Koht alkaa mies olemaan heikoilla prkle

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Siis ku ei voi koskaan luottaa et aikataulut pitää. Se ketku vei multa autot ja lupas et saan toisen sillai et pääsen äänestämään. Nyt tuli viesti et aikataulu mättää mut kyl KAI ehdin silti.
Pitäis pikku hiljaa alkaa laittaa tirppaa yövaiheeseen ja miestä ei missään :headwall:
Ja enää mä en lähde tonne pimeeseen sateeseen tirpan kans - piru ku olis voinu käydä pyöräl päivällä mut ei ku lupaa ja lupaa ja sit tää on tulos. Siis nyt ketuttaa.

Josko se tulis vielä? Eiks kahdeksaan asti saa äänestää? Ja sit on vaan sen homma saada tirppa unten maille jos ei tuu ajoissa :) . Mut siis oikeesti hienoa et ilmoitti, ei kaikki miehet vaivaudu ilmoittamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
No voihan kele... Ehkä sillä on hyvä selitys? Mulle ainakin äänestys on niin tärkee juttu, että kaivelisin tennispalloa aika syvältä nenulista... Ehkä sä kerkeet vielä.

Joo, se helvetin auton maalaus (joka piti olla ihan loppusuoralla 2 aikaan) ei sit ihan ollukaan niin loppusuoralla. :headwall:
Ja jumaliste jos mä en ehdi äänestämään miehen takia niin kyl muuten kans kuulee aiheesta.

Meil on jumakauta 5 autoo ja yhtäkään ei voi sillai jättää et mä pääsisin sinne minne oon ilmottanu meneväni |O

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Josko se tulis vielä? Eiks kahdeksaan asti saa äänestää? Ja sit on vaan sen homma saada tirppa unten maille jos ei tuu ajoissa :) . Mut siis oikeesti hienoa et ilmoitti, ei kaikki miehet vaivaudu ilmoittamaan.

Jos se nyt ilmottaa et menee tiukaks niin en ehdi, miehen tuntien.
Meillä on tosiaan sovittu et ilmotetaan puolin ja toisin - asiasta aikanaan keskusteltiin sen verran perusteellisesti et meillä kyl se puoli toimii

|O |O |O Toivotaan, että ehdit. Mä suuttuisin ukolle kyllä.. aivan satasella - Mulle äänestys on siis niin iso juttu, että sieltä en haluis myöhästyä :D ja teen aina ennakkoon =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
|O |O |O Toivotaan, että ehdit. Mä suuttuisin ukolle kyllä.. aivan satasella - Mulle äänestys on siis niin iso juttu, että sieltä en haluis myöhästyä :D ja teen aina ennakkoon =)

Mulla on sit aina ollu tapana käydä äänestyspäivänä ku se tuntuu ainoolta "oikeelta" päivältä.

Pystytkö saamaan naapuria katsomaan lapsia ja käy taxilla äänestämässä? Tai vaadi ukkoa tulemaan vaikka taxilla himaan hetkeksi. Ehkä se sit tajuaa et asia on tärkeä.

En ku naapurit on ihan outoja ja mies tosiaan pääsis omalla autolla ku vaan sais ittensä liikkeelle mut "ku se auto täytyy saada nyt valmiiks et sen voi huomenna sit viedä pajalle kasaukseen"
Helkatti joskus vetää käämi kiinni ja kovaa

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Pystytkö saamaan naapuria katsomaan lapsia ja käy taxilla äänestämässä? Tai vaadi ukkoa tulemaan vaikka taxilla himaan hetkeksi. Ehkä se sit tajuaa et asia on tärkeä.

En ku naapurit on ihan outoja ja mies tosiaan pääsis omalla autolla ku vaan sais ittensä liikkeelle mut "ku se auto täytyy saada nyt valmiiks et sen voi huomenna sit viedä pajalle kasaukseen"

:laugh: :laugh: :laugh: Sorry, tuo naapurikommentti naurattaa...
Tulee ihan joku 1800-luku fiilis, nainen ei saa ääntään kuuluville :headwall: Eli meitsin agressiot nousee. Ja todennäköisesti äijänketale ei ymmärrä aiheuttamaansa mieliphaa?

:laugh: :laugh: :laugh: Sorry, tuo naapurikommentti naurattaa...
Tulee ihan joku 1800-luku fiilis, nainen ei saa ääntään kuuluville :headwall: Eli meitsin agressiot nousee. Ja todennäköisesti äijänketale ei ymmärrä aiheuttamaansa mieliphaa?

Nii joo voihan ton kommentin ottaa vähän eritavalla ku mitä oli tarkotus, mut on ne outoja monellaki tavalla - yks puolkuollu ukko, yks elämäntapa intiaani jne.
Joo ei se mies tajuu ku hän ei äänestä eikä sitä politiikka kiinnosta, tosin tästä se kuulee ja kärsii jos ei ala näkymään seuraavan 10min sisällä :kieh:

No voihan kele... Ehkä sillä on hyvä selitys? Mulle ainakin äänestys on niin tärkee juttu, että kaivelisin tennispalloa aika syvältä nenulista... Ehkä sä kerkeet vielä.

Joo, se helvetin auton maalaus (joka piti olla ihan loppusuoralla 2 aikaan) ei sit ihan ollukaan niin loppusuoralla. :headwall:
Ja jumaliste jos mä en ehdi äänestämään miehen takia niin kyl muuten kans kuulee aiheesta.

Meil on jumakauta 5 autoo ja yhtäkään ei voi sillai jättää et mä pääsisin sinne minne oon ilmottanu meneväni |O

koeta kestää...ite auto ihmisenä voin sanoa et noi autohommelit joskus venyy siihenpitää vaan tottua :/ ei sitä tavis naiset aina ymmärrä :/

Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:

koeta kestää...ite auto ihmisenä voin sanoa et noi autohommelit joskus venyy siihenpitää vaan tottua :/ ei sitä tavis naiset aina ymmärrä :/

no onpa coolia