Kohteleeko mun mies mua huonosti vai onko vaan omaa kuvitelmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surullinen"

Vieras
Sanokaas hyvät ihmiset arvio tästä tilanteesta!
Eli tyttö alko oksentamaan, ja menin sitten putsaamaan, viemään sankoa ja raivaamaan leluja tieltä, ettei oksenna niitäkin. Samaan aikaan vauvalla kakat housussa. Mies tulee sillon vauvan kanssa, että mun pitäs tulla vaihtamaan sen vaippa. Sanon, että tuun ku oon lelut raivannu. Sanoo, et pitäs mennä heti. Sanon, että vaihtaa ite, et tuun iha hetken päästä. Ei käy. Sanon sitten, että raivaa lelut loppuun, ni meen vaihtaan. Siitä hermostuu, ettei tosiaan ala raivaamaan. Hoputtaa vaan et mun pitäs olla nopeempi. No lopuks jättää vauvan siihen lattialle ja häviää. Ja tyttö vaan mun, joten siks en ees oottanu et auttas tuossa oksun siivoomisessa. Että näin.
Sanokaa kiltit mielipiteenne.

sanoitko, miksi ne lelut pitää raivata justheti? monella miehuudestaan epävarmalla ääliöllä on tuota vikaa, että ei koskaan voida tehdä mitä on käsketty ihan samalla hetkellä, koska silloin olisi tossun alla. Sitten mielenosoitustuokion jälkeen voidaan homma tehdä leuhkana, että eipäs minua akat juoksuta ei.

mutta kyllä, huonosti kohtelee.

no meil on uusperhe, mun ed liitosta kolme lasta ja yks yhteinen.. ja ku yks mun lapsista sai lämpöhalvauksen ja piti yöllä tunnin välein tarkkailla, niin yhen lailla mies siihen nousi katsomaan ja herätti lapsen juomaan lääkärin ohjeen mukaan. ja kyl mun mielestä vauvan pyllynpesun pitää sujua mieheltäkin, ite olisin varmaan sun tilanteessa tempassu äijää käkättimeen

Mistä tuollaisia miehiä löytää, kerro paikka niin haen heti.
Vuoden isi palkinnon saa varmasti.

Siis jos mies ei voi tuossa tilanteessa vaihtaa lapsensa vaippaa, niin en sano mitä ajattelen, se sensuroitaisiin kuitenkin.
Ja kirjoitit, että oksentava lapsi ei ole miehesi, joten ei auta.
Jos PIENI lapsi on sairaana ja asutaan yhtenä perheenä, niin NORMAALILLA JÄRJELLÄ varustettu ihminen auttaa lapsen hoidossa

Olet sinä kirveesi kiveen lyönyt, kun miestä valkkasit :(

Näyttää kohtelevat koko muuta perhettä todella törkeästi. Minä en tuollaista käytöstä sietäisi yhtään. Saisi ukko kyllä kuulla kunniansa.

Meillä oli kerran vähän vastaava tilanne. Menin nukkumaan sairaan, oksentelevan lapsen kanssa lastenhuoneeseen ja vaippaikäinen laitettiin miehen viereen nukkumaan minun sänkyyni. Siivoilin oksennuksia yöllä ja ihmettelin, kun vauva vain huutaa toisessa huoneessa. Mies vain kuorsaa vieressä eikä ole herännyt. Herätän miehen ja hän raivoaa kiukkuisena ja yrittää nukuttaa vauvaa uudestaan. Vauva oli litimärkänä, samoin petivaatteet. Mies ei ollut tätäkään huomannut. Siinä oli kolmas maailmansota käynnissä keskellä yötä ukon ääliömäisen itsekkyyden takia.

[QUOTE="Surullinen";28299993]Osaa mut ei kakkavaippaa halua vaihtaa.[/QUOTE]

Onpas siinä nyt herkkänenuinen kaveri.

