Kohtalo tovereita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murmeli88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Murmeli88

Jäsen
13.12.2009
116
0
16
Nyt täytyy purkaa itteäni.

Söin Cerazette minipillereitä 9kk ja taukoa pidin 2kk tämän putken jälkeen.. (tyhjennysvuoto) Aloitin pillerien syönnin taas uudelleen, mutta tasan 2vk aloituksen jälkeen tuumasimme mieheni kanssa, että lapsi saa tulla. Eli lopetus sattui olemaan juuri kierron puolivälissä.

Se mikä minua askarruttaa, on hetkellinen verivuoto vajaa viikko sitten. Ei tullut vuotamalla, vaan pyyhittäessä.. Olen googlettanut ja vaikka mitä.. Löytyy ovulaatiovuodosta kiinnittymisvuotoon..

No.. Tosiaan tämän vuodon jälkeen, noin kaksi päivää, nännit tulivat herkäksi ja nännipihat on "turpeat".. Ja näin muutenkin hieman pinkeämmät kuin normaalisti.. Tätä on nyt jatkunut neljä päivää.. Mensujen pitäisi alkaa n.1.1.2012..
Testiäkään ei voi vielä tehdä..

Tämä oli nyt tämmönen itseni purkaaminen.. :whistle:

Mulla on ihan samaa! Lopetin Cerazettet joskus elokuussa ja mentiin lisäehkäsyllä vielä hetki... Nyt jotain 2kk oltu ilman ehkäsyä ja kunnon kuukautisvuotoa ei ole tullut kertaakaan! Pientä tuhrua tullut 21-28pvn välein ja muutamaan otteeseen ei edes siteeseen asti vaan pyyhkiessä.. Nyt viime viikolla tuli sitten jopa siteeseen asti, niin tuon vuodon voi juuri ja juuri sitten laskea menkoiksi :D

"Raskausoireita" on myös tullut, tissit turpoo ja aristaa viikon välein ja oksettaa, päätä särkee... Tämä saattaa olla ihan normaalia, kun lopettaa ehkäisyn, mutta silti jotenki mietityttää... Mä sain onneksi lääkärille ajan, missä vähän tarkistellaan, että mitä mun kropassa tapahtuu...

Sun tapauksessa uskoisin, että saattais liittyä kiinnittymiseen tuo vuoto, kun satuit jättämään pillerit pois juuri kierron puolivälissä :)

Yhteistyössä