kohta 8v poika haluaa korviksen. kumpi korva on se ns oikea korva ettei aleta homoksi huudella?

  • Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
ihan oikeestikko
Siis tosissaanko joku vielä tuollaista nykyaikana miettii? Ymmärtäsin (ehkä) jos elettäs vielä 80 lukua mutta että nyt! Ootteko niin homokammosia vai mistä tää johtuu?

Minen moista asiaa hoksannu miettiä ja meijän pojalle se korvis on oikeassa korvassa, on siis varmaan homo...
 
"a.p"
Mun maalaisjunttikylästä kotoisin oleva aviomies väittää että se homokorva oli nuoruudessa oikea korva. :D itse koskaan kuullutkaan mistään homokorvasta. :D
no meillä oli nuorena että jos se oli joteskin väärässä korvassa niin se tarkoittaisi homoa... sama kun ruusu tatska naisella lesboa...

typeriä juttuja mutta en tietentahtoen tahdo pojalle sitä että sit aletaan homotella.
 
"a.p"
Siis tosissaanko joku vielä tuollaista nykyaikana miettii? Ymmärtäsin (ehkä) jos elettäs vielä 80 lukua mutta että nyt! Ootteko niin homokammosia vai mistä tää johtuu?

Minen moista asiaa hoksannu miettiä ja meijän pojalle se korvis on oikeassa korvassa, on siis varmaan homo...
olen niiiiiiin samaa mieltä! mutta kun parille kaverillekin olen tästä pojan korvis halusta puhunut niin naurua on vaan tullut ja "varoittelua" homona pitämisestä.

ja ei, minä en ole homokammoinen, päinvastoin. mutta lapset osaa olla toisilleen julmia ja jos korvis on ns väärässä korvassa, se riittää että joku taliaivo alkaa homotella.
 
..
Meillä kans ala-asteella oli oikea korva se "homokorva".:D Vähän sitten hämmennyin kun isä laittoi korviksen oikeeseen korvaan, voi olla et ei aikuiset oikeen tienny näistä homokorvista mitään..:D
 
argh
Siis tosissaanko joku vielä tuollaista nykyaikana miettii? Ymmärtäsin (ehkä) jos elettäs vielä 80 lukua mutta että nyt! Ootteko niin homokammosia vai mistä tää johtuu?

Minen moista asiaa hoksannu miettiä ja meijän pojalle se korvis on oikeassa korvassa, on siis varmaan homo...
kai sinä tajuat että vaikka kuinka sivistyneitä ja aikuisia tässä oltaisiin niin ne pikkupojat siellä koulussa repeäisivät riemusta kappaleiksi jos saisivat jonkun syyn haukkua koulukaveriaan homoksi jostain ulkonäkösyystä? vai pitääkö kiusatulle lapselle vain sanoa että ei sillä ole väliä kun eletään 2000-lukua ja homous on ihan ok joten sinuakin voidaan haukkua homoksi?
 
"isä"
kuin ei milloinkaan. Mun poika halus omansa jo hmmmm kolmi-nelivuotiaana. Seuras, kun isosiskolle laitettiin ja oli varma omasta tahdostaan. Jos vaan toiseen, niin joku urbaanilegenda siitä oli vielä kasarin puolessavälissä, kun mä otin ensimmäiseni. En enää muista kumpaan korvaan se eka tuli. Jos ois pakko arvata niin se oli vasempaan. Kai mä hetero olen.
 
:)
käykää tekemässä tatuointi/lävistysliikkeessä, jossa reikä tehdään terävällä neulalla ja laitetaan pojan mielestä varmasti magee pallolukkorengas. älkää menkö kampaajille jotka ampuvat tylpän timangitappikorun muovipyssyllä lihan läpi.
 
wefewfw
"Muistaakseni se oli niin, että USA:n länsirannikolla korvis vasemmassa tarkoitti homoutta ja itärannikolla vastaavasti korvis oikeassa korvassa. Tuo tapa taisi oli "muodissa" homojen keskuudessa joskus 80-luvulla."
 
Leukistinen aksolotli
käykää tekemässä tatuointi/lävistysliikkeessä, jossa reikä tehdään terävällä neulalla ja laitetaan pojan mielestä varmasti magee pallolukkorengas. älkää menkö kampaajille jotka ampuvat tylpän timangitappikorun muovipyssyllä lihan läpi.
Hmm, samaa mieltä. mahd paksu tietenkin. Hmm. vai voiko semmosta paksua laittaa heti alkuunsa?
 

Yhteistyössä