Kohta hajoaa pää! (valivalivali...)

Nyt taas tuntuu siltä, että ei ois pitänyt nousta aamulla olenkaan ylös sängystä. Ois voinut nukkua ihan suosiolla tämän päivän yli. Menee niin hermot taas kaikkeen.

Tytöllä (1v7kk) pukkaa uhmaikä päälle ja kaikki on kauhean taistelun takana. Ei saa vaihtaa vaippaa, ei saa pukea päälle, jne. Jääkaapilla roikkuu koko ajan ja kun kieltää niin seuraa hillittömät kirkupotkuraivarit, jotka kestävät tauottomana 30-90min. Kivaa...

Koira ei enää tottele yhtään. Se käy heti kun silmä vältää kissanhiekkalaatikolla levittelemässä kissan kakat ympäriinsä, repii tenavan vaipparoskiksen ympäriinsä, vaikka sen nostaisi minne turvaan, varastaa lapselta kädestä ruokaa ja ulos päästäessä ottaa ritolat heti kun silmä välttää. Narussa jos ulkoiluttaa, ei tee tarpeitaan vaan tekee ne sitten sisälle.

Kollikissa hyppii pöydillä, repii sohvia, ripii pyykit telineestä (jonka jälkeen kaikki vaatteet on reikäisiä) ja tänään bravuurina oli tunkea lapsen lautaselle syömään kesken ruokailun. Ei mene mikään jakeluun vaikka mitä tekisi.

Narttukissa on varmaan porukasta täyspäisin. En vaan ymmärrä, että jos neiti-kissa kerran menee hiekkalaatikolle kakalle niin miksi se arse on pakko sulloa hiekkalaatikon luukusta ulos ja vääntää pökäleet kivalle pikku kasalle laatikon eteen? Miksi, oi miksi???


Avautuminen hieman helpotti. Kiitos ja anteeksi.

Ei vaan tahdo just nyt pää kestää, kun on taas vaihteeksi kauhea kokovartalojumi päällä ja joka paikkaa särkee. Relaksantitkin on loppu ja lisää saa vasta ensi viikolla kun resepti on uusittavana. Lääkäriin pitäisi taas varata aika, mutta vasta parin viikon päästä kilpirauhaskontrollin jälkeen. Jos vaikka sais jotain tolkkuä näihin ikuisiin särkyihin (tai edes tehokkaammat lääkkeet)...
 
[QUOTE="pieras";24767420]Kouluta eläimesi niin pääset jo paljon helpommalla... ja lopeta tupakointi. Aika wt meinigiltä kuulostaa.[/QUOTE]

On se hyvä, että uskomattomalla ihmistuntemuksellasi voit luokitella ihmisiä huonon päivän perusteella eri kategorioihin. Mutta sana on vapaa, joten kiitosta vaan mielipiteestäsi.
 
"vieras"
Kaikki koirat tykkää jostain syystä kissankakasta. Meillä on vessan oven edessä painava lehtikassi, semmonen rako jätetty et kissa mahtuu vessaan mut koira ei. Ainakin yks ongelma ratkaistu!
 
---
[QUOTE="vieras";24767781]Kaikki koirat tykkää jostain syystä kissankakasta. Meillä on vessan oven edessä painava lehtikassi, semmonen rako jätetty et kissa mahtuu vessaan mut koira ei. Ainakin yks ongelma ratkaistu![/QUOTE]

Ei ainakaan meidän koira.
 
---
[QUOTE="vieras";24767834]Jaa. No, poikkeus vahvistaa säännön :D[/QUOTE]

Ei myöskään äitini eikä ystäväni koira. Jännä, että nämä poikkeukset löytyvät mun läheltä :) Itse asiassa en ole koskaan edes kuullut kenenkään koiran olevan kiinnostunut kissanpaskasta.
 
Mä en osaa sanoa oikein mitään helpottavaa. Mutta vertaistukena voin olla..

Ei olis pitänyt tänään nousta peiton alta ylös ollenkaan :(

Aamulla kurssille, pää oli niin jumissa tästä hel**tin yskimisestä ja jatkuvasta nuhasta etten olis jaksanut mitään, pilasin varmaan kaikkien muidenkin päivän siinä samalla (hävettää ihan sikana.. Vinkuva vauva oikeen olin... ini ini vali vali). Sitten sluibasin yhestä oppilaitokseen tutustumisesta aika törkeästi, "katosin" vaan matkalla sinne paikkaan (ei oo todellakaan mun tapastani, mutta yritin nätisti kertoa asiani eikä annettu joustoa..). En ole kerennyt näkemään lapsia alkuviikkona juuri ollenkaan ja se myös vetää tosi maahan, sekä mut että lapset.

Sitten jätin menemättä autokouluun, teoriaan joka pidetään vain kerran kuussa... Vatsa oli kipeä, pää jumissa ja sitten mun pieni tyttöni vielä tuli makaamaan eteiseen mun päälle kun olin lähdössä ja itki että "äiti ei mene" niin ajattelin että parempi vaan jättää menemättä. Jaa oli kyllä sinäänsä oikea päätös, mutta ajokortilla on kiire ja oli oikeastaan tyhmää jättää menemättä sinne teoriaan... huoh.
 
  • Tykkää
Reactions: miata
"piipari"
Mun koira ainakin syö kissanpaskaa, ja edellinen koira myös...