Osta sille hiuspanta ja kiinnitä pantaan wunderbaum, niin saa sitä nuuhkuttaa vaipan vaihdon ajan

• Tykkää
Reactions: HuutoYössä
Ja siis joo varmaan tuossa jossain vaiheessa hermostuksissa jotain tuhahdin, ku siinä vaan hoputti...ja lopulta siitä kilahti ihan kunnolla. Kiitos kaikille vastauksista. Koitin kyl miettiä, etten tätä liian ykspuolisesti kirjottanu.

Mistä tuollaisia miehiä löytää, kerro paikka niin haen heti.
Vuoden isi palkinnon saa varmasti.

Siis jos mies ei voi tuossa tilanteessa vaihtaa lapsensa vaippaa, niin en sano mitä ajattelen, se sensuroitaisiin kuitenkin.
Ja kirjoitit, että oksentava lapsi ei ole miehesi, joten ei auta.
Jos PIENI lapsi on sairaana ja asutaan yhtenä perheenä, niin NORMAALILLA JÄRJELLÄ varustettu ihminen auttaa lapsen hoidossa

Olet sinä kirveesi kiveen lyönyt, kun miestä valkkasit :(

Pieni korjaus tuohon tummennettuun: Jos lapsi on sairaana niin kuka tahansa normaalilla järjellä varustettu aikuinen (sukua tai ei) joka on sillä hetkellä paikalla auttaa.

Kauhea draama taas aivan mitättömästä asiasta. Suuria tunteita ja palstaämmät kuorossa heittävät vettä kiukaaalle. Naiset ovat huvittavia ja tämä palsta hyvää viihdettä kun vaan osaa suhtautua oikein.

JÄTÄ SE SIKA! LOL.

Näyttää kohtelevat koko muuta perhettä todella törkeästi. Minä en tuollaista käytöstä sietäisi yhtään. Saisi ukko kyllä kuulla kunniansa.

Meillä oli kerran vähän vastaava tilanne. Menin nukkumaan sairaan, oksentelevan lapsen kanssa lastenhuoneeseen ja vaippaikäinen laitettiin miehen viereen nukkumaan minun sänkyyni. Siivoilin oksennuksia yöllä ja ihmettelin, kun vauva vain huutaa toisessa huoneessa. Mies vain kuorsaa vieressä eikä ole herännyt. Herätän miehen ja hän raivoaa kiukkuisena ja yrittää nukuttaa vauvaa uudestaan. Vauva oli litimärkänä, samoin petivaatteet. Mies ei ollut tätäkään huomannut. Siinä oli kolmas maailmansota käynnissä keskellä yötä ukon ääliömäisen itsekkyyden takia.
Tällaisia kommentteja kun lukee tällä palstalla päivästä toiseen niin ei ihmettele yhtään miksi yli puolet liitoista päättyy eroon. Aivan järkyttävää draamaa pikkuasioista.

"ukko saa kuulla kunniansa"
"kolmas maailmansota"

what the fucking fuck

[QUOTE="omg";28300126]Tällaisia kommentteja kun lukee tällä palstalla päivästä toiseen niin ei ihmettele yhtään miksi yli puolet liitoista päättyy eroon. Aivan järkyttävää draamaa pikkuasioista.

"kolmas maailmansota"

what the fucking fuck[/QUOTE]

Niinpä. Miksei se ukko sitten hoitele näitä pikkuasioita?

Kuinka kukaan voi sanoa ettei vaihda omalta lapseltaan kakkavaippaa?!. Ei mahdu meikäläisen päähän, ei sitten millään??!! Mieshän pitää sua selvästi itseään alempana. Älä pliis suostu orjaksi, siitä ei hyvää seuraa!!. Vaikka tekisit miehes puolesta kaiken ja vähän enemmänkin niin tuon sortin ihmisille ei riitä yleensä sekään.

[QUOTE="omg";28300126]Tällaisia kommentteja kun lukee tällä palstalla päivästä toiseen niin ei ihmettele yhtään miksi yli puolet liitoista päättyy eroon. Aivan järkyttävää draamaa pikkuasioista.

"kolmas maailmansota"

what the fucking fuck[/QUOTE]

Samaa kauhistelin..

Yhteistyössä