***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 11****



Tervehdys! Tässä olisi ketju kaikille meille, jotka haluamme olla hoikempia ja terveempiä ensi kesänä ja tehdä yhdessä hommia sen eteen tässä talven ja kevään aikana. Tyyli on vapaa ja toivottavasti saadaan yhdessä tuloksia aikaan. Tervetuloa mukaan kaikki halukkaat!

Avaan joka viikko uuden ketjun (perjantaisin), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

*****************************************************************

MinttuPinja
Pituus 170
Aloituspaino 89
Tavoitepaino normipaino
Paino nyt 81,4
Pudotettu
Viikkopudotus +/-
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

serveri
Pituus 172cm
aloituspaino 86,8kg
tavoite alle 80 kiloiseksi (välitavoite)
paino nyt 81,0kg
viikkopudotus 1,4 kiloa
pudotettu yhteensä 5,8kg
punnituspäivä normaalisti pe mutta nyt su

*****************************************************************

mininni
Pituus: 160 cm
Aloituspaino: 83 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt:
Pudotettu yhteensä:
Viikkopudotus:
Punnituspäivä: lauantai

*****************************************************************

Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10)
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 92,8 kg
pudotettu: -3,8 kg
viikkopudotus: -0,3 kg
punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

jutt
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 88kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 75.8kg
Pudotettu yhteensä: 12.2kg
Viikko pudotus: Kahessa viikossa 1=0.5kg/viikko
Punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

Emma
Pituus: 159 cm
Aloituspaino 88,5 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 86,7 kg
Pudotettu yhteensä 1,8 kg
Viikkopudotus +0,9kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Sahu
Pituus: 180cm
Aloituspaino 109 kg
Tavoitepaino 80kg
Paino nyt 95kg
Pudotettu yhteensä 14kg
Viikkopudotus:
Punnituspäivä: Lauantai

*****************************************************************

joojoo22
Pituus: 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 82,6 kg
Pudotettu yhteensä 5,7 kg
Viikkopudotus 0,3 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************
 
Pituus: 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 82,6 kg
Pudotettu yhteensä 5,7 kg
Viikkopudotus 0,3 kg
Punnituspäivä perjantai

Oon kyllä tosi yllättynyt, että miinusta on tullut, vaikkakin vaan 300 grammaa. Oon ollut koko viikon kipeä, enkä oo liikkunut yhtään, tai edes katsonut mitä suuhuni pistän. Mulla on ollut tosi turvonnut olo ja olinkin varma että vaaka näyttäis plussakiloja. Mutta hyvä näin. Nyt oon jo paranemaan päin, mutta eilen sairastuivat molemmat ipanat. Nuorempi yskii ja on tosi nuhainen ja vanhemmalla on samat oireet, ja niiden lisäksi vielä yli 39 asteen kuume. Eli sisätiloissa oleskelu jatkuu... :headwall:

Juuri tuon turvotuksen takia päätin aloittaa nutrilett-pussien tuhoamisen, kun alkuvuodesta jäi dieetti pahasti kesken. Mulla on pusseja 7 päiväksi (eilinen meni jo pussiruualla), ja ens viikon viikkopuntaroinnissa nähdään tulos. =)
 
Moi!

Jaahas ja meikäläisen epätoivoinen kamppailu painoa vastaan senkun epäonnistuu :kieh:
Eli
Nimi Emma
Pituus: 159 cm
Aloituspaino 88,5 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 86,7 kg
Pudotettu yhteensä 1,8 kg
Viikkopudotus +0,9kg
Punnituspäivä perjantai

Hyvin menee joo. Miten sitä painoa on niin helppo saada ylöspäin, muttei alaspäin. Epäilen tosin osittain tota mun salilla käyntiä; tuntuu, että lihakset vaan kasvaa ja sitä mukaa myös paino. Vaatteet on kyllä tuntuneet löysemmiltä päällä kumma kyllä. Saa nähdä tuleeks tästä yhtään mitään!!!!
 
nimi: jutt
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 88kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 75.8kg
Pudotettu yhteensä: 12.2kg
Viikko pudotus: Kahessa viikossa 1=0.5kg/viikko
Punnituspäivä: perjantai

Heipähei! Mulla jäi siis viime viikon punnitus väliin joten nyt on siitä kahen viikon takasesta tultu alaspäin tasan kilo. Tuntuu ihan uskomattomalta että voin painaa noin vähän! (ja siis kyllä mulle toi on vähän :D ) Nyt oon siis jo kevyempi ku mun rimpula mieheni, jei!


 
Emma, jos vaatteet tuntuvat löysemmiltä, niin eiköhän se jo jotain kerro. :) Eli ei kannata tuijottaa vaakalukemia, ainahan sitä on toitotettu, että lihas painaa enemmän ja kerää nestettä, jne, jne... Eli älä lannistu, hyvähän se on että lihakset kasvavat!

