Kohtalontovereita?

Äippää: Kaveri kasvaa ainakin kunnolla, iso vauva tulossa! :) Voi vitsit kun haluaisin itsekkin olla jo nuilla viikolla menossa. Olisi ihana tietää kumpi on tulossa. :)

Löysin netistä pari juttua, että supistelu voi johtua lievästä nesteenpuutteesta, eli sen pitäisi auttaa siihen vaivaan parillakin tavalla.
Katsotaan nyt, eilen ei mielestäni suppareita tullut, eli jospa ovat nyt jotain pieniä harjoitusjuttuja vain.
Noh, juon nyt kannutolkulla vettä, ja lepään.
Ainoa huono puoli tuossa juomisessa on että joudun ravaamaan vessassa kirjaimellisesti 10min välein. Ihankuin siellä ei muutenkaan tulisi tarpeeksi juostua.

Mulla ei nyt niitä vuotoja ole tosiaan ollut minkäänlaisia, toivottavasti teilläkin alkaisi pikkuhiljaa rauhoittua tilanne. Hyvältähän se näyttää jossei kirkasta enää tule! :)
 
Lääkäriltä tuli soitto ja hiivaa oli kuulemma havaittu siellä testeissä.
Eli canesten kuurille ja sitten ens viikolla on kontrolliaika.

Ilmeisesti tuo hiivakin voi noita supistuksia aiheuttaa, eli toivotaan että menee ohitse. Ilmeisesti se kipristely ja kumma tunne ja lisääntyny valkkari oli noita "oireettoman" hiivan tekosia..
 
Toiivottavasti Surusilmät sulla nuo alakerran tuntemukset ja supistelut rauhoittuu hiivan hoidolla!

Täällä oli kurja viime yö. Nukkumaan mennessä lorautti taas reippaasti vanhempaa verta ja sen jälkeen supisteli varmaan 2 tuntia tosi voimakkaasti. Oli kyllä tosi ikävä kiristyksen tunne ja välillä taas tuntui kohdunsuulla, mutta muuten ei ollut varsinaisesti kipua jos vertaa esim synnytyssupistuksiin. Hiljalleen sitte siitä rauhoittui ja sain unen päästä kiinni. Aamulla taas ylös noustessa vähän lorautti ja taas supisti, mutta oneksi i niin voimakaasti ja kauaa. Nyt päivä ollut rauhallisempi, saa nähdä miten ensi yö mene. Viime yönä olin jo varma että nyt se pahin tapahtuu. Mulakin vähän hiivaan viittaavia oireita, pitänee munkin hakea canstenit apteekista.
 
Sussu80: Nuo supistelut on ilmeisen yleisiä tuon verenvuodon takia. Minulle sanottiin aikanaan että niin kauan kun eivät ole kivuliaita ja kohdunsuulla ei tapahdu muutoksia, niistä ei ole mitään vaaraa.
Harvinaisen epämukavilta ne kyllä tuntuvat, ja minulla ainakin saivat turhaa huolta aikaan.:/
Hyvä ettei kirkasta verta ainakaan tule, toivottavasti se hematooma vain vuotaisi poies. :/

Mulla supparit vissiin rauhoittuu, vatsaa kiristää välistä edelleen ja painetta tuntuu ajoittain.
Oikestaan selkää särkee nyt enemmälti ja nivuskipuja on ihan valtavasti.
Tänäänkin on jomotellut ties jos vaikka mitenpäin. Mutta selkeästi kuitenkin vasemmalla puolella tuossa munasarjan tienoilla ja alempana.
Pitää yrittää pitää pää kylmänä, mitä ilmeisimmin nämä kivut ovat harmittomia.

Hiivakuuri myös aloitettu, en muistanutkaan miten epämukavaa sekin on.
Toivottavasti oireet rauhoittuu.

Rauhallista viikonloppua kaikille!
 
Täällä oli tosi huono yö, kärsin kamalista mahakivuista, jotka ilmeisesti olivat supistuksia, kivuliaita sellaisia.
Päivystykseen lähdettiin ja ilmeisesti kaula on hiukan lyhentynyt ja tuntui pehmeämmältä.

Torstaina on uusi kontrolliaika, silloin saadaan varmistus.

Eipä taas hyvältä näytä.
 
