Kohta tulee kenkää jos en laihdu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eieieiei!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eieieiei!

Vieras
Miehen kanssa yhdessä viisi vuotta. Miehellä tuli ero, avovaimo lähti ja jälkeenpäin mies sanoi ettei ollut onnellinen kun ex painoi tavatessa 50 kiloa ja eron tullessa melkein sata. Mä painoin 60 kun tavattiin ja nyt yli 70, olen vaan kotona ja melkein ainoa huvi on syöminen. Koen tekeväni väärin kun vaan lihon kun tiedän että mies tykkää hoikemmista ja kyllähän tämä jo seksin määrässä näkyy. Enkä sentään ollut keiju silloin 60-kiloisenakaan, mutta nyt minulla on iso vatsa ja leveät lanteet. Miten hillitä itseään?

pinnallisen miehen voi aina jättää. jos omaksi iloksi tahdot hoikistua niin liiku ja syö terveellisesti. aamupalaa ei saa unohtaa eikä koskaan päästää mahaa tyhjäksi. poista turhat ja nopeat hiilihydraatit ruokavaliostasi. alku on hankalaa.

jos ukko on niin pinnallinen, että monen yhteisen vuoden jälkeen alkaa napista kiloista, niin heitä pihalle koko äijä. Onko hän itse timmissä kunnossa ja täysin moitteeton kroppa? jos ei, ei ole varaa arvostella muitakaan

Mies on samassa kuosissa kuin tavatessakin, mutta kun silloin yhdessä ihmeteltiin että miten voi noin käydä. Ei mies ole mitään sanonut, mutta tarkoitan lähinnä sitä että kait se fyysinen rakkaus päättyy ellen laihdu, olen mielestäni huijannut miestäni. En voi hyvin, olen lölly ja liikun minimaalisesti, henkeä ahdistaa ja niveliin sattuu jo nyt. En usko että mies ottaisi avioeroa, mutta tuskinpa enää suhtautuu yhtä ihailevasti kun tavatessame. Siis HALUAN olla haluttava mieheni mielestä, mutta jotenkin olen koukussa syömiseen kun olen niin paljon yksin lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja nmrm:
On kyllä täyttä potaskaa väittää ettei rakkaus katso yhtään fyysistä olomuotoa! Miehet ovat fyysisiä ja heille on tärkeää se mitä näkyy

Ja naisetko huolii sellaisen 150kg/140cm äijän kittaamaan kaljaa tuohon soffalle?

Eiköhän jokaiselle ole tärkeää miltä näyttää, mutta jos suhde sen takia ajautuu kriisiin niin ei hyvin mene!

Laitatko miehesi alastonkuvan vaikkapa makuuhuoneenne seinään reilusti suurennettuna. Jokaisesta pyöreyteesi negatiiviseen sävyyn viittaavasta miehesi lausumasta kommentista rengastat punakynällä epäkohdat hänen vasrtalokuvastaan. Tehkä diili: Sinä pudotat pari kiloa, jos mies näyttää esimerkkiä esim. hankkiutumalla eroon jenkkakahvoistaan tai mahastaan. Ja tokihan miehesi voi olla hyväkroppainen; mutta jos hän löytää arvosteltavaa sinusta, takuulla löydät hänestäkin. Kukaan ei ole täydellinen.

Vinkkinä voisin kertoa, että hyvä olisi ehkä nalkuttaa pakenevasta hiusrajasta. Sano, että "Minähän en minkään Veijo Pasasen kanssa peittoa pöyhyttele!"

Mutta tämä hiusraja-asia mukaan vasta siinä tapauksessa, että hänen vartalostaan ei todellakaan löydy moitten sijaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nmrm:
On kyllä täyttä potaskaa väittää ettei rakkaus katso yhtään fyysistä olomuotoa! Miehet ovat fyysisiä ja heille on tärkeää se mitä näkyy

Naisetkin on fyysisiä ;)
Itse en ainakaan usko, että se rakkaus vähenee vaikka ryppyjä tulee ja hiukset harmaantuu tai tippuu kokonaan pois. Mun mielestä rakkaus on sitä mitä sulla on sydämessäs ja korvien välissäs. Ei se poistu jos mies/nainen ei näytä samalta kuin tavatessa. :heart:

mulle on kanssa kertyny painoa tässä vuosien varrella ja on alkanut miestä haittaamaan, kerran kun riideltiin niin käski mua laihduttamaan 50 kiloa!! ei sitä enää kiinnosta seksikään.muutenkin usein kännissä haukkuu mua.joskus vaan tulee mieleen , onko tässä mitään järkeä kun toinen inhoaa mun ulkoista olemusta :'(

No miehellä tosiaankin on sixback ja on muutenkin mukavan näköinen. Tarkoitan sitä, että tämä ihan mies varmaankin tyytyisi (ja kursivoisin sanan jos osaisin) minuun, mutta että ei enää silti olisi tyytyväinen. Mitä pahaa siinä on jos nainen haluaa olla miehensä mielestä haluttava, minähän tässä olen huijannut. En halua miehen rakkautta ilman himoa, ja sitä mies ei enää tunne minua kohtaan.

meillä ollaan edelleen yhdessä vaikka molemmat ollaan lihottu paitsi että olen yrittänyt monesti laihtua tän 14 vuoden aikana, onneksi ei mies enää sano mitään, tietää ettei se niin vaan laihdutus onnistu kun on sitä kattonut näinkin kauan, meillä on himot kaikonneet mutta rakkaus ja huolenpito jääneet, ja mies osoittaa rakkautensa tosi hienosti niinkuin nytkin lupaamalla maksaa tämän joulun ruoat ettei mun tartte ostaa ite ruokia ollenkaan ja jos ostan joulujuttuja niin pitää laittaa ne ylös ja mies antaa niistä rahat takasin

Jossain määrin on "normaalia" että paino vaihtelee, esim 10 kg tai satunnaisesti just raskauksien aikaan, mutta kyllä mun mielestä 50 kg on jo aikas paljon... :o Ihan terveyssyistäkin! Meillä miehellä paino nousee aina kortisonikuurien aikana ihan turvotuksestakin johtuen, niitä ei lasketa mun mielestä ja mulla on nyt -12 kg takana. Tosin mies ei ole kommentoinut mitään vaan mä itse havahduin siihen, ettei mulla ollut hyvä olo ja terveysriskit alkoivat mietityttämään. Ja osittain myös se, että halusin olla miehen silmissä hyvännäköinen ja haluttava ;)

Yhteistyössä