Kohta mä lihon jos jatkan tätä tahtia, mä en kestä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 173/70
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

173/70

Vieras
Oon tänään syönyt: Tuhtia kanakeittoa noin 2dl, perunajauhelihasörsseliä 2,5dl, 2 ruisleipää kohtuullisesti margariinia, munariisi pasteijan, pasteijan kokoinen pala fetajuustopiirakkaa, fazerina patukan, kaksi keskikokoista kanelipullaa ja vielä mietin hakisko jotain herkkuja kioskilta :/

hae vaan, plörinäks meni joka tapauksessa tämä päivä.. noiden hiilaripommien takia sun vielä tekee mieli herkkuja, jos oisit syöny koko päivän terveellisesti niin ei tulis mielitekoja

Alkuperäinen kirjoittaja samassa veneessä valitettavasti:
hae vaan, plörinäks meni joka tapauksessa tämä päivä.. noiden hiilaripommien takia sun vielä tekee mieli herkkuja, jos oisit syöny koko päivän terveellisesti niin ei tulis mielitekoja

Saisinhan mä liikuntaa jos kävelisin 200metriä kioskille ja takas ;)

meillä on ihan samat mitat, olen 173cm ja painoa nyt 69kg. viikon olen jo pystynyt herkuitta olemaan, tavoitteena painaa 60kg kesään mennessä :)
nyt kun ekasta viikosta selvisin, herkkuja ei tee enää niin paljoa mieli, ainakaan kokoaikaa. tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä on ihan samat mitat, olen 173cm ja painoa nyt 69kg. viikon olen jo pystynyt herkuitta olemaan, tavoitteena painaa 60kg kesään mennessä :)
nyt kun ekasta viikosta selvisin, herkkuja ei tee enää niin paljoa mieli, ainakaan kokoaikaa. tsemppiä!

Itseasiassa munkin aamupaino 69kg :) Sain painon jo 67kg, mutta tää viikko on tullut mässättyä niin kappas vaan heti tuli takas... pitäis taas saada ittensä ruotuun. Mulla myös olis toi 60kg tavoitteena! Tai ei haittaa jos ei ihan noin alas sais kunhan edes sais kiinteytystä tähän kroppaan ;) Oon yrittänyt 2krt viikossa käydä jumpassa. Nyt tyttö vatsataudissa niin en saanut täksi illaksi hoitajaa ja en pääse jumppaan (yh olen). Tsemppiä sinne myös!

Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Hyvä että hoksaat ajoissa tehdä asialle jotain! Vielä ehdit ottaa niskasta itseäsi kiinni.

Nimimerkillä: nää 20 kiloa tuli mulle ihan yhtäkkiä :whistle:

Mutta eikös "ekat" ylipainokilot ole helpointa pudottaa? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Itseasiassa munkin aamupaino 69kg :) Sain painon jo 67kg, mutta tää viikko on tullut mässättyä niin kappas vaan heti tuli takas... pitäis taas saada ittensä ruotuun. Mulla myös olis toi 60kg tavoitteena! Tai ei haittaa jos ei ihan noin alas sais kunhan edes sais kiinteytystä tähän kroppaan ;) Oon yrittänyt 2krt viikossa käydä jumpassa. Nyt tyttö vatsataudissa niin en saanut täksi illaksi hoitajaa ja en pääse jumppaan (yh olen). Tsemppiä sinne myös!

minäkin pääsin jo 66 kiloon, mutta repsahdin ja kilot tuli takaisin hetkessä. nyt uusi yritys ;) toivon pääseväni edes 62 kiloon ja vähän kroppaa kiinteämmäksi

Yhteistyössä