P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Mikä järki on ottaa LIGHT juoma ja sit vetää siihen sikarasvainen hampurilainen..
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Mikä järki on ottaa LIGHT juoma ja sit vetää siihen sikarasvainen hampurilainen..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Mikä järki on ottaa LIGHT juoma ja sit vetää siihen sikarasvainen hampurilainen..
Koska se on paljon parempaa. Ja koska se nostaa sokereita, toisin kuin hampurilainen. Näin minulla.
Alkuperäinen kirjoittaja mayo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Mikä järki on ottaa LIGHT juoma ja sit vetää siihen sikarasvainen hampurilainen..
Koska se on paljon parempaa. Ja koska se nostaa sokereita, toisin kuin hampurilainen. Näin minulla.
Siinä hampurilaisessa on helvetisti hiilareita..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mayo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Mikä järki on ottaa LIGHT juoma ja sit vetää siihen sikarasvainen hampurilainen..
Niin? Kyllä mä itseni tunnen, että mikä nostaa sokereita ja mikä ei. Ei kaikkien keho toimi samalla tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja maku:Minä otan light-limun ihan vaan maun takia! Voittaa sokerilitkut mennen tullen.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mayo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Mikä järki on ottaa LIGHT juoma ja sit vetää siihen sikarasvainen hampurilainen..
Niin? Kyllä mä itseni tunnen, että mikä nostaa sokereita ja mikä ei. Ei kaikkien keho toimi samalla tavalla.
Joo näinhän se on,kyllä se vaan toimii. Hiilihydraatit nostavat verensokeria ellet joku humanoidi ole..sitä samaa sokeria on siinä hampurilaisen kastikkeissa ja siinä valkoisessa sämpylässä johon se rasva on läntätty.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mayo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Mikä järki on ottaa LIGHT juoma ja sit vetää siihen sikarasvainen hampurilainen..
Joo näinhän se on,kyllä se vaan toimii. Hiilihydraatit nostavat verensokeria ellet joku humanoidi ole..sitä samaa sokeria on siinä hampurilaisen kastikkeissa ja siinä valkoisessa sämpylässä johon se rasva on läntätty.
Eipä ole minulta pois jos et usko.
Jos syön hampparin ja tavallisen juoman, sokerit nousee n. 8-9. Jos otan light-juoman, sokerit pysyy alle kuudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mayo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Mikä järki on ottaa LIGHT juoma ja sit vetää siihen sikarasvainen hampurilainen..
Eipä ole minulta pois jos et usko.
Jos syön hampparin ja tavallisen juoman, sokerit nousee n. 8-9. Jos otan light-juoman, sokerit pysyy alle kuudessa.
Ei se tietty ole minulta pois,mutta jos multa kysytään niin en ymmärrä miksi diabeetikko edes syö hesburgerista ostettua ruokaa.