kohta taitaa tulla ykä..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukamieoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kukamieoon

Aktiivinen jäsen
09.05.2007
30 969
0
36
...avasin suffeli puffi pussin ja vetäsin paris minuutis melkein koko pussin,vitsi että on karsee olo.
miten se tollei menikin niiku nopsaa,kauhia ahmatti olen ihan niikun en ois ikuna näht karkkii. :laugh:
 

Yhteistyössä