Onks teillä iso vai pieni koira? Jos sellanen katollinen kissanhiekkalaatikko auttais? ettei koira pääsis sinne herkuttelemaan?

Voimia sinne, huomenna on päivä uus!
Ongelmat ei ehkä katoa yön yli, mutta ainakin tiedät että oot selvinnyt niistä jo aikasemmin ja tulet selviämään vastaisuudessakin <3
 
  • Tykkää
Reactions: miata
"carla"
Jos koira syö kakkaa (omaansa tai muiden): - Sillä on vitamiinien puutostila joka korjaantuu banaania syöttämällä! Monet koira tykkäävät banaanista, mutta se tekee kakasta kamalan makuista. Ehkä kissankin ruokavalioon voisi banaania hieman laittaa ;) Toinen vaihtoehto on ananas.
 
Noniin... Nyt on pieni tättärä unteinmailla (vihdoinkin) ja saa taas hetken hengähtää.

Kerpele: Mä niin tiedän tuon tunteen. Kiitos tuesta :heart:

piipari: Pieni koira on. Kääpiöpinserin ja kleinspitzin sekoitus eli yhden sortin luupää kuten varmaan voitte kuvitella.
Hiekkalaatikko on katettu ja ovellinen, mutta se ei pidä koiraa loitolla kun mokoma mahtuu sisälle :) Yleensä meillä on huoneeseen portti kiinni, ettei pääse kaivelemaan mutta tänään kun ei ole minun päiväni niin yllättäen oli sitten portti jäänyt auki ja koira otti ilon irti. Huoh...

Ei kenelläkään olisi hyvin kissankoulutusvinkkejä, kun joku tuolla ketjun alkupäässä kauniisti vihjaisi koulutuksen puutteesta?
Kollin kanssa olen yrittänyt melkein kaikki keinot, että pysyisi poissa pöydältä, mutta vielä ei ole toimivaa ratkaisua löytynyt. On kokeiltu suihkepullot, karjumiset, eristämiset ja muut mukavat, mutta kun ei vaan uppoa kaaliin mikään.


Vielä kun näistä kivuista pääsisi, alkaisi elämä voittamaan. Burana 600mg ja Panadol 1g menee maksimiannostuksella, mutta mitään ei auta.
 
Aries 78
Pakko antaa :hug: ja toivoa että jaksat yli. Voin sanoa että tiedän miltä tuntuu vetää ittensä niin kunnolla loppuun.. Raskainta omalla kohdalla hymyillä ja todeta että kaikki on hyvin kun joku kysyy että miten jaksaa ja miten menee.. Uhkaa sitä kollia että leikkaat siltä pallit ja syötät koiralle, niin johan molemmat rauhottuu :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: miata
Pakko antaa :hug: ja toivoa että jaksat yli. Voin sanoa että tiedän miltä tuntuu vetää ittensä niin kunnolla loppuun.. Raskainta omalla kohdalla hymyillä ja todeta että kaikki on hyvin kun joku kysyy että miten jaksaa ja miten menee.. Uhkaa sitä kollia että leikkaat siltä pallit ja syötät koiralle, niin johan molemmat rauhottuu :D :D
Kiitos :heart:

Muuten hyvä idea tuo uhkailu, mut kollilta lähti kulkuset jo viime jouluna :D Tosin voihan se olla, että HerraKissa ei ole sitä vielä itse tiedostanut.
 
Varmaan huomenna on jo parempi päivä. :) Itse tuli tarvottua tuollaisessa suossa jonkun aikaa, mutta meni se sitten ohi. :) Varmaan osaksi siksi, että osasi antaa itselleen hiukan anteeksikin. Ja sitten kuoli se koirakin. :ashamed: Elämä on oikeesti pikkulasten kanssa niin paljon helpompaa kun ei ole sitä saakelin hurttaa. :D

Mut oikeesti. Nyt tänään susta tuntuu tolta ja kaikki menee päin helvettiä. Huomenna on paremmin. Jos ei huomenna, niin ylihuomenna. :) Pian kuitenkin. Ihan varmasti. Mä lupaan. :)

"Jo huomenna on paremmin,
siis jaksa siihen asti.
Ja rakkaudesta puhu hiljaa
puhu varovasti.

Voit ilon löytää nukkumasta
suolaheinän alta.
Ja ruoho uusi nousta alkaa
aina matalalta."

Aulikki Oksanen
 
  • Tykkää
Reactions: miata
"nenna"
Toi kuulostaa tasan mun elämältä, miinus koira, sitä mulla ei (onneks) ole. :D
Poika kissa pöllii lapsen (1v9kk) ruuat, neiti-kissa paskoo yli laitojen. Sohva riekaleina ja aina jompikumpi pöydillä pyörimässä. Lapsi avas tänään jääkaapin, enkä tiedä kauan se oli ollut auki, joten ajatus kaikesta sen sisällöstä ällöttää. Lapsi oli onnistunut viemään kaapista nakkeja. Huutoa ja kiukuttelua, kun ei saa katsoa 24/7 muumeja ja siivota kissojen potan sisältöä vessanpönttöön. Noh, en mä silti mun elämääni vaihtais mihinkään. :) Voimia ja jaksamista!
 
  • Tykkää
Reactions: miata

Yhteistyössä