Kohta 2,5 vuotta olen vaihtanut vaippoja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maija

Vieras
...esikoiselle ja 1,5vuotta kahdelle lapselle ja NYT vasta tajusin mikä se tarrajutska vaipan takaosassa on: siis sillähän saa vaipan hyväksi tiiviksi sykkyräksi!!! :laugh: Ei sillä että mä olisin koskaan edes miettinyt mikä se on... (nyt näin kun kaveri sillä vaipan laittoi). Mutta... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja maija:
...esikoiselle ja 1,5vuotta kahdelle lapselle ja NYT vasta tajusin mikä se tarrajutska vaipan takaosassa on: siis sillähän saa vaipan hyväksi tiiviksi sykkyräksi!!! :laugh: Ei sillä että mä olisin koskaan edes miettinyt mikä se on... (nyt näin kun kaveri sillä vaipan laittoi). Mutta... :headwall:

Juu,niin tiiviiks ettei maadu sataan vuoteen - jos sittenkään...

Alkuperäinen kirjoittaja käytä kestiksiä:

Ahaa, nyt tajusin minä miksi Nature babycare (maissi)vaipoissa ei oo tuota tarrajuttua; koska ne on tarkotettu ekologisemmiksi ja se vaipan rullaus tiiviiksi hidastaa maatumista? Aina sitä jotain uutta oppii :D

Onhan teippivaipoissakin!! onneks mä näin jo vauvan ollessa kolme viikkoa, kun kaveri kääri sen vaipan tiiviiksi paketiksi ja teippasi kiinni.. siitä lähtien mäkin tein sitä seuraavat kaks vuotta :)

Ei ole ainakaan mun ostamissa tarravaipoissa koskaan ollut, ne vedetään kiinni just niillä tarroilla :) Housuvaipoissa useimmissa on, ei välttis kaikissa. Muuten tolla ei ole niin väliä, mutta kakkavaipat on ihan kiva saada vedettyä paketiksi, ei tuoksahda ihan niin paljon...

Alkuperäinen kirjoittaja käytä kestiksiä:

Typerä ituhippi. Jos luonnosta välittäisit niin et edes lisääntyisi. "Mutku soon niiin muodikast käyttää kestiksiiiii"

Dah!

Yhteistyössä