Kohtasin huijaajan, auttakaa viisaammat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks vaan

Vieras
Homman nimi on tämä: Minulla oli tällä palstalla osto ilmoitus ja sain useita yhteyden ottoja, löysin hyvän ja sopu hintaisen tuotteen.
Myyjä heti ilmoitti tilinumeron jolle mieheni kävi maksun suorittamassa seuraavana päivänä, kyselin pakettia ja laitoin saman tien että ilmoittaa lähetystunnuksen kun on postittanut.
Myyjä ei ottanut yhteyttä vaikka useamman viestin pistin, sit laitoin sähköpostia ja että jos ei aijo postittaa niin rahat tilille kiitos, vastasi sitten siihen vihdoin ja viimein että loukkasin häntä alkamalla epäilemään luotettavuutta.
Enään en saanut vastausta posteihini ja joten mies laittoi omasta sähköpostistaan viestin ja siihen vasti tuon ettei enää vastaa meidän sähköposteihin!!??
En tosiaankaan pahalla tarkoittanut, enkä syytellyt vaan ihan asiallisesti laitoin ja kyselin pakettia kun en edes yhteyttä ollut saanut saatikka vastusta..
Yhden postin vielä laitettiin ja että rahojen tulee olla tilillä alkuviikosta, että tuommoisen myyjän kanssa emme halua tehdä kauppoja. Kysyisinkin teiltä että mikäli en rahoja saa niin kauanko odotan että vien asiaa eteenpäin vai täytyykö minun niellä tämä ja painaa villaisella??
Syy ei kumminkaan ole minun enkä tunne tehneeni mitään väärin, halusin vain ostaa lapsellemme erään tuotteen ja tämmöisen ryöpyn saan niskaani.

Kuinka kauan odotan että voin tuon tehdä?

Ei ollut isoista rahoista kysen, "ainoastaan" vähän yli 20e.. Mutta tosin olisin laittanut summan mielummin jonkun luotettavan myyjän tilille.. Että pitikin käydä näin =/

oletko uhannut myyjää asian poliisille viemisellä? usein se tehoaa. jos ei, niin ilmoitus poliisille oikeasti. sulla kuitenkin on myyjän nimi, kun tilille ootte rahaa laittanut. älä jätä asiaa tähän, vaikka suuresta summasta ei olisikaan kyse.

^
Tuota minäki mietin, ihan ymmällä olen "aikuisen" ihmisen käytöksestä.. melkein 1,5 viikkoa maksusta nyt aikaa, ja ymmärrän kyllä jos ei postiin pääse mutta kun selittelee että kiire töissä ja kun on niitä lapsiakin.. Ja ymmärrän senkin ettei aina kerkeä istua koneella mutta jos täällä kerkeää palstailla niin ihmettelen vaan..Tänä aikana olen 2 yhteyden ottoa siis saanu, ei vastausta enää yv:llä tai sähköpostilla..

Näköjään myyjää kiitetää hyvistä kaupoista tuolla myydään ketjusta, ilmeisesti sitte mie olen vain niin vee mäinen ostaja ettei mun kanssa pysty asioimaan..

Yhteistyössä