Voi ei surusilmät, kuulostaa aivan kamalalta ja varmasti pelottaa kauheesti! Onko tulehdus varmasti suljettu pois? Katsottiinko sulta tulehdusarvoja? Oliko sulla viime raskaudessa ennen vesien menoa todettu kohdunsuulla ennenaikaista kypsymistä tai lyhentymistä? Mietin vaan että jos ois taipumusta kohdunkaulan heikkouteen niin eikös joskus voida laittaa tukiommel? Tietenkin asia on eri jos esim tulehdusen vuosi supistelee.. Täällä pidetään sulle peukut ja varpaatkin pystyssä että kaikki menisi kuitenkin hyvin ja tämän lapsen saisitte syliinne elävänä ja terveenä! Voimia kovasti! :hug:

Täälläkin supistellut välillä, kylläkin vielä ainakin suht kivuttomasti ja eilen illalla ja tänään aamusta lorautti taas verta. Kyllä tääkin on, hirvee pelko koko ajan päällä ja jos menee googlettamaan hematoomaraskauksia niin valitettavan usein löytyy niitä ikäviä loppuja.

Meneekö äippäällä kuitenkin hyvin?
 
Sussu80: Eivät nähneet tarpeelliseksi katsoa noita arvoja ollenkaan.
Ei ole sinänsä mitään tulehdukseen viittavaa. :/
Soitan heti maanantaina sinne keskusneuvolaan ja kerron tilanteen. Jospa ottaisivat heti vastaan.

Ei mulla viime kerralla ollu mitään ongelmaa, ongelma oli saada paikat avautumaan ja se pirun synnytys käynnistymään.
Tilannetta pitää nyt seurat, toivotaan ettei paikat lähde avautumaan.
Eihän tuo vielä maailmanloppu ole jos vähän lyhenee ja pehmenee, tiedän että näinkin on käynyt ja raskaus saatiin loppuun asti.

Vaan ohan niitä huonostikin päättyviä tarinoita.

Itsekin olen lukenut noista hematoomaraskauksista, ja valitettava määrä niistä päättyy huonosti. Riskinsä se on kyllä missä tahansa raskaudessa, mistäpä näistä tietää.
 
Surusilmät: Kannattaa tosiaan olla yhteydessä sinne keskusneuvolaan jos vaikka pääsisit heti maanantaina arvioon ja tsekattais ne tulehdusarvot. Oliko siellä päivystyksessä muuten sulla ihan gyne arvioimassa kohdunsuun tilanteen vai tk lääkärikö katsoi? Mietin vaan tuota ehkä sanaa tuossa, eli ilm ei ollut aivan varma että kohdunsuu kypsynyt? Oisko sulla to kontrolli gynen polille sovittuna? Ihan totta että joillainhan kohdunsuu saattaa olla jkv pehmeä jo varhasessa vaiheessa etenkin jos uudelleen synnyttäjästä kyse ja siis kaikki kuitenkin mennä hyvin. Toivottavasti supparit nyt rauhoittuu. Muista levätä ja juoda åaljon ja ehdottomasti pyydä sairaslomaa jos supistelut jatkuu.
 
Täällä yksi onnellisesti loppunut hematooma raskaus :) Mulla vuoteli useamman kuukauden raskauden alussa, ultrassa tuli käytyä monta kertaa ja usko oli koetuksella...raskaaksi tulo oli vaikeaa ja sitten tuo hematooma aiheutti paljon huolta. Liikkuminen oli muutenkin hankalaa (vatsaa alkoi kiristää heti) ja sitten vielä tuo pelko verenvuodosta...henkisesti raskaus otti erityisen koville (fyysisesti myös). Jossain vaiheessa ennen puoltaväliä vuoto loppui, hematooma varmaankin lopulta vuosi pois. Ja vähitellen viikkojen myötä myös usko vauvan saamiseen kasvoi. Eli kaikki meni kuitenkin lopulta hyvin, toivon että teillä myös :)
 
huhtiäiti76: Onhan niitä joilla hyvin raskaus on päättynyt, kaikilla se vain ei mene niin. :/Vaikka en piruja haluakaan maalata seinille, on näissä kuitenkin suuri km riski, todellisuus pitää kuitenkin pitää mielessä. Tympeä tipahtaa sitten korkealta kun ei onni potkaisekkaan.
Anteeksi pessimistisyyteni. :(

Itsellä alkaa usko loppua raskauden onnistumiseen kaikkien näiden vastonkäymisten vuoksi. Vaan ei auta muutakuin toivoa parasta että meillä kaikilla menisi kuitenkin hyvin loppuun asti.

