Kohteleeko mun mies mua huonosti vai onko vaan omaa kuvitelmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28300436]Samaa kauhistelin..[/QUOTE]

Ja tokihan sinun kauhistelusi on ylevämpää kuin muiden. Kerrohan sitten ylemmyydessäsi samoin tein, miksi asia oli niin mitätön ja miten tilanne sitten olisi pitänyt hoitaa?

[QUOTE="omg";28300126]Tällaisia kommentteja kun lukee tällä palstalla päivästä toiseen niin ei ihmettele yhtään miksi yli puolet liitoista päättyy eroon. Aivan järkyttävää draamaa pikkuasioista.

"ukko saa kuulla kunniansa"
"kolmas maailmansota"

what the fucking fuck[/QUOTE]

Kaikki ei suostu olemaan kynnysmattoja niin kuin sinä?

Alkuperäinen kirjoittaja elles unta nähny;28299987:
sanoitko, miksi ne lelut pitää raivata justheti? monella miehuudestaan epävarmalla ääliöllä on tuota vikaa, että ei koskaan voida tehdä mitä on käsketty ihan samalla hetkellä, koska silloin olisi tossun alla. Sitten mielenosoitustuokion jälkeen voidaan homma tehdä leuhkana, että eipäs minua akat juoksuta ei.

mutta kyllä, huonosti kohtelee.

:flower:

[QUOTE="Surullinen";28299993]Osaa mut ei kakkavaippaa halua vaihtaa.[/QUOTE]

Miten niin ei halua? Jos vauvalla on vaippa täynnä jöötiä, niin ei kai siinä haluja kysellä? Mikä helvetin hienohelma kusipää sinulla on "miehenä"?

No siis. Jos tuo oli tyypillinen tilanne niin kyllä. Väsyneenä aivopieruna menisi, jos tajuaisi myöhemmin itse toimineensa väärin.

Aika monessa perheessä tunnutaan suostuvan tuohon "mies ei tykkää vaihtaa kakkavaippaa" -juttuun. Harva siitä nyt isosti nauttii, mutta jos ei ole todellisesta aistiyliherkkyydestä kyse, se vaihtaa joka ehtii eikä vingu työn touhussa olevaa apuun. Ne aistiyliherkkyydet ymmärrän, mutta sellainen saa taas ottaa enemmän vastuuta muusta.

Hmm..no en miekään vauvan kakkavaipan vaihdosta kovin nauttinut, mut silti se tehtiin olipa yö tai päivä..mikä tollo se "miehes" oikeen on??
Ja, itelläni ei oo uusperheasumisesta kokemusta, mutta silti...miks mies ei muka vois lasta hoitaa vaikka se oliskin vain siun? Eiks siinä pitäis silti olla niinkuin yhtä perhettä, olipa ne lapset sitten kumman vaan?? Tai sit miulla on menny jotain ohi...
Tuon kirjoituksen perusteella mies ei kohtele ketään teistä hyvin vaan on itsekäs kuspää..vaikkakin voidaan väsymystä tms. syytellä niin sais silti vähän ajatella..

Yhteistyössä