Kohtalotovereita? E-pillerit vie seksihalut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja frigidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

frigidi

Vieras
Jep, ei voi vähempää mikään asia kiinnostaa, paikat on aina rutikuivat vaikka mitä tekisi. Ehkä juuri voi onnistua kera tuubillisen liukkaria...Käytössä oli synnytyksen jälkeen Cerazettet ja tilanne aivan mahdoton, kun lopetin ne asiat korjaantuivat parissa viikossa entiselleen. Myös Harmonetit tekevät samaa, tosin ei yhtä pahasti.

Onko joku onnistunut löytämään pillerimerkin, joka ei näine sivuvaikutuksineen ehkäisisi "liiankin tehokkaasti"?

täällä yksi joka söi 2 vuotta pillereitä (yasmin) vaikka se veikin seksihalut. nyt ollut 1,5viikkoa ilman eikä vielä oo palautunut ennalleen. tietääkö joku kauanko siinä saattaa mennä että halut palaisi siihen mitä se oli ennen pillereitä?

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
mulla on nyt yasmin pillerit ja ei niistä kyllä oo paikat kuivunut

niin noh tämäkin niin yksilöllistä. jollekin sopii jollekin ei. kuten sanoin mulla 2 vuotta takana enkä enää aloita koska halut meni totaalisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja jeepo:
Minulla vei halut. siksi en enää niitä syökkään.

No mitä sinä käytät? Kumiukkojen kanssa pelaaminen ei kauheasti houkuta, molemmat kierukat tuntuu pahalta vaihtoehdolta, mitään muutakaan luotettavaa menetelmää en keksi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulle pillerit eivät em. syystä sopineet, mutta ehkäisyrengas sopii :). Olen hypertyytyväinen.

Itse asiassa rinkula minullakin pöytälaatikkossa odottelee menkkoja alkavaksi. Toivottavasti sopisi kanssa. Kiva kuulla että jollakin on siitä positiivista kerrottavaa :) Pessimismi vaan jo itsellä mielessä ja ajattelee että se tekee taas samat oireet :(

Mulla oli myös pillereistä 110% ehkäisy, kun seksi ei maistunut niin suunnittelin jo sterilisaatiota ja lääkäri kirjoitti lähetteenkin ja odotteluajaksi e-renkaan. Se sopi niin hyvin että putket jätettiin ennalleen.
Ap, älä lannistu jos ekan parin kuukauden aikana tulee oireita, se kuuluu asiaan. Onnea matkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulle pillerit eivät em. syystä sopineet, mutta ehkäisyrengas sopii :). Olen hypertyytyväinen.

Itse asiassa rinkula minullakin pöytälaatikkossa odottelee menkkoja alkavaksi. Toivottavasti sopisi kanssa. Kiva kuulla että jollakin on siitä positiivista kerrottavaa :) Pessimismi vaan jo itsellä mielessä ja ajattelee että se tekee taas samat oireet :(

Rinkulan puolesta liputan minäkin!

Yhteistyössä