Sussu80: Se oli tk lääkäri joka katsoi ja hänestä tuntui että olisi kaula lyhentynyt ja tuntui pehmeältä.
Supparit jatkuu edelleen, välillä tuntuu kipujakin, selkää myös aristaa koko ajan.
Mielestäni aika huonolta näyttää.
Sairaslomaa sain jo viikon verran.
Ei vaan tuo lepo tunnu auttavan yhtään, särkylääkkeet naamaan, josko yön saisi nukuttua.
En käsitä miksi tämä taas tapahtuu viikonloppuna, onko se liikaa pyydetty että joskus ongelmat edes tulisivat viikolla niin pääsisi heti jonnekin..
 
Surusilmät: Käy uudelleen arviossa vaikka jo viikonloppuna jos kivuliaat suppariparit jatkuu! Tk lääkärillä ei välttämättä ole riittävää kokemusta kohdunsuun katsomiseksi/arvioimiseksi ellei ole niitä paljon katsonut esim. äitiysneuvolassa. Eikös OYS pitäis olla päivystävä gyne!? Se kyllä vaatii sen tk lääkärin lähetteen erkoissairaanhoidon puolelle. Tsemppiä ja voimia! Toivotaan kaikesta huolimatta parasta!

huhtiäiti76: kiva kuulla että jollain hematoomaraskaus mennyt hyvinkin!
 
Sussu80: Onhan siellä mutta eivät nähneet tarvetta tarkemmalle tutkimukselle.
Siellä kuitenkin ollaan vain yksi muiden joukossa ja niille on oikeastaan ihan sama mitä mulle tapahtuu. Välinpitämättömyys paistaa niiden ihmisten naamoista.
Sinne en kyllä enää vaivaudu menemään, ellei ole hengenhätä kyseessä.

Tänään soittelin uudestaan päivystykseen, supparit jatkuu, tosin hiukan kivuttomilta tuntuvat. Lisäksi alapäässä on jatkuva paine ja välillä tuntuu outoja muljahduksia. Aivan sama tunne viimeksi kun vauva oli tulossa ja sain luvan ponnistaa.
Hiivalääkkeen mukana tuli ulos tänään hiukan punertavaa, toivottavasti vuoto oli peräisin limakalvoilta. Ikäviä kipuja tuntuu tuolla alavatsalla.
Jotenkin sitä alkaa valmistautua henkisesti tuohon pahimpaan.

Huomenna heti aamusta soittoa sinne keskusneuvolaan, päivystyksen mukaan pitäisi saada aika pikimmiten tarkastukseen.

Toivottavasti koko juttu olisi ollut vain erehdystä ja kaikki olisi hyvin.

Huomenna parempia uutisia odotellen..
 
Surusilmälle tsemppiä ja toivottavasti pääset heti huomenna ultraan ja tarkistukseen! Toivottavasti tilanne ei nyt ole tässä välissä pahentunut vaan saat huomenna apua! Mua ainakin itseä pelottaa se tulehdusmahdollisus jos vähänkin kummasti jomottaa. Kumpa sulla ois vaan kaikesta huolimatta väärä hälytys ja kohdunsuun tilanne ois hyvä ja kivuillekin löytyis viaton syy.
 
sussu80: Oishan se kyllä kumma että se tulehduksen mulle ois jostain lykännyt, kun periaatteessa ei ole mitään syytä mistä se voisi tulla?
Supistelut ovat rauhoittuneet nyt toistaiseksi ja se emätinkin tuntuu paremmalta kun loputkin lääkkeestä valuu ulos. :)
Toivottavasti yö sujuu hyvin.

Jotenkin toivon että se tk lääkäri ois vaan erehtyny siitä kohdunsuun muutoksista ja kaikki olisikin hyvin. Taitaa olla toiveunta. :/

Tämä päivä meni kyllä melkeen totaalisesti makoillessa, en tiedä auttoiko sitten.

Onko sulla sussu80 vuotoja tai mitään?

Miten äippäällä tilanne?
 
Surusilmät: kiva kuulla että olo ollut helpompi. Jospa se hiivalääkekin ois vaan osaltaan ärsyttänyt ja tehnyt polttelua! Ja ei ne tk lääkärit (nim merk kokemust löytyy) välttämättä osaa luotettavasti arvioida sitä kohdunsuun tilannetta koska se vaatii aika paljon kohdunsuiden katsomista että tulee rutiini. Ja niistä muljahteluista tuli mieleen että mullakin niitä välillä tuntuu, samoin sipsutusta kohdunsuulla, jotka oon tulkinnu pienen liikkeiksi. Ilmoittelehan mitä sanovat huomenna!

