Kohta tulee niille joilla ei ole tv lupaa

  • Viestiketjun aloittaja FFFF
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
vieraalle kuitenkin vielä sen verran ett oli ihan pakko vetää ikämme tähän mukaan? koska et muutakaan enään niillä vittumaisen pienillä ja tyhmilllä aivoillasi keksinyt? kyllä kuule varaa olisi, mutta miksi maksaa turhasta? oletko tyhmä??
Oho, kyllä sä nyt ärähdit. Onko sulla noin vaikeeta? Jos teillä olis varaa niin varmasti maksaisitte
miksi ei olisi varaa? sanoppa minulle se? miksi minulla olisi vaikeaa?
Siksi kun olet nuorena lapsia pukannut taliaivo ja ukkos jo kyllästynyt pe4estä olette kaikki lonkkaa vetäviä laiskimuksia ja pennut hoidossa. nainen vain täällä kirjottelee päivät.
keksi elämä ja tee työtä
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
vieraalle kuitenkin vielä sen verran ett oli ihan pakko vetää ikämme tähän mukaan? koska et muutakaan enään niillä vittumaisen pienillä ja tyhmilllä aivoillasi keksinyt? kyllä kuule varaa olisi, mutta miksi maksaa turhasta? oletko tyhmä??
Oho, kyllä sä nyt ärähdit. Onko sulla noin vaikeeta? Jos teillä olis varaa niin varmasti maksaisitte
miksi ei olisi varaa? sanoppa minulle se? miksi minulla olisi vaikeaa?

Varmaan siks kun ei teillä yksinkertasesti ole ylimäärästä rahaa, niinkun tähän tv lupaankin. Sun teksteistä päätellen sun elämä ei kovin ruusulla tanssimista ole kun vedät herneet nenään todella pienestä asiasta
anteeksi tiedät siis minun elämästäni paljonkin? voi kuule kultapieni, onnellisesti elän avioliitossa, lauantaina käymme ostamassa meille uuden auton jonka hinta on 13 000e siis tiedät mieheni palkan? koska sanot ettei meillä ole varaa? jos saamme vähän päälle 2000e kuussa niin voi kuule kyllä sitä 3 henkisessä perheessä on ihan tarpeksi rahaa. en vetele herneitä nenän vaan jos niitä aipaan niin syön, vai onko sinulla tapana impata herneitä? =)

niin ja tänään oli ultrakin ja vauvalla oli kaikki todella hyvin sitä tässä odotellessa :)
Oho, no johan teillä onkin kallis auto, hah ja viä varmaan osamaksulla, eikö niin? Eiköhän sua tässä voi sanoo lapsi kullaksi. Niin ja 18 v menny jo naimisiin, veikkaan että teidän liitto ei tuu 5 v pitempään kestään, hahhaaa, muista tää sit kun erootte, tsau.
kannattesko sun hankkiutua sinne hoitoon? kip kop kip kop =)

ei ole minun asiani jos sinulla ei hyvin mene huonosti! ei todellakaan ole osamaksulla! kiva että sinulla ei toimi avioliitto ja erositte 5vuoden jälkeen en kyllä suhteessa ihmettelekkään sillä et osaa olla jos ihmiset ovat onnellisia :/ kiva että tunnet minut niin hyvin että voit sanoa mikä minulla kestää ja mikä ei =)

*elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa* B)

sano kuule mua ihan miksi haluat mutta nyt soittoa numeroon: Sosiaali- ja kriisipäivystys Jorvissa ympäri vuorokauden puh. (09) 8164 2439
Kyllä kuule mun avoliitto on kukkinut jo kohta 7 v, ja ei me olla kakaroita. Tarkotin että todella monet eroo kun menee jo kakarana naimisiin niin ei kestä liitto varmaan kun max 5-6 v jos sitäkään. On sulla pätemisen tarvetta kertoo sun elämästä. Niinhän se menee, että köyhä tavaroillansa leuhkii:) Ai niin en soittanu tohon numeroon, miksköhän? Kun ei oo tarvetta.
 
Mulle on ihan sama kun meillä ei ole teeveetä! Heitin sen pellolle puolivuotta sitten pleikkareineen kaikkineen, aluksi oli ihan hirveetä lasten kanssa mut eivät ole kaivanneet enää moneen kuukauteen. Ovat ulkona paljon. Agressiivisuus katosi kokonaan. Itse en miehen kanssa sitä kaipaa meillä on muutakin tekemistä iltaisin..Sitä hirvitystä en tänne enää kaipaa ja tv näyttääkin niin rumalta oli sitten mimmonene deluxe-malli vaan. En oo jääny mistään paitsi, kaikki tietämisen arvoinen löytyy täältä netistä tai normielämästä B)
 

Yhteistyössä