koht 9vuotias lapsi kasteli eteisen lattian käsisuihkulla(kun en suostunu menee pesee pyllyä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nti. press
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nti. press

Vieras
vaan käskin pyyhkii itse. joutu siivoo vedet lattialta. mutta riittääkö se?

siis tuo lapsi tekee kaikkee tollasta ihme juttua joka päivä ja syyttää vielä että syy on sen joka ei tee niinku hän pyytää. eikä tajua millään että oma vika

??? Miksi ihmeessä 9-vuotias pyytäisi aikuista pesemään tai pyyhkimään pyllynsä. Kyllä kai tuon ikäinen jo on itsenäinen tällaisissa hommissa.

Jos meillä joku lapsista tekisi noin, niin siivoamaan joutuisi tietysti + lisäksi joku rangaistus. Tuollaisessa tapauksessa luultavasti joku "ison" lapsen etuisuuksien menetys. Jos kerran haluaa olla "vauva", niin kohdellaan sitten kuin vauvana (ei saa mennä kavereille viikkoon tms)

Kylllä meilläkin tuo kohta 9v on ihan mahdoton. Mutta tuo ei kyllä enää mun mielestä normaalia. Suosittelen jossain testeissä käyntiä jos jatkuvasti on tuollaista. Vai onko vain äärimmäistä huomion hakua?

omassa lapsuudessani olisin saanut moisesta lapsellisesta tempusta kipakan käskyn siivota jälkeni tai tulee tukkapöllyä. nykypäivänä epäilemättä häkki heilahtaisi pakkotyöstä ja laittomasta uhkauksesta, joten parasta on nopeasti leipoa pojan lempikakku ja tilata sirkuspelle viihdyttämään lasta samalla kun itse luuttuat lattian.

[QUOTE="vieras";28577237]Ja mitä teemme tällä tiedolla? Sulla on kuspää, huonosti kasvatettu kersa. Katso peiliin![/QUOTE]

oletko muistanut ottaa päivän lääkeet dosetista..

Yhteistyössä