Mulla tänään useamman kerran lorauttanut vanhempaa verta ja sen jälkeen yleensä jonkin aikaa supistaa, joskin kivuttomasti mutta on aika ikävä kiristyksen tunne. Sellaista hurjaa tuoretta vuotoa ollut viikko sitten. Kyllä sinne pakko on kylä koko ajan hiljalleen verta kertyä, koska tuota ruskeaa lorautellut niin paljon ettei edes isoon hematoomaan vois kerralla niin paljoa mahtunut. Tänään pikkuisen liikkeitä tuntunut muutaman kerran jo aika selvästi. Lähes vuodelevossa mennään täälläkin. Heti jos enemmän hippasee niin selvästi enemmän vuotaa ja supistaa!
 
Eipä ois pitänyt kehua ettei tuoretta vuotoa oo ollu ku heti nukkumaan mennessä alkoi ja sitte valvottiin ja juostiin yö vessassa. Vaikea uskoa että nää vuodot vois ikinä rahoittua.. :(

Onkohan surusilmät päässy käymään arviossa?
 
Hitsiläinen, se on hiihtolomaviikko. Eikä ole lääkäreitä paikalla.
Sain ajan vasta keskiviikolle eli pitäisi kärvistellä sinne asti.
Ohjeeksi antoivat että paljon pitää juoda.

Pitää vissiin makoilla tässä nämä pari pv ja välttää rasitusta. :)

Paljon lepoa ja tsemppimieltä sinullekin sussu80! Eiköhän me tästä kunnialla selvitä. :) Millaisia ovat ne liikkeet mitä sulla tuntuu? :)
 
Voi harmi surusilmät että sattui just tuo hiihtolomaviikko. Toivottavavasti supistus/kiputilanne pysyy rauhallisena! Mulla nuo liikeet tuntuu selaisina pienrn pieninä muljahduksina ja välillä kuin joku hipsuttaisi kohdunsuulla. Vaikea niitä on kuvata. Tässä vaiheessa ei siis mitään selviä potkuja vielä tunnu. Viime yönä tuo pieni uiskenteli kohdussa puolelta toiselle, tuntui vaan kuin kova pallo olisi vaihtanut paikkaa pienten muljahdusten kera! Ja sitten aina laukesikin uusi vuoto.. Nyt vuoto taas hetkeksi rauhoittunut.
 
Kiputilanne näyttää hyvältä, muutama kivuton supistus on tullut, tosi ne on ollu tosi pieniä ja lieviä. :) Pitäisi vain rauhottua itse ja levätä.

Mulla on ollut ongelmana mahakivut jo 4 päivää, vatsalaukussa ja suolistossa?, tuntuu koko ajan jatkuvaa kipua. Välistä toki aika helpottaa mutta se tulee aina takaisin. Mitähän voisi olla..Mietin että soittelen terkkariin jos ne vois auttaa, ei nimittäin tunnu kauhean mukavalta kun koko ajan sattuu. :/
Tuumailin ettei vain olisi laktoosi-intoleranssia, pitäisi vissiin jättää maitotuotteet poies ja kokeilla.

Mullakin muljahtelee välistä tuolla alakerrassa ja tulee sellaisia kuplia pintaan. Tuntuvat kyllä pieniltä potkuilta, mutta eihän niitä tässä vaiheessa vielä tunne. :)
Viikot alkaa karttua sen verran että voisi noita liikkeitä alkaa kuulostelemaan.

Toivottavasti sinulla ne vuodot rauhoittuu nyt jossain vaiheessa. Iso hemis kun on kyseessä niin sitä vuotoa kyllä varmasti riittää. :/
Onko kontrollikäynti milloin? Seurataanko tuota sinun hematoomaa nyt jatkuvasti?
 
Ihanaa äippää että siellä on kaikki hyvin. :)
Tuo kiristely ja puristus voipi myös johtua siitä massun kasvusta.
Sinä alat olla jo niin lähellä tuota turvallista rajaa, enää muutama viikko. :)

Onko muilla millaisia nivuskipuja?
Mulle suositeltiin viimeksi jo sitä tukivyötä rv 17 alkaen, kun oli suhteellisen koviakin kipuja tuolla häpyliitoksissa.
Nyt tuntuu taas että alkavat nostella päätään, ikävästi tuntuu jo nyt.