Jutt, todella upea saavutus, oot mun sankari! :flower: Sulla on enää himpun päälle 10 kg tavoitteeseen, ja tolla menolla pääset siihen ihan just! Tosi hienoa, koitan tulla perässä, joskin vähän hitaampaa tahtia. :D

Hiljaiseksi on käynyt meidän pino, toivottavasti kevät ja aurinko tuo lisää vipinää tännekin!
 
Joo pikkasen on hiljentyny alkuvuodesta, mutta eipä anneta sen hidastaa meitä :) Kiitos jälleen joojoo ! On tää kyllä uskomatonta että voi tosiaanki olla jo tässä vaiheessa tavotetta. Mutta hyvin on sullakin pudonnut, eikä ainakaa oo lihaksista lähteny. Se on mulla pelkona, toisin oon nyt viimeset kaks viikkoa lisänny vielä reeniä eli tällä viikolla oon käyny jo 5 kertaa salilla ja vielä huomenna ois tarkotus mennä. Vaihtelevasti lihaskuntoa ja aerobista. Enemmän oon nyt toho aerobiseen keskittyny, kerran viikossa vaan bodypump, että sais läskit eka sulatettua pois ja sitte ruveta oikee kunnolla kasvattaa lihaksia. Nyt oon alottanu puolimaraton juoksuohjelmanki (www.seponkotisivut.com). Kaks viikkoa on pian sitä takana ja täytyy sanoa etten ois ikinä uskonu että minä, joka ei koskaan oo juossu yli 10 minuttia jaksais vetää noinki pitkiä lenkkejä. Ja kevyesti! :D

Tsempit kaikille! Nyt se kevät alkaa oikeesti häämöttää jo nurkan takana.
 
Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10)
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 92,8 kg
pudotettu: -3,8 kg
viikkopudotus: -0,3 kg
punnituspäivä: perjantai

Uuvuttavan hidas tahti täälläkin, pikkuhiljaa joo...

Ihanaa kun aurinko alkaa paistelemaan niin jospa tähänkin tyttöseen pääsisi lenkkeilykärpänen purasemaan.. Mulla kun noi liikkumiset keskittyy vain ja ainoastaan jumppaan ja kuntosaliin.
Jutt tuossa taisikin jotain kirjoitella aerobisesta liikunnasta, ja nää termit on mulle aivan hepreaa. Eli mikä on aerobista ja mikä anaerobista liikuntaa ? Ja kumpaa näistä pitäis enemmän harjoittaa kun pitäis saada tosiaan tuota painoa ensi töiksi alas ja sit toki lihaksia kiinteyttää jne. Mä en ole koskaan perehtynyt sillälailla asiaan, kunhan vaan olen liikkunut sen mitä liikkunut..
Olisi kiva jos joku vähän valaisisi tyhmää... =)

Tsemppiä, tsemppiä ja auringonpaistetta !!
 
mininni , tervetuloa, kiva saada sut mukaan! Mulla on ihan sama tilanne, laihdutan varmaan tuhannetta kertaa. Tai itseasiassa oon laihduttanut viimeiset 10 vuotta. Nyt toivon, että teen tätä viimeisen kerran. Ja loppuelämä olis sitten siinä omassa painossa pysymistä. Toivotaan että meistä on toisillemme apua ja tukea. Ainakin mua kannustaa tuo juttin huima pudotus, ja tulee kova halu pystyä itse samaan. =)
 
Pituus 172cm
aloituspaino 86,8kg
tavoite alle 80 kiloiseksi (välitavoite)
paino nyt 81,0kg
viikkopudotus 1,4 kiloa
pudotettu yhteensä 5,8kg
punnituspäivä normaalisti pe mutta nyt su

Punnitsin itseni vasta tänään sunnuntaina ja oli pakko astua vaa´alle kahdesti, en uskonu silmiäni että se näytti vaan 81,0!! =) =) Tosin mulla oli just kuukautiset, oisko niiden takia viime vikon punnitukseen noussut se 400grammaa? Mutta olen kyllä ollutkin tiukalla linjalla alkuviikon, perjantaina sorruin syömään lakuja ja eilen juhlissa meni täytekakkua ja PALJON suklaakeksejä, illalla oli kyllä pakko mennä kunnon 6km kävelylenkki..ihan kun se jotain auttas. Tai ehkä se nyt on parempi kuin maata sohvalla.
Mutta siis ihan yltiöpositiivisella mielin tässä mennään eteenpäin, ihanaa kun tulee tulosta! =)
 
Täällä taas maanantaiseen tapaa kertomassa perjantaisia punnitustuloksia. Eipä niissä taaskaan mitään erityistä kertomista ole - plusmiinusnollaa... Tarttis vissiin oikeasti nyt reipastua, jos meinaa hoikistua :LOL:

Nimi MinttuPinja
Pituus 170
Aloituspaino 89
Tavoitepaino normipaino
Paino nyt 81,4
Pudotettu
Viikkopudotus +/-
Punnituspäivä perjantai
 

Yhteistyössä