut, että nyt kun oon taas liikkunut aktiivisemmin, niin tuntuu ettei paino tipu niin paljon. Silloin kun olin kipeänä ja en päässyt liikkumaan, tuli huimin pudotus... Mutta onhan tuo liikunta hyväksi ja kiinteyttää. Ja pakkohan siinä on kaloreitakin kulua :D joten eiköhän se pidemmällä tähtäimellä auta laihtumisessakin.

Ihme kyllä, mutta herkkuja ei oo juurikaan tehny mieli. Oon pyrkinyt syömään melko säännöllisesti ja kevyesti. Sen tiedän, että proteeineja mun pitäis lisätä ja vähentää hiilihydraatteja, mutta en vaan jaksa olla sellasella dieetillä, jota en kuitenkaan jaksa koko loppuelämääni noudattaa. Näin mitä nyt syön, pystyn syömään aina. Tavoitepaino kun on saavutettu, niin alan pitämään yhen herkkupäivän viikossa ja muuten syön näin samalla tavalla.
 
Mehtis
aloitus 7.1.2009
pituus 160 cm
lähtöpaino 96 kg
paino nyt 90,5 kg
viikkopudotus + 0,5 kg
kokonaispudotus 5,5 kg
tavoite nyt aluksi 80
punnituspvä keskiviikko

Enpä eilen kerenny päivittää...siis 0,5 kg nousua, ja ihan syystä, on iskenyt joku kestoketutus ja tulee syötyä siihen pahaan mieleen...crossailua on kyllä tullut harrastettua hyvin...yrittää päästä pahimman yli ja ryhdistäytyä syömäpuolella myös ettei nyt sitten tuu kaikki takas taas mitä jo pois sai!!! :x
 
Elina
Pituus 164 cm
Aloituspaino 79 kg
Tavoitepaino 67 kg
Paino nyt 72,5 kg
Pudotettu -6,5 kg
Viikkopudotus - 1,2 kg

Hello kaikki, tosi myöhäinen päivitykseni tälle viikolle.... Perheemme on ollut nyt 2 vkoa sairas ja minä sairastuin oikein kunnolla su/ma yönä, lämpöä 41 astetta.... Keuhkokuume. Eipä ole oikein voinut laskea mitään pisteitä, on yrittänyt lähinnä jotain syödä. Menkatkin ovat, joten elättelen toiveita, että myös menkkaturvotusta tässä painossa....

Vitsi kun luen teidän liikunnasta, olen ihan vihreä. Minähän siis en liiku LAINKAAN. en siis ollenkaan. Juoksulenkillä olen ollut viimeksi 1980-luvun alussa, kävelylenkillä ehkä 2000-luvulla yhteensä 5 kertaa. En edes kerran vuodessa. En harrasta yhtään mitään liikuntaa.

Vuoden alussa päätin, että alan vesijuosta. Hyvä päätös, mutta toteutus ontuu. Yksi mun kaveri käy vesijuoksemassa ja lupasi opettaa tekniikan mulle. Yksin en lähde sinne räpistelemään ekaa kertaa. No, nyt ollaan helmikuun puolivälissä ja vieläkään ei olla päästy sinne. Ekaks mä olin sairas, sitten se. Sen jälkeen sillä oli työkiireitä, sitten mä olin työmatkalla, sitten se sairastui ja nyt mä. Ens viikollakaan ei voida mennä kun mulla on antibioottikuuri ja sitten on perheen lomaviikko (vko 9). Että näillä näkymin urheiluharrastus voi sitten alkaa vkolla 10. Jos taas kumpikaan ei ole sairas eikä työmatkalla. Huokaus***

Mulla on siis keuhkokuume, poskiontelontulehdus ja tajuton päänsärky. Kuume on onneksi jo hellittänyt. Nyt lähden nukkumaan olohuoneen nojatuoliin, kun yö jäi niin rikkonaiseksi.
 
Mulla työt myös hankaloittaa koneelle ehtimistä. Olen yleensä 18-20 aikaan kotona (usein myöhemminkin) niin ei silloin ehdi enää koneelle. Aamulla taas aamuhommat ja pyrin tekemään ruuan miehelle ja tytölle valmiiksi ennen kuin kiidän töihin.. Siinä siis omat selitykseni :) mutta mukana olen täysille siitä huolimatta että melko harvakseltaan ehdin kirjoitella..

Eilen kävin juoksemassa, n.6,5km otsalampun valossa. Ihmeen kevyesti meni, vaikka tuo juoksuharrastus näin talvella jää aika vähälle ei pääse kuin isolle tielle päin juoksemaan, jos ei halua lumikahlausjuoksua harrastaa :) Siellä taas koirien kanssa juostessa joutuu rekkoja väistää ojaan asti, etteivät aja yli..

Tuota vähähiilihudraattista diettiä sovellan tavallaan omassa ruokailussani. En siis kokonaan kieltäydy perunasta, pastasta, leivästä yms. mutta syön ehkä viipaleen leipää päivässä ja joskus makaroonia, riisiä (aina täysjyvää ) Pyrin syömään noita aika vähän ja korvaamaan suurimman osan esim. keitetyillä vihanneksilla. Mutta joskus kiireessä on pakko syödä mitä sattuu äkkiä löytymään.. Ja aamuisin on pakko saada bran flakeseja tms. muuten maha tekee lakon...

Jumppapallokin löytyy ja sitä käytän kun noilla jumppa dvd:illä, mitä olen haalinut, sellaista tarvitaan,muuten vannon gymstickin nimeen. Tuo on kyllä tarpeellinen vekotin tuo jumppapallo ja tosiaan haastaa nuo keskivartaon lihakset ihen eri tavalla kuin esim. lattialla tehdyt vastaavat liikkeet.

Alkukuukauden liikkumiset:
http://treenit.net/q.php?q=OTYzN0AyMDA5LTI=


Pikaisia paranemisia sairastaville ja pidetään pino hengissä!
 
Kiva kuulla,et mielenkiintoa riittää sittenki:). Ehkä mä vaa ylireagoin, ku tuntu ettei tänne pinoon enää kukaa kirjottanu:D. Tää neiti aikoo ryypätä kotonaan yksin, ja popittaa musaa... ku kavereita en saanu nyt täks illaks, ja mies lähti viikonlopun viettoon muualle. Joka on ihanaa, ku kerranki saan olla viikonlopun omassa rauhassa:). Noh, eiköhä mul kuitenki hauska ilta tuu:p. Toivottavasti te muut pystytte olee herkuista erossa, tää tyttö kävi meinaan juominkien lisäks ostaa pizza-ainekset. Jotka tosin teen huomenna.. :LOL:
 
...jos jotain kämmejä tai puutteita, niin ilmoittakaa. Lupaan itse kirjoitella ja skarpata, kunhan tää älytön väsymys menee ohi. Kävin tänään lääkärissä ja ens viikolla labrakokeet, josko syy uupumukseen selviäis (kilpirauhasta veikkailtiin). Nyt on laihisinnostus jossain taka-alalla, kun ei intoa, eikä jaksamista piisaa. Mutta lupaan pitää pinoa pystyssä ja käydä viikkottain puntarissa, vaikka ei tuliskaan toivottua tulosta. Tsemppiä kaikille viikonloppuun. =)
 

Yhteistyössä