Raskausviikkoja on tällä rouvalla kasassa 15+2, jotenkin tuntuu hirveän vähäisiltä. Vaikka silloin kun oli itse ihan alkutaipaleella ja katseli muiden päivityksiä näiltä viikoilta, niin sitä ajatteli että ompas nuokin jo pitkällä. :D
Puoliväli tuo alkaa häämöttää..Vaan sitten onki vielä puolet jäljellä. 9kk on kauhean pitkä aika, miksi ei vaavit voisi kehittyä hiukan nopeammin? :)

Meidän pikkuisen vuosipäivä alkaa myös lähestyä, en tiedä tuntuuko tämä maaliskuu senkin vuoksi jotenkin ylivoimaiselta.
Vaikka en paljoa ajasta muista, silti tämä kevät on hankalaa aikaa, jotenkin haluaisin tämä olevan ohi. Tulisipa huhtikuu pian.

Mulla tuntuu että masu on pienentynyt, näytin yksi päivä mielestäni jopa laihalta! :D Se kaikki pöhötys ja turvotus alkaa olla poissa ja se oikea vaavimasu nostelee päätään. Ei ole enää sellainen turvonnut löllö vaan alkaa selkeästi kovettua..?
Toivottavasti sen kuuluukin tehdä niin.

Nyt painun takaisin makuulle, pitäisi kyllä käydä varmaan kävelyllä noiden nivusten takia, kramppaavat vielä.
 
Hei! Olen lueskellut tätä teidän ketjua jo pidemmän aikaa ja lopulta uskaltaudun pyytämään, josko pääsen seuraanne ahdistusta jakamaan. Tuntuu, että oma pää hajoaa, kun kaikkea itsekseen miettii. Mulla tuli n. 12 rv:lla järkyt supistukset, sitten alkoi raju vuoto. Ultrassa syyksi selvisi, että oli ollut kaksosraskaus, josta toinen oli mennyt kesken ja se sitten vuotikin pois. Sen jälkeen lähes päivittäin, ihan muutamaa päivää lukuunottamatta on vuotoa tullut. Enimmäkseen on tullut vanhaa verta, mutta välillä sitten ihan kunnon kirkasta. Kyllähän nuo vuodot ovat semmoisia, että ne vievät vallan sen raskaudesta nauttimisen ilon ja tilalle tulee vain kova pelko, huoli ja ahdistus. Eikä siinä juuri auta, vaikka tietää, että on niitäkin, joilla on silti kaikki mennyt hyvin, kun on kuitenkin niitäkin, joilla ei ole mennyt :(

Tammiska ja pieni 15+4 (ultran mukaan tasan 16, muttei alettu päiviä muutteleen)
 
Tervetuloa tammiskalle, vaikkakin ikävähköön ketjuun.
Ensinnäkin pahoittelut toisen pienen poismenosta..

Onko sinulla tuon tapahtuman jälkeen ollut seurantaultria?
Kasvaako ja voiko toinen vaavinalku kuitenkin hyvin?
Vuodot kyllä säikäyttää ja vie odotuksesta kaiken sen ilon.
Tilalle tulee huoli ja stressi tulevasta. :/

Täällä mennään vaihteeksi taas alamäkeä, tuntuu oikeasti ettei mun pää kestä enää, stressiä koko ajan vaihtelevasti, itkeskelen nykyään jatkuvasti.
En kestä enää toisen vauvan menetystä.

Valkovuodon seassa tulee minullakin vaihteeksi verta, toivottavasti vuoto on peräisin limakalvoilta. Välillä on menkkamaista särkyä ja alaselkää jomottaa.
Oma pää vaan sanoo ettei asiat ole hyvin. Ikuinen pessimisti kun olen, tuntuu ettei tätäkään vauvaa tulla kotiin asti saamaan.

Huomenna on lääkäri, tismalleen sama nainen jolta saatiin viimeksikin huonoja uutisia. Toivottavasti historia ei toista itseään. Lisäksi joudun menemään sinne yksin kun mies on töissä, en saa ketään mukaan.
Pitää yrittää kysyä vielä eikö mies voisi perua töitänsä..

Toivottavasti palaan huomenna iloisten uutisien kera.

Jaksamisia kaikille!
 
