Kohtalon ivaa että elämän kaikki vastoinkäymiset osuvat Mikkosten perheelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hehh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27235777]Timo on hieno mies ja arvonsa tietävä, isänmaallinen kaikin puolin. Ei tuo lapsen sairaus varmaan maailmaa kaada.[/QUOTE]

Timolta puuttuu kyky nähdä maailmaa toisten ihmisten silmin. Ei kaikki jaa samoja arvoja hänen kanssaan ja senkö takia hänellä on oikeus sättiä julkisesti muita?

[QUOTE="vieras";27235794]Timolta puuttuu kyky nähdä maailmaa toisten ihmisten silmin. Ei kaikki jaa samoja arvoja hänen kanssaan ja senkö takia hänellä on oikeus sättiä julkisesti muita?[/QUOTE]

No jos sinä et ole Timon kanssa samaa mieltä ei se muuta sitä käsitystä mihinkään että on hieno mies ja oman arvonsa tietävä, Kerroppa nyt ketä se on julkiksesti haukkunut joka sinulla nostattaa karvat pystyyn?

kaukana vaikeasta on heidän vastoinkäymisensä, jos vertaa moneen muuhun ihmiseen. henkilökohtaisella tasolla toki on raskasta varmasti. En ole tuota pariskuntaa koskaan oikein ymmärtänyt. tuomitsevat muut kovin herkästi ja unohtavat omat "syntinsä" . Jaksamista heille ja toivottavasti Timo saa mielekkään loppuelämän ja lapsilla tasapainoinen perhe ja koti.

[QUOTE="vieras";27235808]No jos sinä et ole Timon kanssa samaa mieltä ei se muuta sitä käsitystä mihinkään että on hieno mies ja oman arvonsa tietävä, Kerroppa nyt ketä se on julkiksesti haukkunut joka sinulla nostattaa karvat pystyyn?[/QUOTE]
Katsoitko perheen tv-ohjelmaa ja Ninan blogia silloin vuosia sitten? Timo ei olisi edes ollut julkisuudessa pitkään aikaan ilman lausuntoautomaatti-vaimoaan jonka juttuja Timo sitten myötäili.

[QUOTE="vieras";27235818]Katsoitko perheen tv-ohjelmaa ja Ninan blogia silloin vuosia sitten? Timo ei olisi edes ollut julkisuudessa pitkään aikaan ilman lausuntoautomaatti-vaimoaan jonka juttuja Timo sitten myötäili.[/QUOTE]

Kyllä katsoin kaikki jaksot mitä esitettiin. Niin mitä Timo on sanonut nöyryyttääkseen julkisesti jotain elävää henkilöä että sinun niskavillat karvastelee??

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27235850:
onneks on omissa asioissa ihan tarpeeks, ettei tarvii pohtia julkkisten vastoinkäymisiä

Hauskaa että olet tuota mieltä. Muistaakseni sinä olet täällä yleensä ensimmäisenä paheksumassa Mikkosten tapaan muiden ihmisten asioita aika monessa ketjussa.

Mulla tulee Nina Mikkosesta aina vaan mieleen se kuinka "lapsensa hoitoon laittavat äidit on huonoja ja, että äidin paikka on kotona. Tilanteet pitää järjestää niin, että tämä onnistuu".
Se ehdottomuus oli vastenmielistä. Ei mitään joustoa olit sitten yksinhuoltaja tai muuten vain köyhä.

Helppo siellä oli rikkaana huudella.
Oliskohan ajatusmaailma nyt vähän muuttunut suopeampaan suuntaan.. en tiedä kun en vaivaudu heistä enää mitään katsomaan/lukemaan.

Mulla tulee Nina Mikkosesta aina vaan mieleen se kuinka "lapsensa hoitoon laittavat äidit on huonoja ja, että äidin paikka on kotona. Tilanteet pitää järjestää niin, että tämä onnistuu".
Se ehdottomuus oli vastenmielistä. Ei mitään joustoa olit sitten yksinhuoltaja tai muuten vain köyhä.

Helppo siellä oli rikkaana huudella.
Oliskohan ajatusmaailma nyt vähän muuttunut suopeampaan suuntaan.. en tiedä kun en vaivaudu heistä enää mitään katsomaan/lukemaan.

Nina Mikkonen nimenomaan on kertonut, että ymmärtää lapsen laittamisen päivähoitoon jos kyseessä on esimerkiksi yksinhuoltajaperhe.

En ole niin tarkkaan seurannut heidän elämää. Tänään jossain oli uutinen lapsen aspergerista ja jotain juttuja olen kuullut Timon näönmenetyksestä tms. Mitä kaikkea muuta vastoinkäymisiä heillä sitten on ollut?

...joka takavuosina piti niin suurta mekkalaa toisten normaaliudesta, arvoista yms.

Nina Mikkonen avoimena:
"Pojallamme on Aspergerin oireyhtymä"
Nina Mikkonen avoimena: "Pojallamme on Aspergerin oireyhtymä" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Elämän kaikki vastoinkäymiset?
SIIS mitkä kaikki? Onko muitakin, kuin pojan juttu ja miehen saama aivoinfrakti?
Aika vähän vielä vastoinkäymisiä, kaikista mahdollisista mitä elämässä vois tapahtua.

En ole niin tarkkaan seurannut heidän elämää. Tänään jossain oli uutinen lapsen aspergerista ja jotain juttuja olen kuullut Timon näönmenetyksestä tms. Mitä kaikkea muuta vastoinkäymisiä heillä sitten on ollut?

Minä kanssa vähän ihmettelen. Puolison halvaantuminen on todella kova koettelemus, mutta tuota otsikkoa kun lukee, niin luulisi että olisi paljon kaikenlaista muutakin koettelemusta ennen kuin kukaan menee noin kirjoittamaan. Olen sitä mieltä, että raha lohduttaisi paljon erilaisissa vaikeuksissa, joten sen täytyy olla tosi rankkaa, kun Mikkosilla on ollut taloudellisesti tiukkaa jo ennen herran sairastumistakin. Jos heillä olisi isosti rahaa, voisivat palkata kotisairaanhoitajan tai pistää hra Mikkosen johonkin oikeasti hyvään hoitokotiin.

Meillä on vuoden sisällä ollut autokolari, koiran kuolema, talon homevaurion paljastuminen ja ihan puskista tullut työpaikan menettäminen. Mitähän pahaa me ollaan tehty...

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;27235801:
toi on nii oikein mikkosille .kaksi uskovaista kusipäätä.nyt voi sitten sokeena elää.ihan saatanan oikein.
Niin se bumerangi osuu sunkin kohdalle, kun toivot muille pahaa, odota vaan! Sitä ennen opettele kirjoittamaan!

[QUOTE="hmmm";27235844]Jollain kohtalon sormella on tapana jollain tapaa "kouluttaa" niitä, jotka muutoin ovat kovin suvaitsemattomia...[/QUOTE]
Tai ilkeitä, tai tekevät/ajattelevat/puhuvat pahaa toisista. En usko että sinäkään olet synnitön.

Mä en tuosta pariskunnasta pahemmin tykkää heidän erittääin mustavalkoosten mielipiteittensä takia, mutta en mä silti naura sille, että perheessä nyt vaikiaa. Halvaantumista ja sokeutumista en olisi missää nimes toivonu Timolle.

Kertoo aika paljon ap:sta ja muista samalla tavalla ajattelevista ku ollaan iloosia tällääsistä asioosta.