Ainoastaan lääkärissä ja neuvolassa on sydänääniä ultran jälkeen kuunneltu, hirmu välinpitämättömästi täällä tuntuvat suhtautuvan koko asiaan, kun "viikot on vielä niin vähäiset, ettei nyt kummiskaan voida mitään tehdä, jos toinenkin menee kesken" Rakenneultra on vasta huhtikuun puolivälissä, sinne on vielä niin ikuisuus matkaa. Kohtu kasvaa edelleen niinkuin olisi kaksi mukana ja ihmisten kommentit niin ärsyttää, "ettei vaan olis kaksi tulossa kun on niin iso maha sulla jo" Mulla menee aina niin olo lukkoon, etten saa sanottua mikä on tilanne mutisen vaan, että yksi siellä on.

Surusilmälle paljon voimia huomiselle lääkärireissulle, toivotaan niin koko sydämestä, että saat hyvin uutisia.

Se ainainen jonkin odottaminen (seuraava lääkäri, neuvola, ultra,) sekin on niin stressaavaa. Kun ei pysty mihinkään keskittymään, kun kaikki ajatukset pyörii vain yhden asian ympärillä.
 
Tervatelua Tammiskalle tähän ikävään ketjuun ja heti alkuun pahoittelut toisen pienen menettämisestä! :hug: Onko sinulla nuo vuodot kuinka runsaita? Toivottavasti toinen pieni pysyy kyydissä vuodoista huolimatta eikä mitään komplikaatioita tule. Iäviä nuo ihmisten typerät kommentoinnit mahan koosta, ois parempi pitää suunsa kiinni ja olla esittämättä spekulaatioita kun ei voi tietää miten asiat oikeasti on.

Surusilmille tsemppiä huomiseen ja toivottavasti kaikki on hyvin huonoista fiiliksistä huolimatta ja toivottavasti tuo vuotelu olisi vain limakalvoilta peräisin. Ilm vuoto ei kovin runsasta ole kuitenkaan?

Täällä taas vuodeltu urakalla, toissapäivänä taas laukes tuore vuoto, joka muutamiksi tunneiksi rauhoittui ja eilen iltapäivällä alkoi uudelleen. Saa nähdä mitä tämä päivä tuo tullessaan, ei hirveen hyvältä näytä tää munkaan tilanne.. :( Ens maanantaina vasta ois kontrolli gynen pkl:lla jos sinne saakka päästään!
 
Tammiska: Tuollainen ihmisten kysely ja kommentointi on aivan järkyttävän ajattelematonta. Meiltäkin tuli tuntemattomat aikanaan kyselemään kun naimisiin mentiin että joko on lapsi tulossa yms.
Yritystähän oli ollut jo pitkään ja lapsettomuutta taustalla.
En itse henkilökohtaisesti voisi koskaan mennä kyselemään keneltäkään lapsiasioista, koska tarinoita on jokaisella taustalla vaikka millaisia. :/
Toivotaan nyt että sinun ja pienen loppumatka olisi onnellinen.

Meillä on myös tammiskankin kanssa ilmeisesti aika sama laskettu aika, rakenneultra on mullakin 17.4. Tuntuu todella ikuisuudelta että sinne asti päästäsiin.
Oikeastaan haluan vain tämän maaliskuun olevan ohi, koska sitten ollaan jo pidemmällä kuin koskaan.

Sussu80: Ei ole vuoto runsasta, onneksi. pelkään vain että se tulee sieltä kohdunsuulta, jos kerta paikat ruennu kypsymään. :(
Yritän ajatella vain että limakalvoilta se tulee, panikoin sitten huomenna ihan urakalla. Tiedän jo että saan kohtauksen lääkärissä, liian hermona olen jo nyt.
Miehelle soitin itkuisena töihin ja kotiahan se sieltä tuli. Perui onneksi myös työt huomiselta niin saan tukea matkaan. Mulla on aivan valtavan ihana mies.
Siitäkin alkaa jo kyllä huomata miten raskasta tämä on sillekin, aina ei tule ajateltua että meitä on tässä sopassa kaksi, ja ihan yhtä paljon se miestä koskettaa kuin minuakin.

Ikävää myös sussu80 että laukaisi uuden tuoreen vuodon. :(
Onko sulla tutkittu se istukan tilanne?

Kumpa meidän kaikkien tarinat päättyisi onnelisesti.
 

Yhteistyössä